Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INCHIRIEREA DE AUTOVEHICULE NECESARE TRANSPORTULUI DE SARE SI MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IERNII


Detaliu pentru invitatia numarul 276080
Autoritate contractanta
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod de identificare fiscala: 16054368
Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021.315.01.26
Fax: 021.315.01.26
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: INCHIRIEREA DE AUTOVEHICULE NECESARE TRANSPORTULUI DE SARE SI MATERIAL ANTIDERAPANT PE TIMPUL IERNII
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitia de servicii constand din inchiriere autovehicule transport > 20 to necesare transportului de sare si materiale antiderapante la bazele de deszapezire si punctele de sprijin din cadrul Directiei Regionale Drumuri si Poduri Iasi.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 04.01.2011 13:48
Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: D.R.D.P. IASI ? Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19.
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.R.D.P. IASI ? Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 92, 768 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neîncadrarea în art. 181 din OUG 34/2006;Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata;Certificatul de inregistrare emis de ORC;Certificat constatator emis de ORC; Bilantul contabil la 30.06.2010;Balanta contabila la 30.11.2010;Fisa de inf generale;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-cel putin 100.000 lei fara TVA;Declaratie ca ofertantul are disponibile resurse pt derularea contractului pe 60 zile;Declaratie ce contine inf privind numarul mediu anual al personalului angajat;Declaratie privind Lista cuprinzind inf despre principalele contracte de servicii similare derulate in ultimii 3 ani;Dovada incheierii si finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de servicii similare a carui valoare este de cel putin 50.000 lei fara TVA;Declaratie privind lista contractelor care sunt in derulare.
Atasata prezentei invitatii de participare si publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer