Achizitie publica - ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Runcu pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Runcu, Moroieni si Pietrosita? si dotarile aferente.
Detaliu pentru invitatia numarul 334586
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334586/30.08.2012
Denumire contract: ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Runcu pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Runcu, Moroieni si Pietrosita? si dotarile aferente.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RUNCUCod fiscal: 4344473, Adresa: com.Runcu.str.Principala, nr.17, jud.Dambovita, Runcu, Telefon: 0245.234.003, Fax: 0245.234.003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Runcu.str.Principala, nr.17, jud.Dambovita, Runcu, Romania, cod postal: 137400, telefon: +40 0245234003, fax: +40 0245234003, persoana de contact: Secareanu Gabriela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com.Runcu.str.Principala, nr.17, jud.Dambovita, Runcu, Romania, cod postal: 137400, telefon: +40 0245234003, fax: +40 0245234003, persoana de contact: Secareanu Gabriela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Runcu pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Runcu, Moroieni si Pietrosita? si dotarile aferente.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrare si furnizarea dotarilor pentru obiectivul de investitie ?Infiintare centru de informare turistica in localitatea Runcu pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Runcu, Moroieni si Pietrosita? si furnizare materiale marketing turistic.
II.1.6) CPV: 45212600-2 - Lucrari de constructii de pavilioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 603, 826 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea supusa licitatiei, astfel: 8.241 lei pentru Lotul 1;1.081 lei pentru Lotul 2;2.564 lei pentru Lotul 3;190 lei pentru Lotul 4. In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea document.prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: ? prin virament bancar in contul de garantii RO91 TREZ 2755 006X XX00 0770 deschis la Trezoreria Pucioasa ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original; ? ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In cazul in care ofertantul formuleaza o contestatie cu privire la rezultatul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului potrivit art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare: 1% din valoarea estimata a Lotului la care se refera contestatia.
Garantie de buna executie
GBE se constit.printr-un instrument de garantare emis de o societ.bancara sau de o societ.de asigurari, care devine anexa la contract si va fi in cuantum de 5% din val.contract.incheiat. La cererea ofertant. aceasta se poate constitui in oricare dintre formele prevazute de la art.90 alin.(1)-(3)din H.G.nr. 925/2006 sau in functie de val., de la art.90 alin.(1)si(2).Garantia se elibereaza astfel: 70% la data semnarii PV de receptie la terminarea lucrarilor si 30% in termen de 6 luni de la data semnarii PV de receptie la terminarea lucrarilor. Pentru contractul de furnizare GBE se va elibera in cel mult 14 zile de la data intocmirii PV de receptie a produselor. Retinerea GBE se face in conformit.cu HG 1045/2011. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.Modul de restituire?conform art.92, alin.(1) si (4) din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea Certif.de participare cu oferta independenta, cf.Ordinului nr.314/2010 ? Form.3;Se solicita prezent.Declaratiei privind neincadrarea in prev.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 ? Form. 4;Aceasta declaratie se va completa inclusiv de tertul sustinator, conform art.13 din Legea 279/2011.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat - Form.anexa nr. 44. Operatorii ec. participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modif. si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Prezentarea declaratiei de neincadrare la art 181 din OUG nr. 34/2006.Prezentarea in oferta form. Anexa nr.10 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Ofertantul va prezenta docum. ofertei si contractul Form. 1. Ptr.persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine, pentru a rezulta apartenenta la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca au capacitatea sau dreptul legal de a realiza activitatile pentru care depun oferta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona pe fiecare pagina "conform cu originalul", semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Persoane cu functii de decizie in cadrul Primariei Runcu: Brebeanu Gheorghe?Ordonator principal de credite;Burlacescu Petre Fanel-viceprimar;Cojocaru Aurelian-secretar;Secareanu Gabriela-inspector; consileri locali: Burlacescu Petre, Catana Marius, Cojocaru Cornelia, Grigorescu Mariana, Lungu Alexandru, Lungu Mihai, Marina Doina, Mocancea Ion, Popa Vasile, Popescu Nicoleta, Puiu Ionut, Solomon Constantin, Vasilescu Ion. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita a depunerii ofertei, in original sau copie conform cu originalul. Ofertantul sa aiba inscris obiectul de activitate: lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale (CAEN 4120 - lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale) ? pentru Lotul 1;CAEN 4741 - Comert cu amanuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-lui in magazine specializate;CAEN 4759 - Comert cu amanuntul al mobilei, al articolelor de iluminat si al articole de uz casnic n.c.a., in magazine specializate;CAEN 4778 - Comert cu amanuntul al altor bunuri noi, in magazine specializate) ? ptr.Lotul 2;CAEN 1812 - Alte activitati de tiparire n.c.a. ? ptr.Lotul 3;CAEN 6311 - Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe ? ptr.Lotul 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Form.12 C. Ptr.persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitarea capacitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica . Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata ptr. conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin egala cu 412.000 lei pentru Lotul 1, 54.000 lei ptr.Lotul 2, 128.000 lei pentru Lotul 3 si 9.500 lei pentru Lotul 4. Daca operatorul economic sau fiecare asociat se incadreaza in categ. IMM valoarea minima solicitata privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50% in conf.cu L.346/2004. Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR. Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare asociat in parte, inclusiv dovada ca se incadreaza in categ.IMM.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Of.va dovedi ca in ult.5 ani a executat cel putin un contr.lucr.similar-val.cum.de min. 412.000(faraTVA)Lot1 si ca in ult.3 ani a efe ctuat.livrari de prod.similare ale caror val. totale fara TVA sa fie de min.54.070 Lot 2 si 128.000 lei Lot 3;Prez.Listei princip.lucrari execut.in ult.5 ani si a livrarilor efect.in ult.3 ani, copii contracte insotite de recoman-dari.Ofert.va face dovada existentei a cel putin urmat.posturi: Sef de santier, Ing.cons- tructor, Respons.tehnic cu executia.Se anexea- za CV-uri in origin., carti de munca, diplome, in copie cf.cu origin., iar ptr.cei ce nu sunt angaj.permanenti se prezinta angajam/acorduri de participare.Prez.listei cu person.angajat si de conducere si a angaj.privind sustinerea tehnica si profes.a of.-nr.de angaj.sa fie suficient ptr.realiz.lucrarii.Op.ec.va dovedi ca disp.de utilaje consid.strict necesare ptr indeplin.contr.lucr: excavator;buldozer;autob; schela met;betoniera;echip ptr.finisaje-se va prez.Decl.priv.utilaj.Asociere-model acord aso Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specifice SR EN ISO 9001.Nu se admit operatori economici in curs de autorizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Termen de executie/livrare Lot I, Lot II, Lot III , Lot IV
100
Descriere: Termen de executie Lot I, livrare Lot II, Lot III si prestare servicii Lot IV. Se va exprima in luni. Durata de executie maxima acceptata este de 8 luni.Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplim: 2 luni pentru executie lucrari si 1 luna ptr. livrare dotari (inclusiv montaj) si prestari servicii.Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 40 puncte, Lot 1 , 2 si 3 si 20 puncte Lot 4.Ptr. mai multe informatii: vezi Caiet de sarcini.
Pretul ofertei
150
Descriere: Componenta financiara Lot I, Lot II, Lot III, Lot IV.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte, Lot 1, 2 si 3 si 80 puncte ptr. Lot 4.Ptr. mai multe informatii: vezi Caiet de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 15:42