Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?INFIINTARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA CRISTIAN, JUDETUL BRASOV?


Detaliu pentru invitatia numarul 338775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CRISTIAN
Numar invitatie: 338775/05.11.2012
Denumire contract: ?INFIINTARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA CRISTIAN, JUDETUL BRASOV?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRISTIANCod fiscal: 4728369, Adresa: strada Piata Libertatii, nr.1, Cristian, Telefon: 0268/257001, Fax: 0372/870562
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Piata Libertatii, nr.1, Jud. Brasov, Cristian, Romania, cod postal: 507055, telefon: +40 268257001, fax: +40 372870562, persoana de contact: Feier Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. LIBERTATII NR. 1, jud Brasov, Cristian , cod 507055, telefon 0268 257001, fax 0268 257733, persoana de contact Feier Mihaela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INFIINTARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA CRISTIAN, JUDETUL BRASOV?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie privind obiectivul ?INFIINTARE BAZA SPORTIVA IN COMUNA CRISTIAN, JUDETUL BRASOV?
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 637, 395 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 12748lei, valabila 90zile de la data limita de primire a ofertelor(in cazul IMM-urilor cuantumul este de 50% din valoarea integrala.Gar. de participare poate fi constituita, in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante?original sau b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.c)ordin de plata in cont nr. RO38TREZ1385006XXX000033 deschis la Trez. Rasnov cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor?copie.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.A.C.are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie gar. de buna executie a contractului;A.C.va retine parte din garantia de participare in cuantum de 6374lei in conditiile si in conformitate cu art.278(1)alin.1)din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia.Garantia de participare se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.Ca exceptie, garantia de participare constituita de catre operatorul economic a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica si constituirea garantiei de buna executie a contractului.Garantia de participare, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea fara TVA a contractului. b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Modul de constituire a garantiei de buna executie, se va face fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (completat in conformitate cu tipizatul din sectiunea Formulare), fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile alinetatului (3) al art. 90 din HG 925/2006( caz in care ofertantul castigator are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr.1045 din 19/11/2011 si de a vira in contul respectiv o suma echivalenta cu 0, 5% din valoarea contractului fara tva semnat cu autoritatea contractanta).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;4. Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local , care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;5. Certificat de cazier fiscal , valabil la data depunerii ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.6. Cazier judiciar al administratorului sau administratorilor, asa cum sunt acestia declarati la Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul7. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - conform Ordin 314/2010 - in original8. Declaratie neincadrare in prevederile O.U.G. nr. 34/2006 , Art. 691*) - in original ;Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Buta Octavian - Viceprimar - Presedinte ComisieAndrei Malureanu- Contabil Sef - Membru ComisieAntonia Suciu - Secretar- Membru ComisieNecula Anca - Consilier Juridic- Membru ComisieMihaela Feier- Inspector Achizitii- Membru ComisiePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Anutoiu Elene - ConsilierBlaga Luigi - ConsilierBuzoianu Ovidiu - ConsilierCojocaru Gicu - ConsilierCretu Rares - ConsilierDeleanu Constantin- ConsilierGherasimescu Daniel - ConsilierLuca Eugen - ConsilierMatcas Catalin - ConsilierPodar Gheorghe - ConsilierSoana Ion - ConsilierTintea Narcis - ConsilierPentru persoane juridice straine: Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data depunerii ofertelor .OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? Certificatele vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si vor prezenta situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane juridice romane: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul acestuia din care sa rezulte nume complet, sediul/sediile, punctele de lucru, persoanele autorizate/imputernicite (administrator/administratori) precum si faptul ca are in obiectele de activitate corespondentul pentru lucrarile/serviciile solicitate in prezentul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial- ? in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata si legalizata in limba romana).Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie ! Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat(exceptia este cea privind cerinta , , Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - conform Ordin 314/2010, deoarece acest certificat se completeaza de catre operatorul economic(asocierea) si nu de catre fiecare asociat in parte).Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.270.000 lei . Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, cursul mediu anual raportat la BNR :2009 ? 1 euro=4, 2373lei; 2010 ? 1 euro= 4, 2099 lei; 2011 - 1 euro= 4, 2379. Cerinta privind cifra medie anuala de afaceri este obligatorie, dar se poate demonstra si prin luarea in considerare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani / servicii prestate in ultimii 3 ani, b) Experienta similara ; se solicita : ? prezentarea a cel putin un contract al carui obiect a fost executia de lucrari si care sa fi avut o valoare de cel putin 637.395lei fara TVA., c) informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, d) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal cheie :1 RTE constructii edilitare, 1 inginer instalatii, 1 sef de santier- absolvent studii superioare, participant ca si sef santier in cadrul unei lucrari similare. 1 responsabil SSM, 1 inginer ingineria mediului, e) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de executie necesar realizarii lucrarilor: 1 masinist masini terasamente , 1 sofer, , 10 muncitori, 1 electrician electrice ? absolvent studii superioare tehnice, autorizat ANRE II B, conform ordin Presedinte ANRE nr. 90/2009 cu modificarile si completarile ulterioare , 1 instalator, f) declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original, g) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune minim de :1 echipament de insamantat, 1 echipament de tuns iarba 1 incarcator frontal 1 vibrocompactor, 2 autoutilitare, 1 autospeciala nacela pentru lucru la inaltime, h) informatii privind, subcontractantii, i) informatii privind asociatii Standarde de protectie a mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent, Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului
20
Descriere: se calculeaza astfel PDurata(n) = [durata minima/durata(n)] x 20. Pentru cea mai scazuta dintre duratele de executie ofertate pentru executia tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 20 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional astfel: PDurata(n) = [durata minima/durata(n)] x 20. Perioada de executie ofertata se completeaza in luni. Pentru un termen de executie mai mare de 12 luni oferta va fi declarata neconforma
Durata de garantie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare ( Gmax) se acorda punctajul maxim 20 puncte. pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional astfel: P= ( Gn/Gmax)* 20 puncte . Nu se admit ofertele care consemneaza o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 12 luni. Perioada de garantie se exprima in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer