Achizitie publica - INFIINTARE CENTRU CULTURAL "HERCULES" PRIN REABILITAREA CINEMATOGRAF SI EXTINDERE CU UN CORP P+1
Detaliu pentru invitatia numarul 322303
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322303/23.03.2012
Denumire contract: INFIINTARE CENTRU CULTURAL "HERCULES" PRIN REABILITAREA CINEMATOGRAF SI EXTINDERE CU UN CORP P+1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Baile Herculane, Telefon: 0255-560439, Fax: 0255-560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.Mihai Eminescu nr.10, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321, persoana de contact: Popescu Catalin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte Consiliul Local Baile Herculane, str. Mihai Eminescu nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE CENTRU CULTURAL "HERCULES" PRIN REABILITAREA CINEMATOGRAF SI EXTINDERE CU UN CORP P+1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop lucrarile de construire pentru INFIINTARE CENTRU CULTURAL "HERCULES" PRIN REABILITAREA CINEMATOGRAF SI EXTINDERE CU UN CORP DE CLADIRE P+1Elucrari ce se vor executa in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din al prezentei documentatii de atribuire
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 597, 335 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 50000 lei si va fi valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.GP se constituie conform art. 86, aln. (1), (2), (3) din HGR 925/2006. Cont AC RO73TREZ1865004XXX000019 deschis la TREZ Baile Heculane, CF3227920Ofertantul paote pierde garantia de participare si in cazul in care se afla sub incidenta art. 2781 , aln. (1), valoarea retinuta din garantia de participare este 6.377 lei.GP va insotii oferta si va fi depusa odata cu oferta, pana la data si ora limita de depunere oferte.Ofertantii ce se incadreaza in cat. IMM conf OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%. AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conditiile prevazute la art 87 din HG 925/2006. Conf art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se constituie in termen de maxim 15 zile de lasemnarea contractului si, oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau o polita deasigurare eliberata de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin retineri succesive din facturile emise, in conditiilelegii. Contul de garantie trebuie sa aiba la deschiderea sa suma de minim 1% din valoarea fara TVA a contractului deachizitie publica. Contul de garantie trebuie deschis la trezoreria statului si comunicat autoritatii contractante, in scris panala semnarea contractului.Termenul de valabilitate a acestui instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de bunaexecutie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere inoriginal, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitiepublica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Se completeaza Formularul12BDeclaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatiain care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nupoate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor.- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, pentru situatiafinanciara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice;
- certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale AdministratieiPublice Locale, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente aleMinisterului Finantelor Publice;Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul prin semnatura persoaneisi stampila societatii.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice1 din OUG nr. 34/2006: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Anexa Y.Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: PRIMAR - NICUSOR VASILESCUVICEPRIMAR - LALESCU IONUT ILIUTAARHITECT SEF - MOLDOVAN CRISTIANCONTABIL SEF - TOMESCU STELIANJURIST SI SECRETAR - DUMITRACHE AURELIAACHIZITII - POPESCU CATALININSPECTOR MEDIU - PERT PETRECertificat de participare cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa formularul Anexa X; Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conform cu originalul semnate dereprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de datadepunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straine: Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata a traducerii in limba romana sitrebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara, Informatii privind cerintele minime privind capacitatea economico financiara: Se accepta ofertanti/asociati care indeplinesc cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate de minim 5.000.000 lei.In cazul in care ofertantul a inregistrat bilantul pentru anul 2011 atunci acesta poate depune bilanturile pentru anii 2011, 2010 si 2009, altfel sunt admise bilanturile pentru anii 2008, 2009, 2010., Scrisoare de confort (in original), emisa de obanca, care sa demonstreze faptul ca ofertantul are lichiditati si/sau acces la linii de credit pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica in valoare ce demonstreaza ca ofertantul poate sustine investitia din surse proprii pentru o perioada de trei luni. Valoarea resurselor financiare disponibile trebuie sa fie cel putin egala cu 750.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Se va prezenta lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.In temeiul art. 187 si art. 188, din OUG nr. 34/2006, pentru calificare se solicita ofertantului executarea in ultimii 5 ani a unei lucrarisimilare de executie de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (conform cod CPV) in valoare de cel putin 2.590.000 lei., Pentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna, de minim urmatoarele echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necasare pentru realizarea lucrarilor in termenul ofertat.Dotarea cu utilaje ? Cerinta minimaOfertantul va face dovada existen?ei cel pu?in a urmatoarelor echipamente: 1. Sta?ie de betoane, minim una2. Laborator incercari de grad II, autorizat ISC (se accepta ?i contract de inchiriere sau prestari servicii). Autorizarea trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertelor.3. Ofertan?ii vor face dovada accesului la produse de balastiera4. Ofertan?ii vor face dovada de?inerii unui atestat ANRE tip B pentru5. Autobasculanta 20 to;6. Buldoexcavator;7. Minim 300 mp schela metalica;8. Miniexcavator9. Automacara 12, 5 toPentru utilajele mai sus mentionate se vor prezenta rapoartele tehnice de inspectie a utilajelor, licentele de transport, licentele de functionare, avize de mediu, autorizatii ISCIR, etc ? dupa caz., Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani., Ofertantul va face dovada detinerii urmatorului personal de specialitate: Nivel minim: 1) 1 manager de proiect ? exp. prof. dovedita in coordonarea a minim 1 proiect similar;2) 1 sef de santier ? ing. constructii si o vechime profesionala de cel minim 5 ani, minim un proiect similar;3) 2 responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati, respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii - Constructii civile, industriale; edilitare ?i gospodare?ti;4) 1 arhitect, cu vechime in profesie de cel putin 5 ani;5) 1 manager de asigurarea calitatii, numit prin decizie de numire interna;6) 1 evaluator al riscurilor pentru sanatate si securitate in munca si inspector de protectia muncii, cu o vechime in profesie de cel putin 3 ani;7) 1 inginer de mediu, cu o vechime in profesie de cel putin 3 ani;8) 1 inginer instalatii, cu o vechime in profesie de cel putin 5 ani;9) 1 electricieni autorizati ANRE10) 1 specialist topograf11)instalatori;12) zugravi;13) finisor Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare. In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii si/sau subcontractantii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent. Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii si/sau subcontractantii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara descriere in caietul de sarcini
Termen de finalizare a executiei lucrarilor
25
Descriere: Descrierea si modalitatea de calcul in caietul de sarcini
Perioada de garantie a lucrarii
5
Descriere: Descrierea si modalitatea de calcul in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 10:54