Achizitie publica - ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ?
Detaliu pentru invitatia numarul 325149
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325149/26.04.2012
Denumire contract: ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cojocna (Consiliul Local Cojocna)Cod fiscal: 5022204, Adresa: str. Republicii, nr. 106, Cojocna, Telefon: 0264-234075, Fax: 0264-234075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr. 106, Cojocna, Romania, cod postal: 407240, telefon: +40 0264234075, fax: +40 0264234075, persoana de contact: Andrea Debreczeni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cojocna, str. Republicii, nr. 106, jud. Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA IN COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 368, 897 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare 4.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 926/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare la licitatie se constituie sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie trebuie sa se exprime procentual intr-un cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind calit. de particip. la proced., decl. neincadr. in art. 181, decl. eligibilit.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul operatorul economic, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011Art. 691 Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: - Dl. Primar RANGA Sorin- D-na Andreea Debreczeni ? responsabila cu achizitiile publice;
- Dl. Secretar Marcu Liviu- D-na Rus Ibolya- Dl Mirza Iuliu- Dl. Debreczeni Iosif- Dl. Zahan Doru Beniamin 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului permite executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;2) Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.3) In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Of a finalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru dep of: Fie un contr similar care sa cuprinda si pr si ex lucrari cu o val tot de min 368.897 lei fara TVA, fie 2 contr distincte avand ca obiect: unul de pr (PT, DDE, doc. avize si asist tehn) cu o val de min 15.792 lei fara TVA si unul de ex lucrari similare cu o val de min 353.105 lei fara TVAPt serv de proiectare: 1 arhitect cu drept de semnatura, 1 ing constructii civile, 1 ing instal electrice, autorizat de ANRE pt proiectare inst el;1 ing atestat ANRE pt proiect inst de gaz;1 ing instalatii pt constructii/hidrotehnice. Toti vor face dovada ca au fost implic in 1 proiect similar prin prezentare copie Contract pt proiectul in cauza, cu identif partilor, obiectul contr, perioada. Pt executia de lucrari se nominalizeaza manager de proiect; sef santier;responsabil tehnic cu exec, controlor cu calitatea;inspector SSM; ing atestat ANRE pt instal electrice;ing atest ANRE pt executia, verif si revizia instal certificat ISO-9001,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a)pt cel mai scazut pret se acorda punctaj max 50 pct;b)pt alt pret Poferta nx 50
Durata garantiei lucrarilor
30
Descriere: Durata garantiei lucrarilor acceptata minim 2 (doi) anisi maxim 10 (zece) ani. Pt of cu termenul cel mai mare se acorda punctaj maxim, 30 pct. Sub durata min nu se va puncta suplimentar si peste durata max, of va fi considerata neconforma. Pt term ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termen(n) / termenul maxim) x punctajul maxim acordat (30 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei. Perioada de garantie a lucrarilor se va exprima in ani.
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Pt oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj max 20 pct. Pt of cu durata mai lunga Pde=(De min/De n)x20, in luni, durata min 7 luni, max 13 luni peste care of va fi decl neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se poate descarca de pe SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 16:44