Achizitie publica - "Infiintare canalizare menajera in localitatile Jabar si Boldur, comuna Boldur, judetul Timis"
Detaliu pentru invitatia numarul 327780
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327780/24.05.2012
Denumire contract: "Infiintare canalizare menajera in localitatile Jabar si Boldur, comuna Boldur, judetul Timis"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Comunei BoldurCod fiscal: 4357945, Adresa: Nr. 176, Boldur, Telefon: 0256-356947, Fax: 0256-356947
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nr. 176, Boldur, Romania, cod postal: 307080, telefon: +40 256356947, fax: +40 256356947, persoana de contact: NICOLAE LUCIAN CARABAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Boldur, Nr.176, jud.Timis , Primaria Comunei Boldur
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Infiintare canalizare menajera in localitatile Jabar si Boldur, comuna Boldur, judetul Timis"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Infiintare canalizare menajera in localitatile Jabar si Boldur, comuna Boldur, judetul Timis", conform proiect si caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 171, 545 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 83 000 lei valabila min 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.GP se exprima in lei si va fi constituita prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea aut contr ? se prez in original;
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -se prez in original;
- virament bancar in contul aut contr RO29TREZ6235002XXX001559 deschis la Trezoreria LUGOJ ? se va prez copie lizibila dupa OP cu stampila bancii;AC are dr de a aresta si de a incasa in nume propriu GP, cf art 87 alin. lit a-c;precum si at cand a inaintat catre CNSC o contestatie priv procedura, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliu;in ac sit se vor aplica preved art 278indice1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: -5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA ;Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: - Cf art. 90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor aplica prevederile art 91si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, completata in conformitatea cu formularul A din sectiunea Formulare, in originalCerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare;Certificatele trebuie sa sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa figureze cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, conform paragrafului anterior, in caz contrar, vor fi respinsi.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare, in original;b.Prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor socialede stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat? in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata , c.prezentarea de Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala, ? in original sau copie legalizata ori copielizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota la cerinta nr. 2In cazul in care operatorii economci ofertanti prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerintele vor fi considerate ca indeplinite; se vor prezenta toate documentele justificative in original sau copii legalizate ori copii lizibile certificate ?conform cu originalul?semnate si stampilateCerinta nr. 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizari procedurii de atribuiresunt: Stoi Constantin Cristian , Primarul Comunei, Comisie de evaluare : Laudacescu Calin Cornel, Tigris Daniel, Borlovan Ioan, Carabas Nicolae lucian, Bucur Florian Gabriel, Zima Andrei - expert cooptat , membrii supleanti : Voda Gheorghe, Borlovan Livia ;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare, in original;Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta completat in Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare, semnat, in original Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezenteiproceduri de atribuire Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea de Certificat Constatator, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste un caen care sa justifice dreptul ofertantului de a executa lucrarile ce fac obiectul procedurii de atribuirePentru persoane juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator emis de ORC(respectiv a documentului edificator prezentat de persoana juridica straina, daca e cazul) autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prez declaratie insotita de lista a lucr exec in ult 5 ani, cu certificari de buna exec pt cele mai imp lucr Certific indica benef, indif dc sunt autcontr sau clienti privati, val, perioada si locul ex lucr si precizeaza dc au fost efect in conf cu normele profesion din domeniu si dc au fost duse la bunsfarsit;Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare, si anume, indeplinirea si/sau finalizarea unui contract de lucrari invaloare de minim 4.171.000 lei fara TVA, al carui ob a fost exec unei lucr de retea canalizare cu transportul apei uzate menajere gravitational si sub presiune , respectiv cu statii de pompare, insotit de pv de receptie a lucrarii si recomandare., Cerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada unei dotari tehnicecorespunzatoare prinprezentarea de declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatoruleconomic (precum si forma de detinere) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, Cerinta nr. 3Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada ca dispune de personal specializat pentru indeplinirea contractului prin prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind personalul/organismul tehnic despecialitate in special pentru asigurarea controlului calitati, precum si persoanele calificate responsabile pentru derularea contractului, Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada respectarii masurilor de protectie a mediului masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) Cerinta nr. 1ISO 9001/2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai scazut pret dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim (70);Pentru alt pret decat cel prevazut mai sus punctajul se acorda astfel: Pn = (pretminim / pretn ) x punctaj maxim acordat (70)Unde: Pretminim ? reprezinta cel mai mic pret dintre ofertele prezentate;Pretn ? reprezinta pretul ofertei careia i se calculeaza punctajul corespunzator pretului
Perioada de garantie
20
Descriere: Pt perioada de garantie cea mai indelungata - 20 puncte; Pentru durata de garantie alta decat cea mai indelungata, punctajul se acorda astfel: Pn = (Pn./Pcea mai indelungata) X 20.Pn este perioada de garantie asumata prin oferta careia i se calculeaza punctajul.Perioada de garantie se va exprima in ani.Perioada de garantie minima solicitata a lucrarii este de 5 ani. Perioada maxima de garantie acceptata pentru punctaj este de 15 ani(inclusiv), Se puncteaza toate ofertele cu perioada de garantie intre minimul si maximul mentionat. Ofertele care vor contine o perioada de garantie mai mica de 5 ani se vor respinge.Pt ofertele cu o perioada de garantie asumata mai mare de 15 ani nu se acorda punctaj suplimentar, ci tot cel maxim
Durata de executie
10
Descriere: Pentru durata de executie cea mai mica -10 puncte;Pentru durata de executie alta decat cea mai mica punctajul se acorda astfel: Pn = (Pmin./Pn) X 10.Durata de executie se va exprima in luni.Durata de executie maxim acceptata este de 12 luni.Durata de executie minim acceptata este de 6 luni(termenul minim de realizare a lucrarii)Se puncteaza toate ofertele cu durata de executie intre minimul si maximul mentionat.Oferta cu o durata de executie realista mai mica de 6 luni nu va primi punctaj suplimentar, ci tot punctajul maxim, iar cea cu o durata de executie mai mare de 12 luni se va respinge
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN FORMAT ELECTRONIC DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 21:09