Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE UTILAJE PENTRU CONSTRUCTII CU OPERATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 349742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Numar invitatie: 349742/02.07.2013
Denumire contract: INCHIRIERE UTILAJE PENTRU CONSTRUCTII CU OPERATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SACod fiscal: RO 10638988, Adresa: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Telefon: +40 245612816, Fax: +40 245611389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: GURGU LILIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: GURGU LILIANA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE UTILAJE PENTRU CONSTRUCTII CU OPERATOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchirierea de utilaje necesare unor lucrari de constructii de drumuri(utilaje terasiere, incarcat si transportat materiale de constructii din puncte neorganizate;etc)
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 473 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: Lot1:2200 ron, Lot2:2400 ron, Lot3:5200 ron, Lot4:390 ron, Lot5:919.Per. de valab.: 60 zile de la data lim. stab. pentru depun. ofert.Ptr. o eva. unit. a cuant. garant. de partic. const. in alta moneda, se va lua in calcul cursul de schimb leu-euro comunic. de BNR cu 5 zile inainte de data lim. stab. pentru depun. ofert.Garant. poate fi constit. astfel: 1-prin viram. bancar sau printr-un instrument de garant. emis in condit. legii de o soc. bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform form. nr.25; 2-prin depunerea unui OP, cu conditia confirm. acestuia de catre banca , pana la data deschid. ofert. in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targ.Garant. se return. de autorit. contrac. dupa semnarea contrac. de furnizare si constit. GBE. de catre ofert. declarat castigator. Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia, ofert. pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1-isi retrage oferta in per. de valab. a acest.; 2-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constit. garant.de buna executie in perioada de valab. a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract.; 3-oferta sa fiind stab. castig., refuza sa semneze contrac. de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei.In cazul in care CNSC respinge contest. depusa de un oferta. in cadrul proced., autorit. contract. va retine contest. din garantia de particip. in conform. cu preved. art.278^1 alin.(1), litera a), preum si alin.(2) din OUG 34/2006, cu modif. si complet. ulter.., ptrlot 1, lot 2 si lot 3, ptr.celel. lot. nefiind aplicab. preved. art. 278^1..IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a gar. de particip.Ofert. care nu sunt insotite de dovada constit. garant. pentru part., in cuant. si forma solic., vor fi resp. la deschid.; in cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incad. in categ. IMM pentru a benef. de prevederile Legii 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului pentru fiecare lot atribuit;Modatitatea de constituire a GBE: 1-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;2-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;3-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Targoviste, inainte de semnarea contractului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea - se va completa formularul nr. 1 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire);
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local (in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.Cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul nr. 2 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire);Cerinta nr.3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa formularul nr. 3Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduii de atribuire sunt: MANOLE MIHAI-ALIN - Director General, CATRINA VASILE - Director Tehnic, TACHE IOAN-VIOREL - Director Economic, MOCANU ADRIAN-VICTOR - membru AGA, PARASCHIV DRAGOS FLORIN - membru AGA STAICU DORIN - membru AGA, ANA GHEORGHE - membru CA, BARBULESCU EMILIAN - membru CA, CRISTEA GHEORGHE - membru CA, DRUICA GHEORGHE - membru CA, MIHALACHIOIU MARIUS - membru CA, ANA ION, DINU ION, DRAGUT RALUCA, DUMITRESCU MIHAIL, DUMITRU MARIA, GEORGESCU NICULAE-ADRIAN, GURGU LILIANA, NEACSU VASILE, NISTORESCU ADRIANA-VIORICA, NAESCU MIHAELA, POPA-AMUZA IUSTINA-LILIANA, POPESCU MIRCEA-CONSTANTIN, POPESCU MILICA-CRISTIANA, PRUNACHE DANIELA, SIMION CALIN, STOICA MIHAI, VINTILA CONSTANTA, VOICU LIVIU DUMITRU, SERAN MARIANA DANIELA.Membrii Consiliului Judtean Dambovita: TUTUIANU ADRIAN - Presedinte, MARINESCU IOAN - Vicepresedinte, GROZAVU GABRIEL - Vicepresedinte, IVANOFF IVAN VASILE - Secretar, ANA GEORGE BOGDAN, ANTONESCU MARIN, ANTONIU FLORIN SILVIU, BANILA ALEXANDRU, BUTA TEODOR, CHITESCU ADRIAN, CRISTEA MARIA, DINCA GEORGETA, DUMITRU ADRIAN, FERARIU IOAN, FULGA VALERIU, HERMENEAN IOAN, ION NELI, ION SORIN, IVAN GHEORGHE, LUPOIU MIHAIL MARIUS, MOCANU ADRIAN, MOISE VASILE, MOLDOVEANU MIHAITA DRAGOS, NECULAESCU SACHE, OLARU LUMINITA ELENA, OLTEANU CATALIN COSMIN, PETRE MARIN, POPESCU CLAUDIU CEZAR, POPESCU JEAN, STOICA LIVIU COSMIN, STEFAN CORNELIU, TINGIRICA MARIN, TRIFAN MIHAI, VASILE CLAUDIU IONUT, VASILIU TEODOR EMILIAN, VLADESCU NICULAECerinta nr.4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr. 4 (se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire);Cerinta nr.5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010 - se va completa formularul nr. 5(se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire); Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiile financiare la 31.12.2011., Cifra medie de afaceri glabala pe ultimii 3 ani pe care trebuie sa o indeplineasca operatorul economic in vedere indeplinirii contractului este: Lot1-220.000 lei;Lot 2-240.000 lei; Lot3-520.000 lei;Lot4-39.000lei;Lot5-91.946leiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va considera indepl.in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit.ec.si fin.invocand si sust. acordata de o alta pers., atunci aceasta are obligatia de a dovedisust. de care benef.de regula, prin prezentarea Formularului nr.28 -Angajament ferm al pers.respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispoz.ofertantului resurselefin.invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Se va completa Formularul nr.6-Informatii generale; valoarea se transforma in euro la cursul mediu anual BNR/Info europa;
-Cifra media de afaceri globala pe care trebuie sa o indeplineasca tertul sustinator in vederea indeplinirii contractului este: Lot1-220.000 lei;Lot 2-240.000 lei; Lot3-520.000 lei;Lot4-39.000lei;Lot5-91.946leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizelerespective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contracteleincheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza prin prezentarea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)., Informatii privind asocierea.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea unei declaratii pivind asociatii, si a unui acord de asociere, semnat de parti.Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de lapunctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, III.2.2) cuindeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.3), insa solicitarileprevazute la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificaresi III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie indeplinitede fiecare asociat in parte., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere., Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul pentru indeplinirea contractuluiDotari minime-Freza pentru asfalt 1 buc, Cilindru compactor terasamente - 2 buc, Buldoexcavator - 3 buc, Automacara 25 to - 1 buc, Automacara 250 to -1 buc, Declaratie privind lista lucrari efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie(prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ) pt cele mai importante lucrari;Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in calitate de contractant/subcontractant, prezentarea cel putin unui contract sau maxim 3 contracte , cu obiect similar, a carorvaloare cumulata fara TVA sa fie de : Lot 1 - 110.000, 00 lei;Lot 2 - 120.000, 00 lei;Lot 3 - 260.000, 00 lei;Lot 4 - 19.500, 00 lei;Lot 5 - 45.973, 00 lei;, Declaratie pe propria raspundere pentru respectarea conditiilor privind protectia mediului si protectia muncii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer