Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIERE VEHICULE INDUSTRIALE CU SOFER PENTRU SERVICII DE DESZAPEZIRE


Detaliu pentru invitatia numarul 354389
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITA
Numar invitatie: 354389/04.10.2013
Denumire contract: INCHIRIERE VEHICULE INDUSTRIALE CU SOFER PENTRU SERVICII DE DESZAPEZIRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITACod fiscal: 25503261, Adresa: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Telefon: +40 263216202, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263216202, fax: +40 263234392, persoana de contact: MIRELA VIRLAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. LIVIU REBREANU NR. 2-4, camera 1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263216202, fax: +40 263234392, persoana de contact: MIRELA VIRLAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIERE VEHICULE INDUSTRIALE CU SOFER PENTRU SERVICII DE DESZAPEZIRE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INCHIRIERE UTILAJE DE DESZAPEZIRE, conform documentelor anezateSunt necesare 13 utilaje cuprinse in 13 loturi.Cantitatile pentru fiecare lot sunt urmatoarele: Lot 1: minim 40 ore functionare si 224 ore stationare si maxim 120 ore functionare si 576 ore stationare.Lot 2: minim 40 ore functionare si 224 ore stationare si maxim 120 ore functionare si 576 ore stationare.Lot 3: minim 40 ore functionare si 224 ore stationare si maxim 120 ore functionare si 576 ore stationare.Lot 4: minim 40 ore functionare si 224 ore stationare si maxim 120 ore functionare si 576 ore stationare.Lot 5: minim 40 ore functionare si 224 ore stationare si maxim 120 ore functionare si 576 ore stationare.Lot 6: minim 40 ore functionare si 224 ore stationare si maxim 120 ore functionare si 576 ore stationare.Lot 7: minim 8 ore functionare si 256 ore stationare si maxim 16 ore functionare si 680 ore stationare.Lot 8: minim 16 ore functionare si 248 ore stationare si maxim 64 ore functionare si 632 ore stationare.Lot 9: minim 16 ore functionare si 248 ore stationare si maxim 64 ore functionare si 632 ore stationare.Lot 10: minim 16 ore functionare si 248 ore stationare si maxim 64 ore functionare si 632 ore stationare.Lot 11: minim 32 ore functionare si 232 ore stationare si maxim 96 ore functionare si 600 ore stationare.Lot 12: minim 32 ore functionare si 232 ore stationare si maxim 96 ore functionare si 600 ore stationare.Lot 13: minim 32 ore functionare si 232 ore stationare si maxim 96 ore functionare si 600 ore stationare.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, cantitatea necesara pana la 31 decembrie(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Suplimentarea cantitatilorde servicii cf art. 6 alin (3) lit. b)din HG NR. 925/2006 actualizata este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie;Optiuni: Cf. art.6 din HG925/2006 in conditiile prelungirii contractului cu 4 luni
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 618.48 - 341, 430.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: Lot1 = 290 lei, Lot2 = 290 lei, Lot3 = 290 lei, Lot4 = 290 lei, Lot5 = 290 lei, Lot6 = 290 lei, Lot7 = 75 lei, Lot8 = 110 lei, Lot9 = 110 lei, Lot10 = 110 lei, Lot11 = 100 lei, Lot12 = 100 lei si Lot13 = 100 lei.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei prevazute de Legea nr. 346/2004 se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-Formular: Anexa nr 8)Valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor ;Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul inforeuro aferent datei de publicare a invitatiei de participare.Cod fiscal AC: 25503261;Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contulRO18TREZ1015006XXX006082, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria AC a unei sume in numerar, sau prin ordin de plata. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180-Completare Anexa nr.2; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Completare Anexa nr.3Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazierejudiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vaalatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezultein mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Anexa nr.10. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Anexa nr.11Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Anexa nr.9-Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cretiu Ioan - Director executiv, Sarmasan Dan ? Director executiv adjunct economic, Virlan Mirela-presedintele comisiei de evaluare , Milesan Gabriela-membru comisie de evaluare, Mate Ana Maria? membru comisie de evaluare;Titieni Dan? membru comisie de evaluare, Popa Radu ? membru comisie de evaluare. Lista persoanelor care au aprobat bugetul local: Primar- Ovidiu Teodor Cretu, Director executiv economic- Albu Maria, Director executiv adjunct economic, Scurtu Nicolae, Secretarul municipiului Bistrita Gaftone Floarea;Consilieri locali: 1.Avram George;2.Antal Attila;3.Bria Dumitru Alexandru;4.Gagea Maxim;5.Hangan Sorin;6.Ilies Narcisa Simona;7.Kiss Laszlo;8.Moldovan Vasile;9.Molnar Iosif Augustin;10.Muthi Adrian Gelu;11.Moisil Filip;12.Peteleu Ioan;13.Kozuc Andrei;14.Sarmasan Mihai Lucian;15.Rus Constantin;16.Armean Lucian Marius17.Seserman Sorin Alin;18.Tabara Camelia;19.Talos Florin;20.Tuta Gheorghe;21.Toniuc Alexandru Marian.Nota: ! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoane juridice: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, informatiile cuprinse in aceasta trebuie sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata;Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, 2010, 2011 si 2012.Pentru conversia leu-alta valuta se va folosi un curs mediu BNR pentru ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va depune pentru fiecare lot in parte: -Lista cu dotarile si echipamentele necesare personalului implicat insfasurareaactivitatilor, in vederea atingerii obiectivelor contractului de servicii.Completare - Formular Anexa nr.12-Se vor depune obligatoriu, in xerocopie, cartile de identitate ale masinilor sicertificatele de inmatriculare ale masinilor, certificatelor de inregistrare aleutilajelor pentru cele aflate in proprietatea ofertantului, precum si contract (-e) de inchiriere, de leasing (valabil (-e) sau angajament daca este cazul pedurata contractului de achizitie publica care face obiectul prezenteiproceduri.Ofertantii vor face dovada valabilitatii inspectiei tehnice periodice aleutilajelor prin copia talonului de inspectie tehnica periodica., Se va depune pentru fiecare lot in parte: Informatii privind personalul tehnic de specialitate implicat in prestareaserviciului.Completare - Formular Anexa nr.13Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer