Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Incredintarea serviciilor de distributie a produselor lactate si de panificatie, pt. cls. I - VIII


Detaliu pentru invitatia numarul 167090
Autoritate contractanta
ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Cod de identificare fiscala: 2541479
Adresa: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu
Telefon: 0250/860190, 0747954189
Fax: 0250/860481
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Incredintareaserviciilor de distributie a produselor lactate si de panificatie, pt. cls. I - VIII
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Incredintarea serviciilor de distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - VIII din invatamantul de stat precum si copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore din orasul Horezu, jud. Valcea, in anul scolar 2008-2009, semestrul I: Cod CPV: 15500000-3 - produse lactate15612500-6 - produse de panificatie.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 25.08.2008 15:01
Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei orasului Horezu, Str. 1 Decembrie, nr. 7, orasul Horezu, Judetul Valcea.
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Horezu, Str. 1 Decembrie, nr. 7, orasul Horezu, Judetul Valcea.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie de eligibilitate;2.Declaratia privind neincadrarea in art. 181/OUG 34/2006;3.Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale;4.Dovada de plata a obligatiilor catre bugetul local si de stat;5.Rezultatul exercitiului pe ultimii 3 ani. Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate;6. Certificat constatator emis de Oficiul Comertului(autorizatie de functionare) alte achivalente;7.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si prezentarea de documente care sa ateste acestea (PV de receptie insotite de recomandare din partea beneficiarilor);8. Certificat constatator emis de Agentia Nationala de AdmnistrareFiscala;9. Declaratieprivind faptul ca media anuala al cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este mai mare sau egala cu 50.000 lei, 10. Declartieprivind partea sau partiledin contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora.
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei orasului Horezu, Str. 1 Decembrie, nr. 7, orasul Horezu, Judetul Valcea contra sumei de 100 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer