Achizitie publica - INCHIRIEREA DE AUTOVEH NECESARE TRANSP DE SARE SI MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IERNII 2009-2010
Detaliu pentru invitatia numarul 235694
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod de identificare fiscala: 16054368
Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021.315.01.26
Fax: 021.315.01.26
Denumire invitatie: INCHIRIEREA DE AUTOVEH NECESARE TRANSP DE SARE SI MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IERNII 2009-2010
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: INCHIRIEREA UNUI NR DE CEL PUTIN 12 AUTOVEHICULE CU CAPACITATE > 20 TONE PENTRU TRANSPORT SARE/MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IARNII 2009-2010
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.12.2009 09:16)
Data publicarii: 20.11.2009 12:49
Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI, str. GH. ASACHI nr. 19, cp 700481, REGISTRATURA, e-mail: [email protected]; TELEFON: 0232/214430; FAX: 0232/214432.
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI, str. GH. ASACHI nr. 19
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 127, 578 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 1.500 lei; Decl. eligibilitate; Decl. privind calitatea de participant la procedura; Decl. conf art. 181/OUG 34/2006; Certificate fiscale privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale; Certificat de inregistrare unic emis de ORC; Bilantul contabil la data de 31.12.2008; Balanta contabila la data de 31.10.2009; CA ultimii 3 ani de cel putin 200.000 lei;Lista cuprinzind informatii despre principalele contracte de servicii similare derulate in ultimii 3 ani. Incheierea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de servicii similar cu cel supus achizitiei de cel putin 70.000 lei fara TVA; Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Decl. privind detinerea unui atelier de întretinere si reparatii propriu sau existenta unui contract de service; Decl. privind lista contractele care sunt in derulare.
Atasata prezentei invitatii de participare - www.e-licitatie.ro si pe site-ul propriu www.drdpiasi.ro
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura a fost anulata in conformitate cu prevederile art 209 alin (1), lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, motivat de faptul ca nu a fost depusa nicio oferta.