Achizitie publica - Inchirierea de utilaje necesare in cadrul lucrarilor de intretinere si reparare a drumurilor forestiere
Detaliu pentru invitatia numarul 350976
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350976/24.07.2013
Denumire contract: Inchirierea de utilaje necesare in cadrul lucrarilor de intretinere si reparare a drumurilor forestiere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Inchirierea de utilaje necesare in cadrul lucrarilor de intretinere si reparare a drumurilor forestiere
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchirierea de utilaje necesare in cadrul lucrarilor de intretinere si reparare a drumurilor forestiere din cadrul Directiei Silvice SuceavaOptiuni: AC poatesuplimenta lucrarile in conformitate cu prevederile art. 122 litera j, din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 594, 250 - 1, 913, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata pentru fiecare lot in parte.Cuantumul garantiei de participare la licitatie pe loturi este prezentat in Anexa B.Garantia de participare constituita prin virament bancar se va depune in contul DS Suceava, Cont IBAN RO41BRDE340SV10287103400 deschis la BDR Suceava, Cod fiscal ? RO 1590160, Nr. inmatriculare ? J33/1109/91Garantia se va constitui pentru unul sau mai multe loturi, dar cu prezentarea unui centralizator anexa la dovada platii, ce va contine un tabel cu urmatorul continut: numar curent, lotul (numarul si denumirea lui), tip utilaj, valoarea garantiei depusa aferenta lotului si forma de plata.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile), de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Echivalenta pentru o garantie departicipare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^ din O.U.G. nr. 34/2006 se raporteaza la valoarea estimata a fiecarui lot in parte.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).*Contractul se va derula dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Cerinta nr. 2-Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Suceava: - Ing. Sorin CIOBANU- Ing. Valerian SOLOVASTRU- Ec. Vasile RUSU-Jr.Aftanasie Tironeac-Ing.Atitienei Iulian-Ing.Lazar ConstantinModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune FormularulF4 din SectiuneaFormularea prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3-Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.ATENTIE: -daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea oferteiCertificatde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetarCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune Formularul 12 B din SectiuneaFormulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Se va prezenta si depune -confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr. 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Informatii privind asociereaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind : Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)si Situatia economico-financiara Capacitatea tehnica si profesionalacare pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Se va completa si depune Acord de asociere, -potrivit Formular 10, din sectiunea FORMULARE - in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane2.Se va complete si depune Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire si de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in altalimba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3.Se va completa si depune Declaratie privind calitatea de participant la procedura- potrivit Formular 12 C, din sectiunea FORMULARE - in original, completat de fiecare asociat4.Documentele solicitate la: Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare), pentru fiecare operator economic asociatDocumentele solicitate la: Situatia economico-financiara , Capacitatea tehnica si profesionalacare pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.Mentiune: - Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, iar informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?Vor fi calificati doar operatorii economici la care obiectul contractului sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceriBilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere);, .Cerinta minima obligatorie: Cifra globala medie anuala de afaceri din cel mult ultimii trei ani (exprimata in lei ), trebuie sa fie egala sau mai mareraportand la Ve a lotuluicu valoarea de estimare cea mai mare dintre loturile pentru care participa la licitatie.Valoarea loturilor ( in lei )este prezentata in insiruireade mai jos: Lot.Campulung Moldovenesc 1- Autogreder-148800 lei;Lot.Campulung Moldovenesc 2- Autogreder-99200 lei;Lot.Campulung Moldovenesc 3-Buldozer (greutatea operationala >= 15 tone)-62000 lei;Lot.Campulung Moldovenesc 4-Buldozer (greutatea operationala >= 15 tone)-49600 lei;Lot.Campulung Moldovenesc 5-Excavator pe pneuri (cupa 0.8 - 1.2 mc)-84000 lei;Lot.Campulung Moldovenesc 6-Excavator pe senile (cupa >= 1.2 mc)-75000 lei;Lot.Campulung Moldovenesc7-Buldoexcavator-109200 lei;Lot.Campulung Moldovenesc 8-Buldoexcavator 109200 lei;Lot.Campulung Moldovenesc 9-Buldoexcavator 91000 lei;Lot.Campulung Moldovenesc 10-Incarcator frontal (cupa >= 2.0 mc)-59500 lei;Lot.Campulung Moldovenesc 11-Incarcator frontal (cupa >= 2.0 mc)-35700 lei;Lot.Campulung Moldovenesc 12-Vibrocompactor (greutatea operationala >= 15 tone)-34500 lei;Lot.Brodina 1-Autogreder-99200 lei;Lot.Brodina 2-Autogreder-74400 lei;Lot.Brodina 3-Buldozer (greutatea operationala >= 15 tone)-62000 lei;Lot.Brodina 4-Buldozer (greutatea operationala >= 15 tone)-49600 lei;Lot.Brodina 5-Excavator pe pneuri (cupa 0.8 - 1.2 mc)-84000 lei;Lot.Brodina 6-Excavator pe senile (cupa >= 1.2 mc)-75000 lei;Lot.Brodina 7-Buldoexcavator-86450 lei;Lot.Brodina 8-Incarcator frontal (cupa >= 2.0 mc)-47600 lei;Lot.Brodina 9-Incarcator frontal (cupa >= 2.0 mc)-23800 lei;Lot.Brodina 10-Vibrocompactor (greutatea operationala >= 15 tone)-34500 lei;Total valoare estimata loturi=1594250 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei ) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) auexecutat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada executiei de lucrari similare (inchirieri de utilaje pentru lucrari de intretinere si reparatii a drumurilor), in valoare egala sau mai mare decatVe a lotului cu valoarea de estimare mai mare dintre loturile pentru care intentioneaza sa participe la licitatiei.FormularulE va fi insotitde documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: copii dupa contracte derulate (se vor prezenta parti relevante, nu integral), toate acestea prezentate in copie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic precum si certificari de buna executie dinpartea autoritatii contractante., Nota: i. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate;ii. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia;iii. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, numarul zilelor de lucru, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;Recomandarile / contractele / aferente lucrarilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana., Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (inchirieri de utilaje).Pentru fiecare utilaj declarat in lista din cadrul Formularului 12 H, se va prezenta un act legal (ex.: act de proprietate, contract de leasing etc. - in copie) care dovedeste ca acel utilaj apartine ofertantului., Cerinta nr. 3Caracteristicile tehnice ale fiecarui utilaj declarat la cerinta nr. 2 (in Formularul 12 H).Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca utilajele pe care le va folosi la indeplinirea contractului corespund cu cerintele caietului de sarcini., Cerinta nr. 4Informatii privind capacitatea profesionala a personalului de deservire a utilajuluiCerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat (mecanici de utilaje) in vederea indeplinirii corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta copie dupa documentul care atesta pregatirea profesionala a personalului de deservire a utilajului, copie diploma studii, copie carte de munca, alte documente eliberate de entitati cu competenta in domeniu) care pot certifica prefatirea profesionala. Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2008Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) laofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN solicitat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 14:20