Achizitie publica - Inchiriere utilaje pentru lucrari de interes public cu operator
Detaliu pentru invitatia numarul 357501
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357501/13.02.2014
Denumire contract: Inchiriere utilaje pentru lucrari de interes public cu operator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, jud. Neamt, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Manuela Mihalache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Roman (Sala de sedinte), Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, jud. Neamt,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchiriere utilaje pentru lucrari de interes public cu operator
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere de utilaje necesare unor lucrari de interes public de pe raza municipiului Roman, cum ar fi: reprofilari si balastari drumuri, strans, incarcat si transport resturi menajere din puncte neorganizate, transport balast.
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 808 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.500 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi irevocabila.Garantia de participare se va consitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, astfel: - instrument de garantare emis de o societate de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, caz in care se va utiliza Formularul 16 din sectiunea formulare;
- ordin de plata, confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor, caz in care suma se va vira in contul Trezoreriei Municipiului Roman: RO46TREZ4925006XXX000154 (CIF 2613583);
- depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante, asa cum s-a solicitat in fisa de date a achizitiei, vor fi respinse ca inacceptabile.Intreprinderile mici si mijlocii au dreptul la o reducere de 50% pentru garantia de participare. In acest sens ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa rezultefaptul ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM ? urilor (Formular 15 din sectiunea formulare), cf. Legii nr. 346/2004.Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG nr. 925/2006 actualizata.Data la care se va aface echivalenta leu/euro: cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formular 3 ? in original.Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 ?Formular 4.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie sunt: Lista persoanelor cu functii de decizie in Municipiul Roman: 1. Leoreanu Laurentiu Dan - primar, 2. Micu Lucian-Ovidiu - viceprimar, 3. Bojescu Ovidiu - administrator public, 4. Carnariu Gheorghe - secretar municipiu , 5. Alexe Ana Maria - arhitect sef - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului, 6. Pisica Gabriela ? director executiv - Directia Impozite si Taxe Locale, 7. Plaii Mihai ? director executiv - Directia Economica, 8. Ionita Dan Felician ? director executiv - Directia Tehnica si de Investitii, 9. Grajdeanu Remus Ioan - director executiv - Directia Administrare Trafic Rutier, Autorizari Evenimente, Comercial, Transport, 10. Monac Sorina ? director executiv - Directia de Asistenta si Protectia Sociala, 11. Cazacu Daniel ? director executiv - Directia Politia Locala, 12. Botezatu Cristian ? director - Directia Administrativa, 13. Maftei Doinita ? director executiv ? Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor, 14. Cristian Ana-Maria - sef Birou financiar contabil D.A.P.B.O., 15. Murarescu Constantin ? sef Serviciu Bazar, Obor, Lac agrement D.A.P.B.O., 16. Moraru Corina - sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Fizice, 17. Maftei Lilieana - sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Juridice, 18. Prajescu Cristina - sef Serviciu Buget, Contabilitate, 19. Galateanu Otilia - sef ServiciuResurse Umane, Salarizare, 20. Enache Costel - sef Serviciu Investitii si Lucrari Publice, 21. Vacaru Mihail - sef Serviciu Achizitii Publice, 22. Cocea Mioara - sef Serviciu Monitorizare, Control si Marketing Institutional , 23. Tataru Manuela - sef Serviciu Administratie Publica Locala, 24. Pavaluta Irina - sef Serviciu Managementului Proiectelor, 25. Vartolas Valeriu Constantin - Serviciu Autorizari Evenimente, Comercial, Transport, 26. Stanciu Carmen Ernestina - director DirecĂa Locala de Evidenta a Persoanelor, 27. Panaite Cristina Nicoleta - sef Biblioteca Municipala, 28. Ursu Daniel Dumitru - sef Serviciu Situatii de Urgenta, SSM, Protectie Civila, 29. Munteanu Vasile ? sef Serviciu public de Gospodarire Comunala, 30. Cristea Mihai - sef Formatie Administrare Baze Sportive, 31. Leonte Ana - sef Birou Juridic, 32. Petrea Danut ? sef Formatie Salubritate si Transport, 33. Mocanu Valentin - sef Formatie Confectii metalice si instalatii electrice, 34. Butnaru Ioan ? sef Formatie Intretinere drumuri, 35. Ouatu Constanta ? asistent medical sef ? Cresa, 36. Tudor Camelia - sef Birou Stare Civila, 37. Panaite Sorin - sef Serviciu Ordine si Liniste Publica si Paza BunurilorLista consilierilor locali ai municipiului Roman: 1. Achiriloaei Leonard, 2. Alexandru Doru Mihai, 3. Andrici Gabriel, 4. Andries Bogdan Costinel, 5. Armanu Mihai, 6. Benchea Maricel, 7. Capraru Petrica, 8. Chiriac Lenuta Nusa, 9. Farcasi Petru, 10. Fron Andrei, 11. Gindulescu Petru, 12. Havrici Tomsa Iulia, 13. Savin Vasile Bogdan14. Lichiardopol Mihai Danut, 15. Mocanu Vasile, 16. Ouatu Dumitru, 17. Patrascu Livia Nicoleta, 18. Paulet Eugen, 19. Petrea Daniel, 20. Tanovici Mihaela, Lista posibililor membri ai comisiei de evaluare oferte: 1. Dima Luminita?inspector Serv. Achizitii Publice2. Clapon Maria?inspector Serv. Achizitii Publice.3. Mihalache Manuela?inspector Serv. Achizitii Publice;4. Cotianu Gheorghe ? ref. Serv. Investitii si Lucrari Publice, 5. Popa Corina Ionela? inspector Birou. Juridic;In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documenteCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin 314/2010) ? Formular 5.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cf. art. 9, din Ordin nr. 509/2011 ANRMAP.Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri globala medie anuala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2013, 2012, 2011) pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta moneda comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de min. 750000 lei.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere, in cazul unei asocieri, toti asociatii trebuie sa se incadreze in categoria IMM ? urilor., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii similareprestate in ultimii 3 anicontinand calori, perioade de prestare a serviciilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada a cel putin un contract similar de min. 500000 lei fara TVA sau a max 2 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de min. 500000 lei fara TVA. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta moneda comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Contract similar se refera la contract de inchiriere utilaje.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontractezein exprimare valorica si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea contractului vor prezenta Formularuele 3 si 4., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 12:34