Achizitie publica - INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC
Detaliu pentru invitatia numarul 325438
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325438/02.05.2012
Denumire contract: INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NEGRENI (PRIMARIA COMUNEI NEGRENI CLUJ)Cod fiscal: 14866024, Adresa: NEGRENI, STR.PRINCIPALA, NR.63, JUD.CLUJ, Negreni, Telefon: 0264/258223, Fax: 0264/258223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NEGRENI, STR.PRINCIPALA, NR.63, JUD.CLUJ, Negreni, Romania, cod postal: 407440, telefon: +40 264258223, fax: +40 264258223, persoana de contact: Abrudan Dana Irina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA NEGRENI, STR.PRINCIPALA, NR.63, JUD.CLUJ, Negreni, Romania, cod postal: 40744
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii si instalatii la obiectivul de investitii: « INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC »
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 447, 191 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de: - 8.800 lei sau 4.400 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o sociatate bancara sau societate de asigurari, care se va prezenta in original? conform Formular nr. 3, din Sectiunea Formulare;2. Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO 48 TREZ 2215 004X XX00 0045 deschis la Trezoreria Huedin, cod fiscal 14866024. Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie sau o parte din acesta, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Modalitate de constiuire a garantiei de buna executie se va face prin scrisoare de garantiei de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurarioriprin retineri suscesive din facturile de plati. In acest ultim cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de participare se va stabilii de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator la semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 5 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta. De asemenea in situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Formularul nr. 5 atasat Angajamentului ferm de sustinere.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentul mentionat.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 6 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta. De asemenea in situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Formularul nr. 6 atasat Angajamentului ferm de sustinere, deoarece conform alin 2 al art 186 si art 190 din OUG34/2006- acestia trebuie sa dovedeasca neincadrarea la lit a, c^1 si d din art. 181/OUG34.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentul mentionat.3.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Certificatele constatatoare cu privire la dovada platii datoriilor catre bugetul general de stat consolidat si bugetele locale vor fi prezentate de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.NOTA : Ofertanti care vor prezenta certificatele constatatoare solicitate cu datorii, indiferent de natura acestor datorii, fie ca sunt la bugetul general de stat consolidat sau bugetele locale, vor fi exclusi din pocedura, iar oferta declarata inacceptabila.OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul are subcontractansi declarati, acestia NU vor prezenta documentele mentionate.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, va fi prezentata de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta.5.Acord de asociere (daca este cazul, conform Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare;6. Acord de subcontractare (daca este cazul, conform Formular nr. 9 din Sectiunea Formulare;7.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, conform Formular nr. 10 din Sectiunea Formulare;Nota: Formular nr. 10 se va prezenta si in situatia in care nu sunt desemnati subcontractanti cu mentiunea "nu este cazul".Se vor prezenta informaiile in mod clar cu privire la lucrarile care vor fi executate de catre subcontractanti, in Acordul de subcontractare si Formularul nr. 10.Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar acestea vor prezenta in mod obligatoriu documente relevante prin care sa demonstreze asigurarea resurselor materiale si umane pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.Este interzisa subcontractarea totala a lucrarilor supuse prezentei proceduri, sub sanctiunea declararii ofertei ca neconforme.Pentru Criteriile de calificare privind capacitatea tehnica ?utilaje, echipamente si personal solicitate prin documentatia, vor fi luate in considerate documentele prezentate de catre subcontractanti in acest sens cu conditia ca subcontractantul sa realizeze partea din contractul de lucrari pentru care subcontractantul prezinta documentele respective. In situatia in care subcontractantul nu va executa lucrarile pentru care prezinta documentele de calificare privind capacitatea tehnica ?utilaje si/sau echipamente si/sau personal documentele prezentate nu vor fi luater in considerare la evaluarea ofertelor.8. