Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Infiintare Centru de Zi pentru persoane varstnice? in com. Stanilesti, jud. Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 344059
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Stanilesti (Consiliul local Stanilesti)
Numar invitatie: 344059/19.03.2013
Denumire contract: ?Infiintare Centru de Zi pentru persoane varstnice? in com. Stanilesti, jud. Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stanilesti (Consiliul local Stanilesti)Cod fiscal: 3552093, Adresa: comuna stanilesti, judetul vaslui, Stanilesti, Telefon: 0235483019, Fax: 0235483122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna stanilesti, judetul vaslui, Stanilesti, Romania, cod postal: 737485, telefon: +40 235483019, fax: +40 235483122, persoana de contact: Paraschiv Mircea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Stanilesti, Judetul Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintare Centru de Zi pentru persoane varstnice? in com. Stanilesti, jud. Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Infiintare Centru de Zi pentru persoane varstnice? in com. Stanilesti, jud. Vaslui1. Rezistenta - Infrastructura, 2. Rezistenta ? Suprastructura, 3. Arhitectura, 4. Instalatii electrice, 5. Instalatii termice, 6. Instalatii sanitareValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 7.090, 00 lei, conform Devizului General intocmit de Proiectant.
II.1.6) CPV: 45215221-2 - Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 817, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 16.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare va fi conform art.86, din H.G. 925/2006 actualizata.Daca Ofertantul opteaza pentru virament bancar contul este: RO36TREZ6585006XXX001488, Trez. Mun. Husi, cod fiscal: 3552093, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.? Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ;? In cazul IMM pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Lg. nr.346/2004 (cuantumul gar. de particip.va fi redus la jumatate), cu conditia prezentarii doc. din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie.(Formular nr. 7 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare solicitata trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de prevederile art.16, alin.(2) din Lg.346/2004, numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.? In conformitate cu art. 278 1, alin.1, lt.b., din O.U.G. 34/2006, actualizata cu modif. si compl.ulter., din garantia de participare se va retine suma de 4.590, 04 lei.Garantia de participare se restituie cu respectarea dispoz.art. 88 din HG 925/2006, actualizata.Orice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitate in doc. de atrib., precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia privind incadrarea in categoria IMM - Formular nr. 7, din sectiunea Formulare.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul lei/valuta comunicat de BNR in data de 14.03.2013, respectiv 4, 3925 lei/euro.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006 actualizata.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se va avea in vedere prevederile H.G. 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Se completeaza: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 1, din sectiunea Formulare;2. Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulter. - Formular 12A;3. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ulter. ? Formular 12B;4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif.si compl.ulterioare - Formular nr. 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Tofan Gabisor, Viceprimar: Tofan Costica, Secretar: Munteanu Mirela, Contabil: Silitra Danut, Consilieri locali: Albu Ioan, Antohi Vasile, Artene Irimia, Axinte Dan-Paul, Antohi Daniela, Doba Ciprian, Dumitrascu Costel, Horeica Magdalena, Mitrofan Teodor, Oajdea Gicu, Panainte Mirela, Racovita Adi-Ionut, Silitra Viorel, Zaharia Liviu.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 5, din sectiunea Formulare. Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii.6. Certificat de atestare fiscala (taxe si impozite la bugetul consolidat general ANAF) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat.7. Certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice eliberate de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.8. Cazier judiciar pentru operatorul economic (firma) in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare echivalente sau declaratie pe propria raspunedere in prezenta unui notar. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d) si neincadrarea in dispozitiile art. 69 1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d)si neincadrarea in dispozitiile art. 69 1 din OUG 34/2006. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii ? original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator de la ONRC in original/copie legalizata.Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.2. In cazul unei asocieri la care participa mai multi operatori economici, acestia vor semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului.3. Pentru executia lucrarilor la instalatia electrica ofertantul va detine atestat ANRE tip B.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin: 1600000 lei.Operatorii economici ce beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, vor prezenta 50% din valoare.Se solicita prezentarea de documente relevante pentru dovedirea cifrei de afaceri din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)., Cash-flow de executie a lucrarii ptr. 3 luni in valoare de 200000 lei.Ofertantul castigator trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente ptr. a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 200000 lei, suma respectiva putand fi imobilizata pe o perioada de 3 luni., Informatii privind asocierea.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele lucrari din ultimii 5 ani.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a lucrarilor executate in cadrul contractului., Experienta similara ? valoarea minima impusa 800000 lei fara TVA.Executia si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract similar sau prin insumarea a maxim 3 (trei) contracte similare de constructii, renovare si consolidare (domeniul de activitate corespunzator contractului) a carui/caror valoare cumulata sa fie de minim 800000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari., Informatii referitoare la personalDeclaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut de catre ofertant.Pentru personalul tehnic se vor prezenta CV-urile (cu semnaturile in original) din care trebuie sa reiasa participarea la realizarea a cel putin unui proiect similar, copii dupa partile relevante ale contractelor individuale de munca, contractele sau angajamentele de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, precum si declaratie privinddisponibilitatea participarii la realizarea proiectului.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal cu experienta in domeniul executiei de lucrari de constructii civile, Pentru a asigura o buna realizare a contractului, ofertantul va utiliza cel putin urmatorul personal de specialitate: - un inginer/subinginer constructor specializarea CCIA care sa detina functia de sef de santier/sef de punct de lucru, cu o vechime de cel putin 3 ani in domeniu;
- un responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul I - constructii civile, industriale si agricole;
- un inginer/subinginer responsabil control calitate CQ (decizie de numire) in conformitate cu prevederile legale in domeniul: lucrari de constructii civile;
- un responsabil cu protectia muncii si PSI, atestat;
- pentru executia lucrarilor la instalatia electrica ofertantul va asigura personal autorizat atestat ANRE tip B, in conformitate cu ordinul nr. 24 din 20 iulie 2007, emis de ANRE., Lista cuprinzand subcontractantii - Acordurile de subcontractare, daca este cazul.Pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr. 4).In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza a se indeplini de unul sau mai multi subcontractanti, contractantul va prezenta la incheierea contractului de achizitie publica si contractele incheiate de acesta cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica. Standard de calitate ISO 9001:2008 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene., Standard de mediu ISO 14001:2004 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer