Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA COTNARI, JUDETUL IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 336839
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cotnari (Primaria Cotnari)
Numar invitatie: 336839/05.10.2012
Denumire contract: INFIINTAREBAZA SPORTIVA IN COMUNA COTNARI, JUDETUL IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cotnari (Primaria Cotnari)Cod fiscal: 4541220, Adresa: com Cotnari jud.Iasi, Cotnari, Telefon: +40 0232730290, Fax: +40 0232730290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Cotnari, comuna Cotnari jud.Iasi, Cotnari, Romania, cod postal: 707120, telefon: +40 0232730290, fax: +40 0232730290, persoana de contact: Primaria Comunei Cotnari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI COTNARI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTAREBAZA SPORTIVA IN COMUNA COTNARI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire baza sportiva in satul Cotnari, comuna Cotnari, judetul Iasi
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 454, 037.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000 RON -perioada de valabilitate trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile Ofertantul poate pierde garantia de participare daca: 1.Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2. Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;3. Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;4. In cazul unei contestatii respinse de CNSC, cf. art. 278 indice 1*) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original- prin depunerea la casieria Primariei Cotnari a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu coditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor- prin depunerea sumei la casieria autoritatii contractante
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, prin: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului la dispozitia autoritatii contractante, UAT Comuna Cotnari; suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului; pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta, UAT Comuna Cotnari, urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie; autoritatea contractanta, UAT Comuna Cotnari va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: declaratie pe propria raspundere care sa ateste ca in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizastii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani. (art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Anexa 10 ?formulare)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, si anume?faptul ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntatede judecatorul sindic;?si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;?nu se incadreaza in situatia ca in ultimii 2 ani sa nu isi indeplineasca sau sa isi indeplineasca in mod defectuos obligatiile contractuale din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;?nu a fost condamnat in ultimii 3 ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;?nu prezinta informatii false, sau nu se incadreaza in situatia de a nu prezenta informatii solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectieAnexa 10 ? Formulare- Certificate conform art. 182 din OUG 34/2006?certificatul privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in cazul persoanelor juridice (formularul tip eliberat de directia de impozite si taxe locale la care este arondat ofertantul) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele?certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, cu prezentarea unui formular tip (certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice), emis de Administratia Finantelor Publice;
- Certificat conf. Art. 2 din ordinul 314/2010 al A.N.R.M.A.P.: ?certificat pentru participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010; Anexa 10 bis ? Formulare- Decalratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006: ?declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006; Anexa 10- FormularePersoanele din cadrul autoritatii contractante UAT Comuna Cotnari care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cretu Vasile (primar), Besleaga Petru (viceprimar), Mandache Dumitrela (secretarul comunei), Pintilie Ciprian (sef birou contabilitate), Guguianu Ioan (contabil), Butnariu Ion (inspector programe dezvoltare), Nechita Iulia (inspactor tehnic-investitii), Zaharia Mihaela (inspector achizitii publice). - Persoane juridice/fizice romane: Certificat emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de actrivitate al operatorului economic- Persoane fizice/juridice straine: Cerinta obligatorie: se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categorie profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care a depus in cadrul ofertei documente in forma copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentele respective in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind firma ofertanta, Copii dupa bilanturile contabile din ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat sau pentru perioada de functionare daca aceasta este mai mica de 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, Cifra medie de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista un exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egalasau mai mare de 890.000 lei;Pentru echivalenta lei/valutase va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- declaratie privind lista lucrarilor similare in valoare de cel putin 454037.55 lei fara TVA executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pt. cele mai importante lucrari (respectivele certificari vor indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clieti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; prin formulele "lucrari executate si duse la bun sfarsit" si "contract de lucrari finalizat" se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala, lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, lucrari receptionate insotite de proc. verbal de receptie finala), Personalul tehnic de specialitate-Ofertantul va declara personalul tehnic de specialitate de care dispune, inclusiv pentru asigurarea controlului calitatiiOfertantul va declara care sunt studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului din conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor (manager de proiect(inginer constructor)sef santier, sef punct de lucru, RTE)- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Se va face dovada asigurarii personalului tehnic de specialitate: 1 Manager de proiect, inginer constructor cu specializarea in domeniul constructiilor, absolvent al unei facultati de profil, cu cel putin 3 ani experienta in derularea unor proiecte similare, 1 Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor, care a participat la cel putin un proiect similar, 1 Sef santier - inginer cu specializarea in domeniul constructiilor si care a participat la cel putin un contract similar, Responsabil cu protectia muncii, personal specializat in managementul de mediu, personal calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor pe care ofertantul le va enumera in anexa 13, Lista utilajelor- Ofertantul va declara utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea coresp. a contractului de lucrari, Subcontractanti- declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi- lista cuprinzand subcontractantii si acordurile de subcontractareOfertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica;In cazul unei asocieri in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti se vor respecta prevederile art.186 si ale art. 190 din OUG 34/2006; toti asociatii vor respecta prev art 181 din OUG 34/2006 ISO 9001, ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
10
Descriere: pentru cea mai mica durata de executie a lucrarilor care fac obiectul achizitiei se acorda punctaj maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 10 puncte; pt. alta durata se acorda punctajul astfel: Pde=(de min/de "n")x10; Pde-perioada de executie, de min-durata de executie minima, de"n"-durata de executie a ofertei analizate; durata minima acceptata pt. executia lucrarilor este de 90 de zile, iar durata maxima de executie acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 730 de zile; factorul de evaluare va fi exprimat in zile calendaristice.
Termenul de garantie de buna executie a lucrarii
10
Descriere: Oferta cu termenul de garantie de buna executie a lucrarilor cel mai mare va primipunctajul maxim adica 10 puncte; pentru un alt termen se acorda punctajul astfel: Tdg=(Tdg minim/Tdg"n")x10; Tdg-termenul de garantie, Tdg minim-termenul de garantie minim, Tdg"n"-termenul de garantie a ofertei analizate; termenul de garatie de buna executie a lucrarii va fi exprimat in ani; termenul de garantie minim acceptat (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 2 ani, iar termenul de garantie a lucrarii maxim acceptat (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 10 de ani, cf. L 10/1995 privind calitatea in constructii, cu completarile si modificarile ulterioare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer