Achizitie publica - ?Infiin?are (construire)gradini?a cu program normal in comuna Calnic,Jude?ul Alba?
Detaliu pentru invitatia numarul 347741
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347741/30.05.2013
Denumire contract: ?Infiin?are (construire)gradini?a cu program normal in comuna Calnic, Jude?ul Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Calnic (Primaria Calnic)Cod fiscal: 4561936, Adresa: str Pricipala nr. 20, Calnic, Telefon: 0258-747101, Fax: 0258-747041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Pricipala nr. 20, Calnic, Romania, cod postal: 517205, telefon: +40 0258-747101, fax: +40 0258-747041, persoana de contact: Rosca Sanda Marioara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Calnic, strada Principala, nr. 20, comuna Calnic, cod postal 517205 Judetul Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiin?are (construire)gradini?a cu program normal in comuna Calnic, Jude?ul Alba?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infiin?are (construire) gradini?a cu program normal in Comuna Calnic, in baza Proiectului Tehnic Nr. 12/2012Valoarea totala estimata este de 456480.00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 456, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita constituirea unei garan?ii de 4565 lei. Perioada de valabilitate a garan?iei va fi cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 zile rap. la term. limita de dep. a ofert.).Gar. se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Comunei Calnic RO32TREZ0055006XXX001209 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Com. Calnic: 4561936-Instr. de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in orig., in cuantumul ?i pt. per. prevazuta in doc. de atrib.Gar. trebuie sa fie irevoc.. Gar. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pt. deschiderea ofert.Ofertan?ii tip IMM care depun 50% din gar. vor anexa scrisorii de gar. de particip. in cf. cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadr. Intrepr. in categ. IMM?? cf. Legii 346/2004.Echivalen?a pentru o gar. depusa in euro, se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de dep. a ofertelor.Com. Calnic are dreptul de a re?ine gar., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din sit.: a)i?i retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., nu constit. gar. de buna exec. in per. de valab. a ofertei ?i, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.c)oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr. in perioada de valabilitate a ofertei.d) C.N.S.C.respinge pe fond contesta?ia facuta de ofertant in cf. cu prevederile art. 278^1 alin.(1)lit.a) din OUG 34/2006, atunci A.C. va retine contestatorului din gar. de partic. in raport cu val. estim. a contr. suma de: 4.236, 48 lei.Gar. de particip. se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Orice oferta va fi respinsa daca nu este inso?ita de gar. de partic. in cuantumul, forma ?i avand per. de valab., precum ?i daca este depusa cu 50% ?i lipse?te Anexa 1.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5.% din pretul contractului de lucrari fara TVA.Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In aceste caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.Gar. de buna execu?ie se restituie conf. art 92 alin. (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul ca?tigator nu constituie garan?ia de buna execu?ie, Com. Calnic va considera contractul ca neincheiat urmand a fi re?inuta garan?ia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Decl.elig.-neincadr.in art.180 (pt. ofertant/asociat sau ter? sus?inator daca e cazul)-Formular nr. 12. Decl.neincadr.in art.181(pt. ofertant/asociat sau ter? sus?inator daca e cazul)?Formular nr.23. Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obliga?iilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conven?ie de e?alonare a pla?ilor obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obliga?iilor de plata conform graficului de e?alonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documenta?ie vor fi descalifica?i din prezenta procedura de achizi?ie publica.4. Certif. referitor la plata impozitelor ?i taxelor locale privind obliga?iile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conven?ie de e?alonare a pla?ilor obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul local, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obliga?iilor de plata conform graficului de e?alonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documenta?ie vor fi descalifica?i din prezenta procedura de achizi?ie publica.5. Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului nr. 2A . Prezenta declara?ie se va completa de catre ofertant, cat ?i de catre ofertant asociat, subcontractant sau ter?i sus?inatori.Persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante in ceea ce prive?te organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ? Oancea Ioan;Viceprimar ? Badila Dumitru;Secretar ? Ro?ca Sanda MarioaraConsilieri locali: Badila Ioan, Bogdan Emilian, Cun?an Ioan, Ienciu Nicolae, Mian Ioan, Mihu Zaharie, Niculu? ?tefan, Patru Marcel, Tomescu Claudiu, Urban Adrian Augustin.6. Certificat de participare.cu oferta independenta-Formular nr. 23. Pt. o asociere, cerin?a trebuie indeplinita de liderul asocierii. Prezentarea Certificatului constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa fie in concordanta cu obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Din certificatul constatator trebuie sa reiese ca activitatea similara cu obiectul contractului este autorizata conform Legii 359/2004.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta autoritatii contractante la solicitare, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012).Ofertantul va completa Formularul nr. 3 si daca e cazul Anexa la Formularul nr. 3.Cursul mediu de referin?a pt. fiecare an in parte, echivalent in euro ? va fi cel afi?at de catre BCE.