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare.Nota: Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul Manea Dorin Constantin avand functia de Primar al Comunei Negreni, domnul Nistor Vlad Daniel avand functia de Viceprimar al Comunei Negreni, domnul Secan Radu avand functia de Secretar al Comunei Negreni, doamna Abrudan Dana Irina, avand functia de Responsabil achizitii publice in cadrul Primariei Negreni, doamna Abrudan Ioana Nela avand functia de Contabil in cadrul Primariei NegreniIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta acest formular atasat Angajamentului ferm de sustinere.9.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare. Existenta unei forme de inregistrare si/ sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesional- Ofertantul trebuie sa prezinte dovada din care sa rezulte o forma de inregistrare si autorizare, precum si, daca este cazul, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz.Pentru a fi calificat: Ofertantul va prezenta documente care dovedesc inregistrarea, autorizarea si atestarea(dupa caz) a desfasurarii activitatii in concordanta cu lucrarile care se doresc a fi achizitionate, cu respectarea legislatiei din tara in care este stabilit, dupa cum urmeaza: 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini, respectiv :4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale;4321 - Lucrari de instalatii4322 - Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat4222 - Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru electricitate si telecomunicatii4332 - Lucrari de tamplarie si dulgherie4333 - Lucrari de pardosire si placare a peretilor4334 - Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri4391 - Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii- persoanele care detin actiuni in cadrul firmei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pentru partea din contract pe care o va realiza.Nota: In perioada de evaluare autoritatea contractanta, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatul constatator in original sai copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 anide cel putin 800.000 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operator economic daca prezinta oferta singur), in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri se va raporta la un curs mediu/anual comunicat de BNR pentru anii 2008 (1 euro=3, 6827 lei), 2009 ( 1euro=4.2373 lei), 2010 (1 euro=4, 2090 lei), 2011 (1 euro=4, 2379 lei), 2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada de 3 (trei) luni in suma de 223.596 lei (valoarea estimata 447.191/perioada de realizare a contractului 6 luni) X 3 luni perioda pentru care se cere disponibilizarea sumei., 3. Informatii privind sustinerea capacitatii economico - financiare de catre terti sustinatori (daca este cazul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .In cazul asocierilor trebuie ca membrii grupului impreuna sau daca este un singur operator economic in calitate de ofertant acesta trebuie sa fi derulat: - (1) unu sau maxim (2) doua contracte de lucrari similare, in ultimii 5 ani, avand ca obiect executie de lucrari care vizau construire de constructii civile, cu o valoare cumulata a contractelor de minim 440.000 lei, fara TVA. Lista principalelor lucrari., 2. Ofertantul trebuie sa aiba asigurat personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: - RTE domeniul constructiilor civile; - (CQ) in domeniul constructiilor civile; - Sef de santier cu pregatire in domeniul constructiior civile; - minim un electrician autorizat ANRE - minim un zidar; - minim un fierar betonist - minim un dulgher - minim un instalator. Declaratia privind personalul responsabil pentruindeplinirea contractului., 3. Asigurarea de catre ofertant a cel putin urmatoarelor echipamente, utilajele, mijloace de transport, laboratoare care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte : - Centralade betoane cu capacitate de minim 20 mc/ora - Schela metalica; - Autobasculanta; - Automacara; - Betoniera; - Trusa instalator; - Laborator de incercari gradul II. Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului., 4. Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale de catre terti sustinatori (daca este cazul) Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul constructiilor civile in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalente., Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al protectiei mediului in domeniul constructiilor civile desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarilor dupa data receptiei la terminarea lucrarilor (post executie)
40
Descriere: 1. Punctajul financiar: a) pentru cel mai scazut pret se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret se acorda punctaj astfel: P financiar n = (pret minim/pret n) x 60 2. Punctajul Gar. acordata lucrarilor a) Pentru cel mai mare nr. de ani, se acorda punctajul maxim respectiv 40; b) pentru alt nr. de ani se acorda punctaj astfel: P gar. n = (nr de ani ca si gar n/cel mai mare numar de ani) x 40 Ofertantii care propun o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mica de 2 ani oferta va fi declarata neconforma. Ofertantii care propun o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mai mare de 10 ani punctajul pentru criteriul Garantia acordata lucrarilor nu va fi punctat suplimentar, respectiv va fi 40 de puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 08:09