Achizitie publica - INCHIRIEREA DE AUTOVEH NECESARE TRANSP DE SARE SI MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IERNII 2009-2010
Detaliu pentru invitatia numarul 231953
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod de identificare fiscala: 16054368
Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021.315.01.26
Fax: 021.315.01.26
Denumire invitatie: INCHIRIEREA DE AUTOVEH NECESARE TRANSP DE SARE SI MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IERNII 2009-2010
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: INCHIRIEREA UNUI NR DE CEL PUTIN 12 AUTOVEHICULE CU CAPACITATE > 20 TONE PENTRU TRANSPORT SARE/MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IARNII 2009-2010
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 28.10.2009 15:38)
Data publicarii: 22.10.2009 14:51
Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI, str. GH. ASACHI nr. 19, cp 700481, REGISTRATURA, e-mail: [email protected], TELEFON: 0232/214430; FAX: 0232/214432
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI, str. GH. ASACHI nr. 19
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 140, 778 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 1.500 lei; Decl. eligibilitate; Decl. privind calitatea de participant la procedura; Decl. conf art. 181/OUG 34/2006; Certificate fiscale privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale; Certificat de inregistrare unic emis de ORC; Bilantul contabil la data de 31.12.2008; Balanta contabila la data de 30.09.2009; CA ultimii 3 ani de cel putin 200.000 lei;Lista cuprinzind informatii despre principalele contracte de servicii similare derulate in ultimii 3 ani. Incheierea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de servicii similar cu cel supus achizitiei de cel putin 70.000 lei fara TVA; Decl. privind dotarea cu autovehicule; Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Decl. privind detinerea unui atelier de întretinere si reparatii propriu sau existenta unui contract de service; Decl. privind lista contractele care sunt in derulare.
Atasata prezentei invitatii de participare - www.e-licitatie.ro sipe site-ul propriu- www.drdpiasi.ro
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Prin adresa nr. 14/925/26.10.2009, inregistrata la D.R.D.P. Iasi cu nr. 16124/26.10.2009 am fost instiintati ca pentru combaterea inzapezirii si a poleiului in campania de iarna 2009/2010, CNADNR S.A. a incheiat un contract avand ca obiect furnizarea de sare pentru drumuri cu TRANSPORTUL inclus pana la bazele de deszapezire, inclusiv bazele din cadrul D.R.D.P. Iasi.Procedura a fost anulata in conformitate cu prevederile art. 209 alin (1), lit d) din OUG 34/2006 (A).