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situa?ia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asocia?ilor.Ofertan?ii tip IMM care indeplinesc prevederile L346/2004 beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri(pt. a beneficia de aceasta reducere ofertan?ii vor depune documente prin care dovedesc casunt IMM).In cazul in care ofertantul are ter? sus?inator pe capacitatea financiara, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 se vor completa pentru ter?ul sus?inator Formularele nr. 17 - care sa fie in forma autentica;nr. 1, nr. 2A, nr. 2B.NOTA: In cazul in care ofertantul depune oferta: a) individuala atunci cerin?a privind cifra de afaceri va fi indeplinita de ofertant.b)oferta comuna(in asociere), atunci cerin?a privind cifra de afaceri va fi indeplinita prin cumul de asociere.c) individuala ?i are sus?inator pe cifra de afaceri, atunci cerin?a privind cifra de afaceri va fi indeplinita ori de ofertant, ori de sus?inator(acesta putand fi doar unul singur).d) oferta comuna(in asociere) ?i are sus?inator pe cifra de afaceri, atunci cerin?a privind cifra de afaceri va fi indeplinita ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sus?inator (acesta putand fi doar unul singur).e)individuala ?i are ?i subcontractare, atunci cerin?a privind cifra de afaceri va fi indeplinita numai de ofertant.f)oferta comuna(in asociere) ?i are ?i subcontractare, atunci cerin?a privind cifra de afaceri va fi indeplinita numai de asociere prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A)EXPERIENTA SIMILARA?Declaratie privind lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani? / Formular nr. 4L cu anexa.?Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cerinta experienta similara?? Formular nr.5E , care sa cuprinda maxim 2 contracte de lucrari in domeniul construc?iilor civile industriale ?i agricole.Declara?ia va fi inso?ita de certificate/documente(constatator/recomandare/proces verbal de recep?ie/copie dupa par?i relevante din contract) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, con?inand referiri la: beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului, inclusiv Formularul nr. 5L.In cazul unei asocieri, Formularul nr. 5E va cuprinde in cumul contractele prezentate ca experien?a similara.- Daca ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta in copie atat contractul antreprenorului general cat si contractul de subantrepriza.- Daca ofertantul a avut calitatea de asociat se va prezenta acordul de asociere, contractul liderului cat si contractului asociatului incheiat cu liderulasocierii.Pentru contractele prestate in afara Romaniei, documentele prezentate vor fi inso?ite obligatoriu de traducerea autorizata in lb. romana.In cazul in care ofertantul are ter? sus?inator pe capacit. tehnica, in cf. cu prev. art. 190 din OUG 34/2006 se vor completa pt. acesta formularele: Nr. 18A -in forma autentica; nr.1, nr.2A, nr.2B.NOTA: : In cazul in care ofertantul depune oferta: a) individuala atunci exp. sim. va fi indepl. de ofertant.b)oferta comuna(in asociere), exp. sim va fi indepl. prin cumul de asociere.c) individuala ?i are sus?inator exp. sim, atunci exp. sim va fi indepl. ori de ofertant, ori de sus?inator.d) oferta comuna(in asociere) ?i are sus?inator pe exp. sim, atunci exp. sim va fi indepl. ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singursus?inator.e)individuala ?i are ?i subcontractare, atunci cer. privind exp. sim va fi indepl. numai de ofertant.f)oferta comuna(in asociere) ?i are ?i subcontractare, atunci cer. privind exp. sim va fi indepl. numai de asociere prin cumul., B)DOTARE CU PERSONAL- Declara?ie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va completa Formularul nr. 6.In cazul unei asocieri , Formularul nr. 6 va fi completat de fiecare asociat.- Declara?ie privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va completa Anexa 1 la Formularul nr. 6.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractului dispune de cel pu?in: -un inginer in specialitatea CCIA: - licen?iat al unei fac. de construc?ii, - experien?a profesionala specifica minim 3 ani in derularea unor lucrari in domeniul construc?ii civile;
-un inginer/subinginer in specialitatea instala?ii in construc?ii: - licen?iat al unei faculta?i de construc?ii, - experien?a profesionala specifica minim 3 ani in derularea unor lucrari in domeniul instala?ii in construc?ii;
-un responsabil tehnic cu execu?ia atestat in domeniul construc?iilor civile, industriale ?i agrozootehnice: - licen?iat al unei faculta?i de construc?ii, - experien?a profesionala specifica (RTE) minim 2 ani;
- un responsabil cu asigurarea calita?iiPentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului se vor prezenta CV , copie dupa diploma de absolvire, declara?ie de disponibilitate ? Formular nr. 8.In cazul unei asocieri, cerin?a de personal va fi demonstrata prin luarea in considerare a tuturor resurselor tuturor asocia?ilor.Capacitatea profesionala poate fi sus?inuta de un ter? sus?inator cf. art. 190-OUG 34/2006. Astfel, ter?ul sus?inator capacitate profesionala (daca e cazul)va completa formularele: nr.18 care sa fie in forma autentica nr. 1; nr. 2A;nr. 2B;, C)INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTAREAInforma?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual inten?ia sa o subcontracteze. Se va completa Formularul nr.9.In cazul in care ofertantul nominalizeaza eventualii subcontractanti se va complete Formularul nr. 25Autoritatea contractanta interzice subcontractarea unei par?i din contract, operatorilor economici care nu ?i-au exprimat inten?ia de a subcontracta la faza de licita?ie.In cazul in care ofertantul nu are intentia de a subcontracta parte din contract, va completa si Formularul nr. 19Ofertan?ii au obliga?ia de a respecta forma ?i con?inutul formularului.Formularul solicitat trebuie sa fie cu ?tampila ?i semnatura autorizata in original.In cazul in care operatorul economic declarat ca?tigator , ?i-a exprimat inten?ia de a subcontracta, atunci acesta are obliga?ia de a prezenta inainte de incheierea contractului de achizi?ie publica, contractul/contractele incheiate intre viitorul contractant ?i subcontractantul/subcontractan?ii nominaliza?i in oferta Cerin?a 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerin?a 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu in construc?ii, sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 12:58