Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare centru de informare si marketing turistic in comuna Dumitrita, judetul Bistrita-Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 350395
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Dumitrita (Primaria comunei Dumitrita)
Numar invitatie: 350395/12.07.2013
Denumire contract: Infiintare centru de informare si marketing turisticin comuna Dumitrita, judetul Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dumitrita (Primaria comunei Dumitrita)Cod fiscal: 15050988, Adresa: jud.Bistrita-Nasaud, str.Principala nr.145 com Dumitrita, Dumitrita, Telefon: 0263271768, Fax: 0263271768
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Dumitrita, str.Principala nr.145, com Dumitrita, jud.Bistrita-Nasaud , Romania, cod postal: 427037, telefon: +40 263271768, fax: +40 263271768, persoana de contact: Vasile-Ioan Moga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Dumitrita, str.Principala nr.145, com Dumitrita, jud.Bistrita-Nasaud , Romania, cod postal: 427037, primaria comunei Dumitrita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare centru de informare si marketing turisticin comuna Dumitrita, judetul Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executia de lucrari de constructii civile si instalatii, pentru construirea cladirii destinate infiintarii unui Centru de informare turistica in comuna Dumitrita, judetul Bistrita-Nasaud.Valoarea toala estimata a contractului este de 506.124 lei fara TVA, sau121.082 euro fara TVA (1euro = 4, 1800 din 17.03.2011).Care se constituie din urmatoarele componente: 1. Executie lucrari: 480.743 lei fara TVA - valoare eligibila, 2. Cheltuilei diverse si neprevazute; 25.381 lei fara TVA ? valoare eligibila ( 5.2796 %din valoarea estimativa din C+M, fara TVA)Nota: Potrivit art. 28 alin. 7 si art. 29 alin. 21 din OUG nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin OUG nr. 77/2012, aprobata prin Legea nr. 193/2013, valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i, respectiv art. 252 lit. j .
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 506, 124 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 9.600 lei (data la care se face echivalenta lei / alta valuta este cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor).1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO27TREZ1015006XXX000197, deschis la Trezoreria Bistrita) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-2, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse. 4. In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa depusa in numele asocierii
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA.1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, insotita de documente edificatoare (certificate constatatoare, etc) din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Moga Vasile-Ioan ? primar, Nica Petronel-Vasile-viceprimar; Boiangiu Raluca Clara ? secretar; Botarla Adriana Maria ? contabil; Nutiu Adrian Sorin ? responsabil achizitii; Moldovan Grigore-consilier principal; Bolfa Emil, Bota Vasile, Bota Ioan, Circu Dumitru, , Luca Claudiu Dumitru, Moldovan Ionel, Muresan Mihaela, Muthi Marius_Marinel, Stoicescu Letitia, Ucherenciuc Ilie, Vantu Constantin, Anca Flavius Costel? consilieri locali.Declaratia conform art 33 ind. 1 din OUG nr.34/2006, modificata si completata ulterior.Formular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu informatii reale/actuale la data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original / copie legalizata.Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin: Atestat pentru executarea de instalatii electrice valabil la data limita de depunere a ofertelor, in vederea executarii instalatiilor electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin 900.000 lei . In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM).Prezentarea bilantul contabil pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, vizate spre inregistrare la autoritati competente sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de minim 320.495 lei deexecutie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni.Scrisoarea de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sau valoarea creditului obtenabil) sau alt document, care sa prevada ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului.., Capacitatea economicasi financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Capacitatea economicasi financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. (Formularul nr. 16 - Angajament tert sustinator financiar). Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei) in baza unui contract lucrari similare in valoare de minim 480.000 lei fara TVA si prezinta certificate/documente de confirmare emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Formular 12 (Declaratie privind efectivele medii anuale din ultimii 3 ani si personalul implicat in indeplinirea contractului). Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de: 1. Manager de proiect (Studii superioare; experienta profesionala in constructii civile si instalatii, dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract cu obiect similar)2. Sef santier. (Studii superioare constructii civile; experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiectsimilar) .3. Responsabil RTE ( atestat profesional eliberatde catre MDRT pe domeniul de activitate similar proiectului).4. Responsabil asigurarea controlului calitatii.5. Responsabil SSM .6. Personal autorizat ANRE (aestat)7. Personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.CV in original, contracte de munca sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusi, si probeaza cerintele necesare (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc)Nota: Pentru, Responsabil RTE si Personal auorizat ANRE se solicita doar atestatele iar conform art. 22 din , ,Instruc?iunile nr. 1 din 18.06.2013 emise in aplicarea prevederilor art. 188 alin. (2) lit. d) ?i art. 188 alin. (3) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006, nu se solicita CV-uri., Ofertantul dispune pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune de statie de betoane. Prezentarea oricaror documente care sa demosntreze dispozitia ofertantului asupra acestora, coformprevederilor art. 188 alin.3 lit. f din OUG 34/2006, Capacitateatehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatiatehnica si profesionalainvocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prev. art.190 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana.Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. (Formularul nr. 17 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d. Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul constructii civile .Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul constructii civile .Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer