Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIEREA DE AUTOVEHIC NECESARE TRANSP DE SARE SI MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IERNII 2011-2012


Detaliu pentru invitatia numarul 319759
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 319759/27.01.2012
Denumire contract: INCHIRIEREA DE AUTOVEHIC NECESARE TRANSP DE SARE SI MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IERNII 2011-2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 0232214430, fax: +40 0232214432
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 0232214430, fax: +40 0232214432
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIEREA DE AUTOVEHIC NECESARE TRANSP DE SARE SI MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IERNII 2011-2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere autovehicule necesare transportului de sare si materiale antiderapante la bazele de deszapezire si punctele de sprijin din cadrul Directiei Regionale Drumuri si Poduri Iasi.
II.1.6) CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 984 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.500, 00 lei, constituita prin virament bancar in contulRO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau depunerea de numerar la casieriaautoritatii contractante. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si sa prevada explicit ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Totodata trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.2781 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. Se recomanda utilizarea formularului 2 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.*IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
5% din pretul fara TVA al contractului constituita prin retinerea succesiva a 5% din valoarea facturilor, fara T.V.A. in termen de 7 zile de la semnarea contractului.Prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in adm acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. Pe parcursul indeplinirii contractului achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite conform contractului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Achiz va instiinta prestat despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestatorului.*IMM beneficiaza de reducere 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1. Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 (Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt dir.DRDP IASI-ing.Danut Pila; dir.ec.-ec.Vasile Popa; dir.adjunct Intretinere Stefan Ilie; dir.adjunct Intretinere Mirela Popescu; sef Serviciu Achizitii ing.Manuela Popa; sef Serviciu Intretinere Drumuri ing.Catalin Dimache;)-Formularul 6;2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 7;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 8. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 9 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A)se va prezenta si pentru tertul sustinator(daca este cazul);5. Certificat de atestare fiscala privind ind eplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidate. Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratia privind Cifra de Afaceri;2. Bilantul contabil la data de 31.12.2010 inregistrat la organele competente (in copie conforma cu originalul, semnata si stampilata).Persoanele fizice / juridice straine vor prezenta copie conforma cu originalul, insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie (cel putin o recomandare);2. Declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata invitatiei de participare si publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.01.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer