Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA,AMENAJARE TRASEU TEMATIC IN COMUNA DEZNA,JUDETUL ARAD


Detaliu pentru invitatia numarul 354730
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DEZNA (CONSILIUL LOCAL DEZNA ARAD)
Numar invitatie: 354730/16.10.2013
Denumire contract: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA, AMENAJARE TRASEU TEMATIC IN COMUNA DEZNA, JUDETUL ARAD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DEZNA (CONSILIUL LOCAL DEZNA ARAD)Cod fiscal: 3520148, Adresa: Str. Avram Iancu Nr. 63, Dezna, Telefon: +40 0257312664, Fax: +40 0257312664
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Avram Iancu Nr. 63, Dezna, Romania, cod postal: 317110, telefon: +40 0257312664, fax: +40 0257312664, persoana de contact: NEAGA OVIDIU MIRCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Avram Iancu, nr.63, Dezna, Judetul Arad, Romania, ,cod postal: 317110, telefon: +40 0257312664, fax: +40 0257312664
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratie publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA, AMENAJARE TRASEU TEMATIC IN COMUNA DEZNA, JUDETUL ARAD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in: executie de lucrari, asa cum sunt prezentate in Caietul de sarcini si Proiectul tehnic, pentru implementarea: PROIECTUL FEADR: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA, AMENAJARE TRASEU TEMATIC IN COMUNA DEZNA, JUDETUL ARAD?.Valoarea estimata a contractului este 590.891, 00 lei.Valoarea contractului de executie este de 587.996, 00 lei.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 2.895 lei reprezentind 0, 505 % din valoarea de executie, conform HG 28/2008
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 590, 891 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 11.500 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de primire /depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.pentru persoanele juridice straine, garantia de participare va fi echivalata la cursul de schimb BNR leu/valuta din data de publicarii invitatiei de participare.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constituii de catre oricare membru al asocierii in numele intregii asocieri.Forma de constituire a garantiei de participare: a.printrun instrument de garantare emis in conditile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Formular nr 25, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireb.viramet bancar cu OP in contul RO69TREZ0282145020401XXX deschis la trezoreria Sebis cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c.cash la caseria unitatiiIn cazul ofertantilor din categoria inteprinderilor mici si mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada incadrarii inteprinderii in categoria IMM, se realizeaza prin prezentarea formular-24.In masura in care consiliul national de solutionare a contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 4.370, 89 lei, in conformitate cu art.278(1)alin.(1) lit.b) din OUG nr 34/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna ezecutie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ssu print-un instrument de garantare emis in conditiitile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.In cazul consstituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/ 2006, modificata de HG nr.1045/ 2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fiemai mica de o, 5% din pretulcontractului.In caxzul ofertantilor dincategoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna ezecutie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada incadrarii inteprinderii in categoria IMM, se realizeaza prin prezentarea-Formularul nr.24 -Declaratie privind incadrarea inteprinderii in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.1;
-Declaratie privin neincadraarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata-Formular nr.2;
-Declaratie privind calitatea de participare la procedura-Formular nr.3;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular ne.4;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG nr.34/2006 actualizata-Formular nr.5;
-Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: -Primar: -Neaga Ovidiu-Comisie: -Marc Constantin-presedintele comisiei deevaluare.-Burta Angelica-memebru comisie.-Lucoaie Ioan-membru comisie.-Cazier judiciar al operatorului economic-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;
-Certificat de atestare fiscala privindd indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalu;
-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalu;
-Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritai legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. -Certificat constatator-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului care va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a a aoertelor, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit, domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf.art.15 din Legea nr.359/2004.Ofretantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.-Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globale din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 1.100.000 lei.Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si de pierderi, vizat si inregistrat de organele competente.Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de aafaceri.In cazul in care tara de origine sau tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritai administrative sau juridice ori a unei asociatii profesionalecare are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Oferatntul trebuie sa demonstreza ca, la monentul semnarii contractului, va avea acces la asau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii, de credit confirmate de banci ori de alte mijloace financiare suficeinte pentru a realiza cash-flow de executie a contractului de lucrari, pentru o perioada de minim 3 luni, pentru o valoare cel putin egala cu 200.000 lei.Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 ali.(2) din OUG nr 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respecticve, prin care aceasta confirma faptul ca se va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina exluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c), si d) OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune cifra de afaceri solicitate va fi indeplinita de catre un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani, in baza a maxim 2 contracte, lucrari similare/lucrari de constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 550.000 lei fara tva.Se pot prezenta certificari de buna executie/documente/partirelevante ale contractelor/recomandari/procese verbale partiale/la terminarea lucrarilor/finale/etc emise sau contrasemnate de baneficiari(din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi).Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii trei ani;Lista privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil.Ofertantul trebuie sa dipsuna-min.1 coordonator de lucrare-studii superioare sau studii medii, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si industriale, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul: constructii civile si industriale care sa fie valabila pana la data limita de depunere a ofertelor;
-min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniul: constructii civile si industriale;
-min.1 inginer sau subinginer instalatii electrice, atestat ANRE, cu legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor;
-min.1 inginer sau subinginer instalatii sanitare si termice.Se solicita depunerea CV-ului, a diplomelor, adeverintelor, autorizatiilor, atestatelor sau certificatelor aferente specilistilor prezenti in oferta, precum si a angajamentelor de participare/declaratiilor de disponibilitate ale celor care nu sunt angajati si ofertantului.Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune(in proprietate/prin cont de inchiriere/contract de colaborare/contract de comodat/contract de leasing/etc)de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentru realizarea in cune conditii a investitiei.Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acestea urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunostare ale subcontractantilor propusi.AsociatiiIn cazul in care oferta este depusa de oa asociatie, fiecare asociat va trebuii sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a acticitatii profesionale.Capaciattea economica si financiara precum si capacitattea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din acordul de asociere trebuie sa reiasa clar ca partea din contract pe care o va indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 ali.2 din OUG nr.34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedii sustinerea de cae beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.184 si ale art.181 lit.a), c) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Standarde de asigurare a calitatiiCertificatul cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii-in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul in care ofertantul prezinta un documneent in care sa precizeze ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand cartificarea propriu-zisa, acest document constituie o dovada in sensul celor prevazute la art.193 din OUG nr.34/2006In cazul asocierii, fiecare membru ala acesteia va trebui sa prezinte acest certificat/document, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Standardele de asigurare a protectiei mediuluiCertificatul cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii-in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul in care ofertantul prezinta un document in care sa precizeze ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand cartificarea propriu-zisa, acest document constituie o dovada in sensul celor prevazute la art.193 din OUG nr.34/2006.In cazul aocierii, fiecarui membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat/document, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Durata minima de executie a lucrarilor acceptata de catre AC este de 4 luni, iar durata maxima de executie este de 8 luni.Pentru o durata de executie mai mica decit cea minima indicata de catre AC (4 luni)oferta nu va fi punctata suplimentar, iar pentru o durata de executie mai mare decit durata maxima indicata de AC (8 luni) oferta va fi declarata neconforma.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
25
Descriere: Termenul de garantie minim acceptat, sub care oferta este declarata neconforma, este de 2 ani.Avin in vedere ca Legea nr.10/1995 prevede ca executantul raspunde pentru viciile ascunse ale constructiei, ivite intr-un interval de 10 ani de la receptia lucrarii, in cazul in care se propune un termen de garantie a lucrarii de peste 10 ani, oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer