Achizitie publica - INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC
Detaliu pentru invitatia numarul 320160
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320160/13.02.2012
Denumire contract: INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NEGRENI (PRIMARIA COMUNEI NEGRENI CLUJ)Cod fiscal: 14866024, Adresa: NEGRENI, STR.PRINCIPALA, NR.63, JUD.CLUJ, Negreni, Telefon: 0264/258223, Fax: 0264/258223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NEGRENI, STR.PRINCIPALA, NR.63, JUD.CLUJ, Negreni, Romania, cod postal: 407440, telefon: +40 264258223, fax: +40 264258223, persoana de contact: Abrudan Dana Irina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC.NEGRENI, STR.PRINCIPALA, NR.63, JUD.CLUJ, Negreni, Romania, cod postal: 4074440, telefon: +40264258223, fax : +40 264258223, persoana de contact: Abrudan Dana Irina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii si instalatii la obiectivul de investitii: « INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC »
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 447, 191 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de: -8.800 lei sau 4.400 lei in situatia in care ofertantulintra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii..- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei si estede120 de zile de la data deschiderii ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? Formular nr. 3, Sectiunea Formulare2. Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO 48 TREZ 2215 004X XX00 0045 deschis la Trezoreria Huedin, cod fiscal 14866024.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM, astfel: prin retineri suscesive din facturile de plati.In acest caz contractantul are obliga?ia de a deschide un cont la dispozi?ia autorita?ii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Suma ini?iala depusa in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pre?ul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin re?ineri succesive din sumele datorate ?i cuvenite contractantului pana la concuren?a sumei stabilite drept garan?ie de buna execu?ie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in situa?ia prevazuta la art. 180 din Ordonan?a de Urgen?a nr. 34/2006Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaorice ofertant care in ultimii 5 ani, a fost condamnat, printr-o hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani.Pentru a fi calificat: Ofertantul trebuie sa fac dovada ca nu se afla in situatia mai sus mentionata, prevazuta de art.180 din OUG 34/2006.Documente de calificare: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conformFormular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 5 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractceva fi indeplinita de acesta.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractan?i declara?i, ace?tia NU vor prezenta documentul mentionat.2. Neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006Va fi exclus din procedura pentru atribuirea serviciilor de proiectare si executie de lucrari, respectiv nu este eligibil, ofertantul care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionalesau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala, e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Pentru a fi calificat: Ofertantul trebuie sa fac dovada ca nu se afla in situatiile mai sus prezentate, prevazute de art.181 din OUG 34/2006.Documente de calificare: Ofertantul vaprezenta :1) o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare - Declaratiei privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006.2) certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 6 si certificatele constatatoare cu privire la ovada platii datoriilor catre bugetul general de stat consolidat si bugetele locale vor fi prezentate de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.NOTA : Ofertanti care vor prezenta certificatele constatatoare solicitate cu datorii, indiferent de natura acestor datorii, fie ca sunt la bugetul general de stat consolidat sau bugetele locale, vor fi exclusi din pocedura, iar oferta declarata inacceptabila.OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractan?i declara?i, ace?tia NU vor prezenta documentele mentionate.3. Calitatea de participant la proceduraOrice operator economic, indiferent de nationalitate, are dreptul de a participa la procedura de atribuire, individual sau intr-un grup de operatori.Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca: - asociat, sau, - subcontractantMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere. Legalizarea asocierii va fi solicitata in situatia in care oferta depusa in cadrul acestei asocieri va fi declatata castigatoare.Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor.Ofertantul ramane direct raspunzator in fara Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Ofertantanti, in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 a Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementareasi Monitorizarea Achizitiilor Publice, in mod obligatoriu, in cadrul prezentei proceduri de atribuire, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Documente prezentate: 1.Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare - Declaratieprivind calitatea de participant la procedura, 2. Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare - Acord de asociere (daca este cazul)3 Formular nr. 9 din Sectiunea Formulare - Acord de subcontractare (daca este cazul)4. Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 8 va fi prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractce va fi indeplinita de acesta.¦ In cazul prezentarii unor oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicta completarea Acordului de asociere Formular 8 din Sectiunea Formulare. Legalizarea asocierii va fi solicitata numai in situatia in care oferta va fi desemnata castigatoare.¦In cazul in care exista subcontractanti, se solicita prezentarea unui Acord de subcontractare ? Formular 9 din Sectiunea Formulare. In situatia in carese subcontractateaza o parte din oferta depusa in asociere, Acordul de subcontractare va fi semnat intre liderul asociatiei desemnat si subcontractant, iar in situatia in care exista o asociere de subcontractanti acordulva fi semnat intre liderul asociatiei si liderul asociatiei de subcontractanti. Subcontractantii asociati vor incheia Acord de asociere conform Formular 8 din Sectiunea Formulare. Legalizarea subcontractarii si, dupa caz a asocierii va fi solicitata numai in situatia in care oferta va fi desemnata castigatoare.NotaIn cazul ofertelor comune, depuse de catre doi sau mai multi operatori economici asociati, ofertantul constituie (potrivit prevederilor Legilor in vigoare) o asociere, un consortiu sau o alta grupare de doua sau mai multe persoane. In cazul in care oferta comuna este desemnata castigatoare, contractul de asociere, constituie anexa la contractul de achizitie publica.Prin clauzele contractului de asociere, Asociatii vor notifica autoritatea contractanta cu privire la liderul lor care va avea autoritatea de Executant pentru Asociere si pentru toti membrii asocierii. Nicio corespondenta sau relatie nu va fi purtata intre autoritatea contractanta si membrii asocierii, altii decat liderul desemnat de acestia.Asocierea isi va putea modifica componenta sau statutul legal pe durata derularii contractului doar cu aprobarea scrisa prealabila a autoritatii contractante, motivata de imprejurari obiective. Retragerea din Asociere nu diminueaza in nicio masura si in niciun caz raspunderea asociatului fata de autoritatea contractanta.Raspunderea fata de autoritatea contractanta pentru indeplinirea contractului este solidara, adica revine liderului si/sau oricaruia dintre membri sai, actuali sau retrasi, independent de structura asocierii, toti si oricare dintre asociati raspunzand separat si impreuna pentru obligatiile asumate prin contractul de achizitie publica sau prevazute de lege.4.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul Manea Dorin Constantin avand functiade Primar al Comunei Negreni, domnul Nistor Vlad Daniel avandfunctia deViceprimar al Comunei Negreni, domnul .Secan Radu avand functia de Secretar al Comunei Negreni, doamna Abrudan Dana Irina, avand functia de Responsabil achizitii publice in cadrul Primariei Negreni, doamna Abrudan Ioana Nela avand functia de Contabil in cadrul Primariei Negreni.Document prezentat: 1. Formular nr. 11 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, din Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractan?i declara?i, terti sustinatori, fiecare subcontractant sau/si tert sustinator va prezenta documentul mentionat.5. Informatii privind subcontractantiiOfertantul, in situatia in care subcontracteazao parte din contract trebuie sa prezinte, informatii cu privire la proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora .Document prezentat de ofertant: 1. Formular nr. 10 din Sectiunea Formulare - Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Se vor prezenta informaiile in mod clar cu privire laserviciile sau/si lucrarile care vor fi prestate/executate de catre subcontractanti, in Acordul de subcontractare si Formularul nr. 10.Nota: Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar acestea vor prezenta in mod obligatoriu documente relevante prin care sa demonstreze asigurarea resurselor materiale si umane pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.Este interzisa subcontractarea totala a lucrarilor supuse prezentei proceduri, sub sanctiunea declararii ofertei ca neconforme.Pentru Criteriile de calificare privind capacitatea tehnica ?utilaje, echipamente si personal solicitate prin documentatia, vor fi luate in considerate documenteleprezentate de catre subcontractanti in acest sens cu condi?ia ca subcontractantul sa realizeze partea din contractul de lucrari pentru care subcontractantul prezinta documentele respective. In situatia in care subcontractantul nu va executa lucrarile pentru care prezinta documentele de calificareprivind capacitatea tehnica ?utilaje si/sau echipamente si/sau personal documentele prezentate nu vor fi luater in considerare la evaluarea ofertelor. 1. Existenta unei forme de inregistrare si/ sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesional- Ofertantul trebuie sa prezinte dovada din care sa rezulte o forma de inregistrare si autorizare, precum si, daca este cazul, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz.Pentru a fi calificat: Ofertantul vaprezentadocumente care dovedesc inregistrarea, autorizarea si atestarea(dupa caz) a desfasurarii activitatii in concordanta cu lucrarile care se doresc a fi achizitionate, cu respectarea legislatiei din tara in care este stabilit, dupa cum urmeaza: 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul-emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini, respectiv :4120- Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale;4321- Lucrari de instalatii4322- Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat4222 -Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru electricitate sitelecomunicatii 4332- Lucrari de tamplarie si dulgherie4333- Lucrari de pardosire si placare a peretilor 4334 - Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri4391 - Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii - persoanele care detin actiuni in cadrul firmei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pentru partea din contract pe care o va realiza.Nota: In perioada de evaluare autoritatea contractanta, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatul constatator in original sai copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa aiba media CA globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) de cel putin 800000 lei. In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, media cifrei de afaceri globale se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil. Astfel, daca a fost infiintat in anul 2008, pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba, in anii 2009 si 2010, o cifra medie de afaceri de cel putin 800.000lei. Daca a fost infiintat in anul 2010, pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri de cel putin 800.000 lei in anul 2010., 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada de 3 (trei) luni in suma de 134.157 lei (valoarea estimata 447.191/perioada de realizare a contractului 10 luni) X 3 luni perioda pentru care se cere disponibilizarea sumei., Informatii privind sustinerea capacitatii economico - financiare de catre terti sustinatori (daca este cazul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.In cazul asocierilor trebuie ca membrii grupului impreuna sau daca esteun singur operator economic in calitate de ofertant acesta trebuie sa fi derulat: - (1) unu sau maxim (2) doua contracte de lucrari similare, in ultimii 5 ani, avand ca obiect executie de lucrari care vizauconstruire de constructii civile, cu o valoare cumulata a contractelor de minim 440.000 lei, fara TVA., 2. Informatii privind capacitatea profesionalaOfertantultrebuie sa aiba asigurat personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: - RTE domeniul constructiilor civile;
- (CQ) in domeniul constructiilor civile;
- Sef desantier cu pregatireindomeniul constructiior civile;
- minim un electrician autorizat ANRE- minim un zidar;
- minim un fierar betonist- minim un dulgher- minim un instalator, 3. Asigurarea de catre ofertant a cel putinurmatoarelorechipamente, utilajele, mijloace de transport, laboratoare care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte : - Schela metalica;
- Autobasculanta;
- Automacara;
- Betoniera;
- Trusa instalator., Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale de catre terti sustinatori (daca este cazul) Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalente., Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al protectiei mediului in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarilor dupa data receptiei la terminarea lucrarilor (post executie)
40
Descriere: Garantieacordata lucrarilor minim 2 ani si maxim 10 ani
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcatadin SEAP fiind atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 11:34