Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE UTILAJE PENTRU LUCRARILE DE EXTINDERE A RETELEI DE GAZE NATURALE, EXTINDERE A RETELEI DE


Detaliu pentru invitatia numarul 200652
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Cod de identificare fiscala: 4301456
Adresa: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia
Telefon: 0241/820800, INT. 105
Fax: 0241/810619
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INCHIRIERE UTILAJE PENTRU LUCRARILE DE EXTINDERE A RETELEI DE GAZE NATURALE, EXTINDERE A RETELEI DE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: INCHIRIERE UTILAJE PENTRU LUCRARILE DE EXTINDERE A RETELEI DE GAZE NATURALE, EXTINDERE A RETELEI DE CANALIZARE MENAJERA, LUCRARI DE ALIMENTARE CU APA, PENTRU CONSTRUIREA DE LOCUINTE SI PENTRU ASFALTARE SI PLOMBARE A STRAZILOR DIN MUN. MEDGIDIA
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.04.2009 14:42)
Data publicarii: 02.04.2009 16:01
Data limita de depunere a ofertelor: 13.04.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUN. MEDGIDIA, CENTRUL DE INFORMARE CETATENI, STR. DECEBAL, NR.35, JUD. CONSTANTA
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.04.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUN. MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR.35, SALA DE CONSILIU, JUD. CONSTANTA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 201, 600 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratii privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181; 3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale; 4.Certificat de atestare fiscala; 5.Certificatul constatator; 6.Certificatul de înregistrare fiscala; 7.Fisa de informatii generale; 8.Bilantul contabil la 31.12.2007, situatia financiara la 30.06.2008; 9.Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani; 10.Recomandare (minim 2); 11.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
COMPARTIMENT ACHIZITII - CAM.47 PE BAZA DE SOLICITARE.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer