Achizitie publica - ?Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Rau Alb pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Rau Alb, Pucheni si Barbuletu? - dotarile aferente
Detaliu pentru invitatia numarul 357552
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357552/14.02.2014
Denumire contract: ?Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Rau Alb pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Rau Alb, Pucheni si Barbuletu? - dotarile aferente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RAU ALBCod fiscal: 17302844, Adresa: Comuna RAU ALB, Sat RAU ALB DE JOS, , Rau Alb, Telefon: 0245240740, Fax: 0245240744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna RAU ALB, Sat RAU ALB DE JOS, , Rau Alb, Romania, cod postal: 137027, telefon: +40 245240740, fax: +40 245240740, persoana de contact: Primaria comuneiRau Alb
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Rau Alb, Comuna RAU ALB, Sat RAU ALB DE JOS, , Rau Alb, Romania, cod postal: 137027, telefon: +40 245240740, fax: +40 245240740
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintare Centru de informare turistica in localitatea Rau Alb pentru promovarea obiectivelor turistice din comunele Rau Alb, Pucheni si Barbuletu? - dotarile aferente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1. Dotari Centru de informare turistica si dotari trasee turistice dulap vitrina ? 1 buc.; fotoliu ? 1 buc.;jaluzele ? 2 buc.;masa ? 1 buc.;masa de lucru ? 1 buc.;masuta- 1 buc.; mobilier receptie -1 buc.;comoda TV-1 buc.; distribuitor bauturi calde-1 buc.; raft-1 buc.; televizor-1 buc.; canapea-1 buc.;corp de iluminat -1 buc.; cuier -2 buc.; DVD-1 buc.; dulap-2 buc.; raft receptie -1 buc.;scaun tapitat ? 2 buc.;telefon ? 2 buc.; imprimanta -1 buc.; aplica ? 2 buc.; birou -1 buc.; notebook -1 buc.; scaner -1 buc.; telefon ? fax -1 buc.; oglinda -1 buc.; uscator de maini -1 buc.; trusa sanitara -1 buc.; suport hartie -1 buc.; stingator -1 buc.; suport de perete pentru stingator -1 buc.; aer conditionat -1 buc.; alarma- 5 buc.; pubela- 4 buc.; ustensile curatenie -1 buc.; banci din lemn ? 27 buc.; set masa si banci- 3 buc.; stalp cu indicatoare -30 buc.; planta decorativa- 2 buc.; stalpi iluminare cu energie regenerabila ? 4 buc.; cos de gunoi ? 30 buc.Lot 2. Dezvoltare si marketing servicii turisticeBrosuri de prezentare -3.200 buc.; Panouri informare mici- 5 buc.; Panouri informare mari- 16 Buc.; Ghiduri turistice ale zonei- 1.000 Buc.; Harti cu traseele turistice - 3.000 BucValoara estimata a achizitiei este de 207.149 LEIfara TVA si cuprinde: Lot 1. Dotari Centru de informare turistica si dotari trasee turistice - 128.937 LEILot 2. Dezvoltare si marketing servicii turistice - 78.212 LEI
II.1.6) CPV: 32552110-1 - Telefoane fara fir (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 149 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea supusa licitatiei, astfel: 2.578 lei pentru Lotul 1; 1.564 lei pentru Lotul 2. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 31.01.2014.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea document.prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: ? prin virament bancar in contul de garantii RO39 TREZ 2715 006X XX00 6028 deschis la Trezoreria Targoviste ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original; ? ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor;Ofertantii straini vor prezenta garantia de participare in original si traducerea autorizata si legalizata in limba romana;Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea ? Formularul nr. 24 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCazier juridic al firmei sau echivalentCazier fiscal al firmei sau echivalentCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/20062) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a oferteler, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a oferteler, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original; sau copie legalizata; sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Preda Catalin?Ordonator principal de credite; Rizea Costel-viceprimar; Tanase Violeta-secretar; Consileri locali : Necula Eduard Iulian, Anghelescu Gheorghe, Chitu Florin Silviu, Coman Petre, Gogu Vasilica, Moiceanu Gabriel, Milea Nicolae, Banu Gheorghe, Preda Neculae, Tudor Constantin. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba dreptul sa desfasoare activitati corespunzatoare obiectului contractului ce va fi atribuit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Ofertantii au obligatia sa depuna numai certificate constatatoare care cuprind informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine- prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa iti legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere se vor prezenta: 1) Formularul nr. 17 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora2) Formularului nr. 17.1 - Acordul de asociere, care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta; -nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora; -comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei; -in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.3) Formularul nr. 18 ?Declaratie privind legalizarea asocieriiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele 17, 17.1 si 18., Cerinta nr. 1Cerinta nr. 1Lotul 1 - Dotari Centru de informare tusristica si dotari trasee turisticeOfertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat, in ultimii trei ani, produse similare celor din Lotul 1 - Dotari Centru de informare turistica si dotari trasee turistice cu o valoare cumulata de minim 120.000 lei fara T.V.A. Dovedirea experientei similare se va face prin prezentarea a maxim 2 contracte de produse furnizate cu o valoare cumulata de minim 120.000 lei fara TVA.Lotul 2 ? Dezvoltare si marketing servicii turisticeOfertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat, in ultimii trei ani, produse similare celor din Lotul 2 - Dezvoltare si marketing servicii turistice cumulata de minim 78.000 lei fara T.V.A. Dovedirea experientei similare se va face prin prezentarea a maxim 2 contracte de produse furnizate cu o valoare cumulata de minim 78.000 lei fara TVA.Conversia valorilor se va face la cursul leu/alta valuta mediu anual comunicat de BNR.Cursul BNR leu/euro mediu anual este urmatorul: 2011 - 1euro = 4, 2379 lei; 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei, 2013 - 1 euro = 4, 4190 lei. Pentru anul 2014 se va folosi cursul BNR lei/valuta din 31.01.2014.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse dinultimii 3 ani2) Se va atasa Formularul 8a ? Experienta similara pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa furnizarea produselor prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Modalitate de indeplinireSe vor atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa furnizarea produselor prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Tert sustinator tehnicIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 15 - Angajament privind sustinerea tehnica, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006., Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obliga?i sa i?i legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere se vor prezenta: 1) Formularul nr. 17 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora2) Formularului nr. 17.1 - Acordul de asociere, care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta; -nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora; -comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei; -in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.3) Formularul nr. 18 ?Declaratie privind legalizarea asocieriiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele 16, 17 si 18.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Descriere: Componenta financiara. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim
termnul de livrare
20
Descriere: Durata de livrare maxima acceptata este de 3 luni, ofertele care prezinta un termen de livrare cu durata mai mare de 3 luni vor fi declarate neconforme. Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar: 1 luna ptr. livrare dotari (inclusiv montaj). Pentru oferta cu termenul cel mai scurt se acorda punctaj maxim.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.03.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2014 12:19