Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINARE CENTRUL ALZHEIMER SI REABILITAREA SERVICIILOR CONEXE


Detaliu pentru invitatia numarul 340788
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE GALATI
Numar invitatie: 340788/10.12.2012
Denumire contract: INFIINARE CENTRUL ALZHEIMER SI REABILITAREA SERVICIILOR CONEXE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE GALATICod fiscal: 3126403, Adresa: Str. Domneasca, nr. 160, Galati, Telefon: 0236/479415, Fax: 0236/479415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Domneasca, nr. 160, Galati, Romania, cod postal: 800122, telefon: +40 236479415, fax: +40 236479415, persoana de contact: Mihaela Filoti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Domneasca, nr. 160, Galati, Romania, cod postal: 800122, telefon: +40 236479415, fax: +40 236479415, persoane de contact: Cladiade Viorica, Iftimie Daniela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINARE CENTRUL ALZHEIMER SI REABILITAREA SERVICIILOR CONEXE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INFIINARE CENTRUL ALZHEIMER SI REABILITAREA SERVICIILOR CONEXE CENTRULUI MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE GALATI;DESFIINTAREIMOBIL (PARTIAL CORP C9 - MAGAZIE) IN INCINTA CENTRULUI MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE GALATI
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 206, 954 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 30.000 lei.Echivalenta leu/alta valuta se va efectua in data de 14.12.2012, dupa data publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut mai sus. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile stabilite in Documentatia de atribuire, daca fac dovada indeplinirii cerintelor prevazute de legislatia in vigoare, la data deschiderii ofertei. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulta ca se incadreaza in categoria I.M.M. -urilor. Oferatantul poate prezenta la data deschiderii ofertelor un Ordin de plata sau a unei file CEC confirmata de o societate bancara pana la data deschiderii ofertelor, prin care dovedeste viramentul bancar al garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu durata minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, sau printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care devine anexa la contractul de achizitie publica. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre contractant in cotul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Valoarea totala a garantiei de buna executie nu trebuie sa depaseasca 10%din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: -cazier judiciar;
-cazier fiscal in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele, conform dispozitiilor Legii nr. 571/2003 ? Codul fiscal ? termenul de achitare a datiriilor este data de 25 a fiecarei luni.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele, conform dispozitiilor Legii nr. 571/2003 ? Codul fiscal ? termenul de achitare a datiriilor este data de 25 a fiecarei luni-Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu dispozitiile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012 privind interpretarea art. 69^1.Mrntionam ca persoanele cu functii de decizie din cadul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Dr. Filoti Mihaela Paula ?(manager proiect) director, - Contabil sef ?(responsabil financiar) Ionescu Ionica;
- Ifitimie Daniela ?(responsabil licitatii) responsabil centru;
- Cladiade Viorica (responsabil monitorizare si raportare)? consilier juridic;
- Vitelariu Steriana ? (responsabil tehnic)-sef achizitii publice;
-Popa Maria diriginte de santier;Documentele solicitate pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" -Certificat contatator emis de O.N.C.R. din care sa rezulte obiectul de activitatea al operatorului economic.Codul CAEN din certficatul contatator emis de O.N.C.R. trebuie sa aiba corespondent in obiectul contractului de lucrari.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bonitate/acces la resurseOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces la, sau are disponibile resursele reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, in suma de 508.437, 50 lei, pe o perioada de 3 luni, dupa formula: Valoarea estimata a contractului/perioada de derulare a contractului (395 zile)x91 zile., Cifra de afaceriCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 4.413.903, 00 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate. domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiOperatorilor economici vor prezenta orice document edificator cu privire la situatia economica si financiara, Bilantul contabilSe vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.( 2009.2010.2011);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experineta similaraO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Se solicita minim un document sau maxim 3 documente prin care sa se confirme executarea lucrarilor inn valoare de 2.206.954, 00 lei., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Daca operatorul economic nu detine in proprietate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice se va prezenta un contract de inchiriere/comodat care sa faca dovada punerii la dispozitie., Personal1. Declaratie referitoare la personalul organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii ?responsabil cu controlul calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea unui curs de management in domeniul calitatii.2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.4.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual intentia sa o subcontracteze. Masuri de protectie a mediuluiCertificatISO 14000, Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 90001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
400
Descriere: Se vor acorda 80 puncte pretului cel mai scazut al ofertei.a) pretul cel mai scazut dintre preturile ofrtelor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 80 puncte.b)Pentru un alt pret ofertat se acorda punctajul astfel: P(pretul ofertei) n = (pret oferta minim/pret oferta n)xpunctajul maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din Propunerea financiara, fara TVA.
Granatia acordata lucrarii
100
Descriere: Garantia acordata lucrarii este de minim 5 ani. Sub termenul de 5 ani, oferta este considerata neconforma. Pentru un termen de 10 ani se acorda 20 puncte, punctaj maxim.Pentru un alt termen de garantie se acorda punctaj astfel: Perioada asigurarii garantiei n = (perioada n ofertata/ perioada maxima oferta, adica 10 ani) x punctaj maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi obtinuta pe format electronic (CD) de la sediul institutiei Str. Domneasca, nr. 160, Galati, sau prin descarcarea documentatiei de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer