Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Rau Alb pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Rau Alb, Pucheni si Barbuletu? si dotarile aferente.


Detaliu pentru invitatia numarul 324917
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA RAU ALB
Numar invitatie: 324917/26.04.2012
Denumire contract: ?Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Rau Alb pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Rau Alb, Pucheni si Barbuletu? si dotarile aferente.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RAU ALBCod fiscal: 17302844, Adresa: Comuna RAU ALB, Sat RAU ALB DE JOS, , Rau Alb, Telefon: 0245240740, Fax: 0245240744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna RAU ALB, Sat RAU ALB DE JOS, , Rau Alb, Romania, cod postal: 137027, telefon: +40 245240740, fax: +40 245240740, persoana de contact: Preda Catalin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Raul Alb, Comuna RAU ALB, Sat RAU ALB DE JOS, Romania, cod postal: 137027, telefon: +40 245240740, fax: +40 245240740, persoana de contact: Preda Catalin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Rau Alb pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Rau Alb, Pucheni si Barbuletu? si dotarile aferente.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Rau Alb pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Rau Alb, Pucheni si Barbuletu? si dotarile aferente.
II.1.6) CPV: 45212600-2 - Lucrari de constructii de pavilioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 606, 338 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea supusa licitatiei, astfel: - 7.817 lei pentru Lotul 1- 2.713 lei pentru Lotul 2- 1.596 lei pentru Lotul 3In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: ? prin virament bancar in contul de garantii RO39 TREZ 2715 006X XX00 6028 deschis la Trezoreria Targoviste? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retinere succesiva din valoarea platilor efectuate catre executant, conform facturilor emise de acesta. Garantia de buna executie se elibereaza astfel: - 70% la data semnarii procesului verbal final de receptie a lucrarilor- 30% in termen de 6 luni de la data semnarii procesului verbal final de receptie a lucrarilorPt contr.de furnizare garantia de buna executie se va elibera in cel mult 14 zile de la data intocmirii proc verbal de receptie a produselorRetinerea garantiei de buna executie se face in conformitate cu HG 1045/2011.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 ? Formular 3Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev.art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 ? Formular 4Aceasta declaratie se va completa inclusiv de tertul sustinator, conform art.13 din Legea 279/2011.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat - Formular anexa nr. 44.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Prezentarea in oferta a formularului Anexa nr. 10 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic.Prezentarea in oferta formularului Anexa nr. 10 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economicOfertantul va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul Formular 1.Pentru persoanele juridice/fizice straine : Operatoril economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine, pentru a rezulta apartenenta la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona pe fiecare pagina "conform cu originalul", semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Persoane cu functii de decizie in cadrul Primariei Rau Alb: Preda Catalin ? Ordonator principal de crediteTudor Constantin - viceprimarCocosila Bianca Georgiana - contabilAlexandrescu Emanuel - referentTanase Violeta ? secretarDumitru Adriana ? referentTeodorescu Ileana - consilier Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie conform cu orininalul.Ofertantul sa aiba inscris obiectul de activitate: lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale (CAEN 4120 - lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale;CAEN 4741 - Comert cu amanuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-lui in magazine specializate;CAEN 4759 - Comert cu amanuntul al mobilei, al articolelor de iluminat si al articole de uz casnic n.c.a., in magazine specializate;CAEN 4778 - Comert cu amanuntul al altor bunuri noi, in magazine specializate).Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12 CPentru persoanele juridice /fizice straine : Pentru a-si demontra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inegistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pt conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale 2. Informatii despre capacitatea financiara Valoarea minima globala a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 400.000 lei pentru Lotul 1 si 135.000 lei pentru Lotul 2 si 80.000 lei pentru Lotul 3. Daca operatorul economic saufiecare asociat se incadreaza in cat.IMM val.minima solicitata privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50% in con.cu L. 346/2004. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica : - principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;experienta similara;recomandari de la beneficiari;principalele produse livrate in ultimii 3 ani; Informatii privind personalul: -personalul de conducere sa aiba minim 3 ani vechime, total personal, sa fie de minim 6.Se solicita dovada asigurarii cu personal de specialitate in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului dupa cum urmeaza: Sef de santier;Inginer constructor;Responsabil tehnic cu executia Inf privind dotarile; prezentarea dotarilor existente Ofer va asig in dotare proprie, (proprietatea soc sau contract de inchiriere)dotari care sunt considerate strict nec pentru indeplinirea contractului de lucrari astfel: Excavator; Buldozer;Autob;Schela met;Betoniera;Echip. pentru finisaje cladiri.In cazul asocierii se vor prez.toate doc. solicit.pt fiecare asociat.Decl priv efect medii ale pers, priv tertul, priv util si echip Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie legalizata sau echivalent pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Lot I si Lot II
Termen
40
Descriere: Termen de executie Lot I si livrare Lot II si Lot III
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer