Achizitie publica - INCHIRIEREA DE UTILAJE DE CONSTRUCTII SI INSTALATII
Detaliu pentru invitatia numarul 343831
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343831/13.03.2013
Denumire contract: INCHIRIEREA DE UTILAJE DE CONSTRUCTII SI INSTALATII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA "ARIES" S.A.Cod fiscal: RO 20330054, Adresa: Str.Axente Sever nr.2, Turda, Telefon: 0264/311771, Fax: 0264/311772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Axente Sever nr.2, Turda, Romania, cod postal: 401078, telefon: +40 264311771, fax: +40 264311772, persoana de contact: SC COMPANIA DE APA ARIES SA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INCHIRIEREA DE UTILAJE DE CONSTRUCTII SI INSTALATII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari ? Efectuarea de lucrari de interventii curente la retelele de apa si canal in Turda-Campia Turzii.
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 885, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 8857, 2 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu aproximativ 5 zile.Cuantumul garantiei de participare (care trebuie sa fie < decat 2% valoarea estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, dar nu mai = decat 2% valoarea estimata).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO 93 BTRL 05101202A7261701 - S.C. COMPANIA DE APA ARIES S.A. sau printr-un instrument de garantare, potrivit art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se va depune in SEAPprecum siin original la sediul Autoritatii Contractante pana la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 44 286 lei. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din HG 925/2006, art. 90 alin. (1) ? (3) din HG 925/2006, H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art.180Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Solicitare cazier fiscal/judiciar pentru operatorul economic(firma) si pentru administratori/actionari.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Art.181Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Formularul B).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conform Ordinului nr. 314/2010.Se solicita prezentarea ?Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1 din OUG 34/2006? ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Reprezentant legal SC Compania de Apa Aries S.A. - Director General ? Alexandru SabauCivica Mariana-Director EconomicTraian Giurgiu-Manager UIPTurcu Laurentiu ? Sef Departament S.D.I.Lupas Andrei- Sef Departament Tehnic-ProiectareLup Vasile-Coordonator contracte de lucrari.Se solicita certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileSe solicita certificat fiscal doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se solicita declaratie si subcontractantului si tertului pt. neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/2006. In etapa evaluarii ofertelor se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Se solicita certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa faca dovada unei cifre minime cel putin egala cu valoarea estimata a contractului. Se calculeaza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Recomandari.Se solicita prezentarea de documente justificative de buna executie sau cel putin o recomandare din partea altor beneficiari. Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate care sa ateste conformitatea produsului ofertat identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante (ISO, TUV, echivalente.) ISO 9001/2000 sau ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 13:37