Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare alimentare cu apa in satul Coasta Magurii, comuna Bals, judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 326486
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BALS
Numar invitatie: 326486/14.05.2012
Denumire contract: Infiintare alimentare cu apa in satul Coasta Magurii, comuna Bals, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BALSCod fiscal: 16410627, Adresa: COMUNA BALS, JUDETUL IASI, Bals, Telefon: 0232740067, Fax: 0232740067
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BALS, JUDETUL IASI, Bals, Romania, cod postal: 705301, telefon: +40 232740067, fax: +40 232740067, persoana de contact: Comuna Bals, judetul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bals, Comuna Bals, Judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare alimentare cu apa in satul Coasta Magurii, comuna Bals, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infiintare alimentare cu apa in satul Coasta Magurii, comuna Bals, judetul Iasi
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 152, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 43.000 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu Art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contrul autoritatii contractante este: RO80TREZ4085006XXX000385, deschis la Trezoreria Targu Frumos. Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin din HG 925 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie : Completarea Formularului A prezentat in sectiunea formularea prezentei documentatii de atribuire.Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG./34/2006Completarea Formularului nr. B prezentat in sectiunea formulare a prezentei documentatii de atribuire.Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii prevazute de art. 181 din OUG 34/2006.Pentru confirmare, ofertantul va prezenta: 1. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de (ANAF) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, in original sau copie, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetele locale.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetele locale vor fi respinse; Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor;Vor fi exclusi din procedura operatorii economici care nu au indeplinite obligatiile de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor catre bugetul general consolidat, bugetul local.In cazul ofertantilor straini, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.- Declaratie privind calitatea departicipantSe va prezenta formularul C1. Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.Pentru persoane juridice/fizice straine - Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si autorizat in mod obligatoriu in limba romana.Pot fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: ? omit sa prezinte, total sau partial, documentele solicitate fara a prezenta o declaratie initiala in acest sens conform art.11 alin 5 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.? din documentele prezentate nu rezulta ca pot desfasura activitatile specificate conform codului CAEN, obiectul contractului ce urmeaza a fi incheiat trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat din certificatul constatator prezentat de ofertant? prezinta documentele in traducere neautorizata.- Prezentarea formularului N - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art . 69^1 din O.U.G. 34 din 2006. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Apostol Constantin - Primarul Comunei Bals, Rosca Vasile - Secretar, Gomei Cezar - Presedintele comisiei de evaluare, Aldea Elena - Membru al comisiei de evaluare si Florea Mihai - Membru al comisiei de evaluare. Persoane juridice / fizice romaneCerinta obligatorie: Prezentarea de documente doveditoare: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate autorizat care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea Certificatului Constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii documentului.Persoane juridice / fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Operatorul economic trebuie sa aiba in domeniul de activitate, domeniile corespunzatoare obiectului contractului supus procedurii.In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.Documentele prezentate de persoanele fizice/straine sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si sa fie prezentate in copie si in traducere in limba romana, semnata si parafata de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 4.000.000 lei.Operatorii economici infiintati dupa anul 2008 vor calcula media cifrei de afaceri globale prin raportarea la perioada de activitate de la infiintare .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea a maxim 2 contracte similare executat si finalizat in ultimii 5 ani a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.000.000 lei fara T.V.A. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14/Ordin 509/2011.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari - autoritati contractante/clienti privati.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copie contract, PV de receptie la terminarea lucrarilor in copie, recomandare beneficiar copie. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractualeb) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: ? neconformitati;? cazuri de accidente tehnice;? receptii amanate sau respinse;?Sa rezulte calificativul acordatDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Persoanele direct responsabile cu indeplinirea contractului: - Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- Sef lucrari? inginer/subinginer.- Lucrator desemnat SSM;Se vor anexa CV-uri si copii dupa diplome si autorizatii.Ofertantul va prezenta lista cu personalul necesar si suficient pentru buna executare a lucrarii, avand in vedere volumul de lucrari necesare executarii, pe categorii de lucrari (sprijiniri de maluri, betoane, terasamente, montari utilaje etc.).Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Certificat ISO 9001 sau echivalentCertificat ISO 14001 sau ecivalentse vor accepta in conditiile legii prezentarea unor documente echivalente sau ofertantii care demonstreaza ca au incheiat auditul in vederea acreditarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer