Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare canalizare menajera in Comuna 23 august, judetul Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 334102
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 334102/22.08.2012
Denumire contract: Infiintare canalizare menajera in Comuna 23 august, judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTACod fiscal: 4618153, Adresa: SOS.CONSTANTEI, 23 August, Telefon: +40 241733018, Fax: +40 241733018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. George Calinescu nr. 50, 23 August, Romania, cod postal: 907005, telefon: +40 241733018, fax: +40 241733018, persoana de contact: DANUT TRUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei 23 August, str. George Calinescu nr. 50, comuna 23 August, jud. Constanta Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare canalizare menajera in Comuna 23 august, judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari de canalizare menajera in Comuna 23 august, judetul Constanta
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 501, 399 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de100.000 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO18TREZ2335006XXX000032, deschis la Trezoreria Mangalia, cod fiscal 4618153 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUGnr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 9710, 14 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 .Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4.Prezentarea declaratiei pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 de catre tert sustinator, daca este cazul.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sedii: sediu social, respectiv sedii secundare daca exista;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social, sedii secundare si puncte de lucru.Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prinLegea nr. 337/2006, conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Mitrana Mugur Viorel - primar ; Trusca Danut ? viceprimar, Voicu Virginia ? jurist/ responsabil cu achizitiile publice , Moraru Alexandra ? presedinte comisie de evaluare, Balauca Jana -membru comisia de evaluare, Maria Daniela Silvia ? membru comisia de evaluare, Lazar Liliana - membru comisia de evaluare, Cobila Maria - membru comisia de evaluare, Consilieri locali: Marin Jean, Jarcalete Gheorghe, Crivacu Ion, Medrega Marin, Raita Nicolae, Parvulescu Nicu, Ciuperca Gheorghe, Jurcanas Iuri, Petrache Ion, Mola Ali Sinan, Cazan Vladimir, Alexe Ion, Tomescu Florea.Nota: Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Cerinta nr. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Prezentare declaratie, conformmodelului din Formularul 6 din Sectiunea III Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Cerinta nr. 1Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fiziceromane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului, respectiv proiectare si executie are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr.2Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizicestraine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .NNOTA: InIncazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) demai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale despre ofertant.Prezentare informatiile generaleconform cerintelor din Formularul 8, Cerinta nr.2Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 40.000.000 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs)in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeza: Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 -1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana, aferente anilor respectivi., Cerinta nr. 3Sustinerea financiara a lucrariiOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la surse financiare sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada pentru o perioada de 4 luni, pentru o suma de 3.500.000 lei.Operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de surse de finantare, daca finantarea e asigurata din surse proprii sau angajament ferm al finantatorului in cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare, respectiv ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul declararii ofertei castigatoare, indiferent de obligatiile ce ii revin ofertantului in cadrul altor contracte., Cerinta nr. 4Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG nr. 34/2006.Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica: 1.Ofertantul va prezenta Declaratie privind principalele contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade deprestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantulva prezenta: 1.Declaratie privind principalele contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Formular 9 si Anexa 9 din Sectiunea III Formulare, 2. Declaratie privind principalele contracte de lucrari, executate in ultimii 5 ani, conform Formular 10 si Anexa 10, Cerinta nr. 2Experienta similara servicii de proiectare: Experienta similara a ofertantului poate fi demonstrata prin prestarea unui contract de proiectare, in ultimii 3 ani, care sa includa servicii de proiectare pentru lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza sa se atribuie, in valoare de minim 400.000 lei fara TVA.Prezentarea pentru confirmarea experientei similarein servicii de proiectare similare de documente, astfel: Procesul verbal de predare primire/ procesul verbal de receptie/ recomandare de la beneficiar/document constator cu privire la contractul care demonstreaza experienta similara (document emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) pentru contractul de proiectare, documente din care sa rezulte ca, ofertantulsi-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 3Experienta similara pentru executie: Experienta similara a ofertantului poate fi demonstrata prin executia unui contract de lucrari in ultimii 5 ani, de natura si complexitate similaracontractului ce urmeaza sa se atribuie, in valoare de minim 20.000.000 lei fara TVA.Prezentarea de certificari de buna executie pentru contractul de lucraricare demonstreaza exp. similara, astfel: Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si de receptie finala (dupa caz, daca s-a incheiat proces verbal de receptie finala), intocmite in cf cu prev. HG nr. 273/1994/recomandare din partea beneficiarului lucrarii executate, din care sa rezulte modul corespunzator de indepline a obligatiilor contractuale si faptul ca receptia nu a fost amanata din cauza unor neconformitati care au condus la refacerea partiala sau totala a unei lucrari /document constator cu privire la contractul care demonstreaza exp. similara (document emis in conf.cu prev. art. 97^1 din HG 925/2006., Cerinta nr. 4Echipamentele tehnice, utilaje, instalatii: 1. Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de licenta de program pt prestarea serv. de proiectare.2.Declaratie cu utilajele, echip. tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnarea contractului dovezile detinerii echip., instalatiilor, utilajelor, mijloace tehnice si mijloace de transport. Ptr a face dovada disponibilitatii utilajelor /echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prev. legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, op. ec.trebuie sa prezinte, in fctie de sit.specifica fiercarui utilaj in parte, copii dupa urm.doc.: rapoartele de inspectie / ITP aflate in termen de valab., RCA, contr. inchiriere, concesiune, leasing, colaborare sau angajament de punere la dispozitie., Cerinta nr.5Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, ale cadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune candidatul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, conform Formularului 13din Sectiunea III Formulare., Cerinta nr.6Pers.cheie :1. Coord.proiect, exp. Prof.in serv. proiectare ptr const. edilitare si de gosp.com., dovedita prin particip.la cel putin un proiect similar;2. Resp.lucrare/Sef santier /Coord.lucrare cu exp.prof. specifica dov. prin particip.la cel putin un contr.exec.similar;3. Respons.RTE pt.domeniul ob. Contr., autoriz.valabila cf. Lg. 10/1995.4. Inginer apa-canal , cu diploma de inginer, studii superioare5. Inginer retele electrice, cu diploma de inginer, studii superioare, cu atestat ANRE, pentru executie lucrari electrice, valabila la data limita de depunere a ofertelor;6. Ing.mecanic diploma de inginer.7. Resp.calitate CQ in dom.const.edilitare si de gosp. Comunala; docum. din care rezulta (decizia angajatorului, etc.) ca poate desf.activ.resp.calitate, in cf. cu legisl.in vig.;8. Resp. Securit. si sanat.Santier, resp. securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat cf.Lg. nr.319/2006., Cerinta nr.7Informatii privind subcontractantii: In cazul in care parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, se va completa Formularul 14 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestoraOfertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse., Cerinta nr.8Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate., Cerinta nr.6 (continuare): Se vor prezenta pentru personalul minim solicitat, CV-uri, conform Formularului 13a. CV-ul va include informatii ref.la experienta anterioara, incluzand detalii ref. la experienta generala si specifica cf. rolului din echipa ofertantului si va fi insotit de documentele, certificatele, atestatele necesare dovedirii pregatirii profesionale conform rolului acordat in echipa.In cazul in care, membrii echipei propuse ptr. indeplinirea contractului nu sunt angajati ai operatorului economic, acestia vor prezenta o declaratie de disponibilitate/anagajament de participare pentru lucrarile si/sau serviciile care urmeaza a fi executate si/sau prestate in perioada contractuala, conform Formularului 13b.Nota: Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea prop.tehnice sau finaciare initiale. Cerinta nr. 1Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Se va prezenta certificatul in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant., Cerinta nr. 2Se solicita dovada certificarii conform standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Se va prezenta certificatul in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel : a) pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : Punctaj (n) = [pret minim / pret (n)] x punctajul maxim, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; pret (n) = pretul ofertei n; punctaj maxim = 80, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a)
Perioada de garantie a lucrarilor executate (Dg)
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Perioada de garantie a lucrarilor executate" Dg se acorda astfel: pentru cea mai mare perioada de garantie acordata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte; Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: Pg (n) = [ G(n) / Gmax] x 20, unde Pg (n) = punctajul ofertei n; G (n) = termenul de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul Gmax = cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire Ofertele care prezinta operioada de garantie mai mica de 24 luni calendaristice vor fi declarate neconforme.Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 luni nu vor fi punctate suplimentar, adica nu vor primi mai mult de punctajul maxim, respectiv 20 puncte;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line, pe sit-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer