Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare retea de alimentare cu apa potabila in Sanmartinu Sarbesc ? conducta de apa rece 8,013 km si bransamente imobile


Detaliu pentru invitatia numarul 343596
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Peciu Nou
Numar invitatie: 343596/08.03.2013
Denumire contract: Infiintareretea de alimentare cu apa potabila in Sanmartinu Sarbesc ? conducta de apa rece 8, 013 km si bransamente imobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Peciu NouCod fiscal: 4358207, Adresa: Comuna Peciu Nou, Nr. 189, Timis, Peciu Nou, Telefon: 0256-414500, Fax: 0256-414201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Peciu Nou, Nr. 189, Timis, Peciu Nou, Romania, cod postal: 307310, telefon: +40 256414500, fax: +40 256414201, persoana de contact: Diana Boghian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Peciu Nou - Primaria comunei Peciu Nou, loc. Peciu Nou, Nr. 189, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintareretea de alimentare cu apa potabila in Sanmartinu Sarbesc ? conducta de apa rece 8, 013 km si bransamente imobile
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amplasarea retelei de distributie apa potabila propuse se va face pe un traseu paralel, pe cat posibil, cu trama stradala. Conductele propuse vor fi din PEHD, Pn6 dupa cum urmeaza: - 127 m PEHD, PE80, PN6, SDR 17.6, De 110 mm;
- 1904 m PEHD, PE80, PN6, SDR 17.6, De 90 mm;
- 5982 m PEHD, PE80, PN6, SDR 17.6, De 75 mm.Conductele vor fi pozate in teren la o adancime cuprinsa intre 1, 30 si 1, 50 m, sub limita de inghet situate la 0, 70 m. Pentru asigurarea apei la consumatorii din localitate, se ia in calcul un grad de asigurarea al folosintei de apa de cs=0, 95 si presiunea maxima admisa in retea de 60m H2O.Se vor executa 20 de camine de vane. Caminele vor fi acoperite cu capac si rama. Pe reteaua de distributie proiectata se vor monta 11 hidranti subterani de incinediu. Prezentul proiect cuprinde si dimensionarea instalatiei exterioare in vederea alimentarii a 277 de immobile cu apa rece prin intermediul unor bransamente.Cheltuielile diverse si neprevazute in procent de 9%, respectiv 217.528 lei din valoarea estimata vor fi decontate doar daca apar chelutieli care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si daca nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 512, 698 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 22.000 lei. Garantia de participare se constituie in conf. cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprind. mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire si anume 11.000 lei.Modul de constituire : ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG 925/2006 (in original) care va acoperi toate riscurile prev. de lege, respectiv: a) ofertantul/operatorul economic si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul/operatorul economic nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteic) oferta sa fiind castigatoare, ofertantul/operatorul economic a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteid) ofertantul/operatorul economic se afla in situatia descrisa la art. 2781 din OUG 34/2006? OP in contul RO44TREZ6215006XXX000340 deschis la Trezoreria Timisoara.Perioada de valabilitate a garantiei de participare esteeste cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cuantumul ce se retine in cond. art. 2781 din OUG 34/2006 este de 6.074, 719 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conf. cu prev. legale in domeniul achizitiilor publice. Formular anexatEchivalenta leu/alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul operatorilor economici care se regasesc in categoria IMM-urilor (conform LEgii nr. 346/2004 si facand dovada in acest sens), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute laart.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Declaratie privind situatia personala a operatorului economic? Formular anexat2. Operatorii economici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute laart.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Declaratie privind neincadrarea la art. 181 ? Formulare anexat. Declaratia se va limita la cerintele art. 181 lit. a, lit. c1, lit. d ? conform alin.2 ale art. 186 si 190 din OUG 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.3. Certificatele privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Se vor atasa certificate fiscale din care sa reiasa ?lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? conform art. 9, alin. 2 din Ordinul 509/2011 emis de ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic ? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pentru obligatiile lunii anterioare, iar in cazul persoanelor juridice straine se va tine cont de prevederea legala conform careia ?In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens?4.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular anexat5. Operatorii economici participanti la procedura, precum si subcontractantii sau tertii sustinatori trebuie sa respecte prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular anexatIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documente.In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, lista persoanelor ce detin functii de decize in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica este: Farcalau Ioan - primar; Urda Ioan - viceprimar; Consilieri locali: Orosz Viorel; Dorobantu Stefan, Negru Grigor, Stanoev Borivoi Goran, Margarit Ionel, Titerlea Eugen, Bujora Gavrila, Tarta Grigori, Dragan Cosmin, Viscu Florin, Tigan Vasile, Bica Dorin, Mirianici Predrag; Miatov Viorica Lidia - secretar al Comunei Peciu Nou; Orosz Stela - contabil; Boghian Diana Florina - responsabil achizitii publice; Selestean Laura Oana -expert achizitii publice; Comisie de evaluare: Urda Ioan, Boghian Diana, Mirianici Predrag, Selestean Laura Oana, Orosz StelaOfertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantull/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in realtii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a din OUG 34/2006, cu persoane din lista de mai sus (anexa formularului nr. 6), este exclus din procedura de atribuire.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta documentele solicitate.Ofertantii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori participanti la procedura sa completeze Formularul anexat ? in original Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Pentru persoane fizie/juridice romane, se va atasa: - Certificatul constatator emis de ORC ? informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. De asemenea, obiectul contractului sa se regaseasca in codul CAEN principal din certificatul constatator emis de ORCPentru persoane fizie/juridice straine, se vor atasa: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Se vor atasa copii dupa originalul, si traducere autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat are obligatia sa prezinte acest document.Ofertantul, in oricare din situatiile de mai sus, clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala , in ultimii 3 ani financiari incheiati si anume 2010, 2011, 2012 sa fie de minim 4.589.440 lei.1. Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiuniea ?CONFORM CU ORGIGINALUL? dupa bilanturile contabile aferente fiecaruia dintre cei 3 ani inregistrate la administratia financiara sau orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri.2. Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Ofertantii straini vor lua in calcul cursul mediu, comunicat de ECB pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, cel putin 1 contract de lucrari similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 8 km de retea de alimentare cu apaOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documente constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari mai sus mentionate. Din respectivele documente trenuie sa reiasa: beneficiarul lucrarii, lungimea (cantitatea) retelei, perioada (data de incepere si de incheiere a contractului), locul executiei investitiilor- procesul verbal de receptie finala, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale partial care sa ateste ca lucrarile au fost excutate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si de asemenea ca lucrarile au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind subcontractantii: se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea acordului/contractului de subcontractare conform art. 96, alin. 1 din HG 925/2006, Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se vor prezenta informatii privind asociatii, inclusivAcordul de asociere, astfel incat sa se identifice numele acestora, adresa/sediul, partea din contract pe care o indeplinesc (fizic si valoric), resursele materiale pe care le va utiliza fiecare asociat, obligatiile si drepturile fiecarui asociat, se va nominaliza liderul asociatiei si faptul ca acesta reprezinta asociatia la procedura de atribuire si ca va semna toate documentele privind procedura, faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, faptul ca toatecomunicarile dintre autoritatea contractanta si asociatie cu privire la desfasurarea procedurii se vor face cu liderul asociatiei, faptul ca, in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate se vor face intr-un singur cont al liderului asociatiei. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Certificatul ISO 9001 (sau echivalent), Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Certificatul ISO 14001 (sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer