Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE UTILAJE PENTRU CONSTRUCTII CU OPERATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 328953
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Numar invitatie: 328953/07.06.2012
Denumire contract: INCHIRIERE UTILAJE PENTRU CONSTRUCTII CU OPERATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SACod fiscal: RO 10638988, Adresa: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Telefon: +40 245612816, Fax: +40 245611389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: MIHAI STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, mun. Targoviste, jud. Dambovita, Romania, cod postal: 130105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE UTILAJE PENTRU CONSTRUCTII CU OPERATOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere de utilaje necesare unor lucrari de constructii de drumuri (utilaje terasiere, incarcat si transportat materiale de constructii din puncte neorganizate; etc.)
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: Lot 1:1400 ron; Lot 2:1000 ron; Lot 3:1600 ron; Lot 4:650 ron; Lot 5:320 ron; Lot 6:360 ronPerioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia poate fi constituita astfel: 1-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform form. nr.25; 2-prin depunerea unui OP, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targoviste.Garantia se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de furnizare si constitituirea GBE. de catre ofertantul declarat castigator.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1-isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constitituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; 3-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Pentru loturile a caror valoare estimata este mai mare de 63.000 lei (lotul 1 si lotul 3), in cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. conform art.278^1 (1)din OUG 34/2006.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a gar. de particip.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere; in cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea - se va completa formularul nr. 1 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire);
-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata scadente in data de 25 a lunii anterioare deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local (in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.Cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 2 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire);Cerinta nr.3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa formularul nr. 3 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire);Cerinta nr.4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr. 4 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire);Cerinta nr.5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010 - se va completa formularul nr. 5 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire); Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mut 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiile financiare la 31.12.2011. Ultima balanta de verificare in copie stampilata conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 5 ani, in calitate de contractant/subcontractant, a maxim 2contracte, cu obiect similar, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 250.000 lei fara TVA., Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza prin prezentarea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Informatii privind subcontractantii.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizelerespective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contracteleincheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asocierea.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea unei declaratii pivind asociatii, si a unui acord de asociere, semnat de parti.Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.3), insa solicitarile prevazute la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte. Declaratie pe propria raspundere pentru respectarea conditiilor privind protectia mediului si protectia muncii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 20:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer