Achizitie publica - Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Vladimirescu, judetul Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 328087
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328087/28.05.2012
Denumire contract: Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Vladimirescu, judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VladimirescuCod fiscal: 3519615, Adresa: Str. Revolutiei nr. 4, Vladimirescu, Telefon: 0257514101, Fax: 0257514101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Revolutiei nr. 4, Vladimirescu, Romania, cod postal: 317405, telefon: +40 257514101, fax: +40 257514101, persoana de contact: Liliana Monica Ciupe-Vaida
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Revolutiei nr. 4, Vladimirescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Vladimirescu, judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Vladimirescu, judetul Arad
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 538, 219 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip. este in cuantum 10.300 lei si se const. prin virament bancar, instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., ordin de plata in contul achizitorului (contnr. RO94TREZ0215006XXX006667 deschis la Trezoreria Arad, CIF 3519615). Per. de valab.: 90 zile de data limita de depunere a ofertelor. In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata dc. garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate AC va retine din cuantumul garantiei de particip. suma de 4.318, 29lei, cf.art.278 1alin (1) lit a)din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constit.in cuantum de5% din val. contr. in cel mult 15 zile de la semnarea contractului, printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig.(cf. Formularului 15) sau prin retineri succesive din facturile partiale, cu aplic. art. 90 alin. (3) din H.G. 925/2006. Dc. garantia se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig., aceasta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a benfic., pe baza decl. acestuia cu priv. aa culpa pers. Garantate.Se va restitui: Se va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului-vb.de receptie la term.lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din val. garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor exec., pe baza procesului-vb.de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Scrisoare de inaintare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 20 - Scrisoare de inaintareCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 1din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? in original.Completare Formularul 1, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, completare Formularul 2, Sectiunea Formulare si ModeleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale;Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice;Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz)Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractant.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSolicitat, in original ? Formular 69^1. Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii si contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali): Primar: Crisan IoanViceprimar: Horga DorelSecretar: Tanasa Ovidiu NicolaeResponsabil achizitii: GAFITEANU ALEXANDRINAContabil sef: Dohangie CristianConsilieri: Ardelean Oltean Ioan, Bun Calin, Dinu Ioan, Dohangie Ioan, Farcas Gheorghe, Horvath Vasile, Iacob Sorin, Ioja Elita, Kovacs Stefan, Mitrea Dorin Florin, Olteanu Gheorghe, Onet Flavius Cosmin, Pantos Ioan, Plaveti Ioan, Popescu Dorel, Sas BujorCerinta nr.5Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 3, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 25, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial valabil la data depunerii ofertei). Documentul trebuie sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principala si/sau secundara corespunzatoare: Constructii civile, In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Vor fi excluse din procedura firmele care se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990, republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata).De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si puncte de lucru declarate. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), eliberate cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de servicii asimilate codului CPV.(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 1.076.000 leiSe va prezenta- Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani-Formular IGin original.2. Se vor prezentabilanturilecontabile/orice documente justificative care sa certifice indeplinirea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?/documente disponibile ale operatorilor economici in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2008:1 Euro= 3, 6827 RON ; 2009:1 Euro= 4, 2373 RON ; 2010:1 Euro= 4, 2099 RON; 2011, 1 euro= 4, 2379 ron., Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni in suma de 76.888, 42 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cond. min. de calific. pt. demons. exp. similare se consid. prez. unor contr. similare (construire constructie civila, cuprind instalatii electrice, instalatii termice si instalatii sanitare)cu o val. cumulata de minim 538.291lei fara TVA.- se vor depune contr. de lucrari si eventualele acte aditionale de modific. a val. contr./PV de receptie la terminarea lucr. sau PV de receptie finala/Recomandare/Document constatator initial/final din partea benefic., care sa contina info. ref. la modul de indepl. a oblig. contractualeNota: 1. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, AC va lua in consid. lucrarile executate si duse la bun sfarsit in per. solic. si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Cerinta nr.3Info. priv. capac. prof.prez. de CV-ur in orig. pt pers. cheie in indepl. contr., calificari ale personalului, (diplome de studii/atestari), atestare pentru RTE, efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani., Cerinte obligatorii: Studii superioare in specialitatea de constructii civile, pentru seful de santier; Atestare + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, din domeniul constructii civile, cu valab. la data deschid. of.; Atestare + legitimatie vizata la zi, pentru RTC, din dom. constructii civile, cu valab. la data deschid. of.; Atestare ANRE pt. ofertant/subcontractant (pentru firma) intr-o categorie cel putin corespunz. ob. supus proc.;, Existenta, in efectivul de specialisti al ofertantului, a unui responsabil in indep. contr. (manager de proiect) si a unui inginer specialist in instalatii pentru constructii; 1 instalator pe instalatii termice si 1 instalator pe instalatii sanitare; 1 electrician atestat ANRE; 1 zidar; 1 zugrav., Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Subcontractantii nu prezinta documente de calificare, dar capacitatea tehnica si profesionalase ia in considerare., Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va tb. sa indepl. cond. priv. Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in cf. cu Contr. de asociere, din care tb. sa reiasa clar partea din cont. pe care o vor indepl. asociatii si toate elem. neces. pentru evaluarea of. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pt. ofertantii asociati in fct. de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, rap. la procentul care le revine din val. contr., cf. Contr. de asociere si DA. Certificat de atestare ISO 14001 privind managementul de mediu, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata pentru domeniul corespunzator obiectului procedurii sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii EuropeneNota: ? Nu se admit ofertanti in curs de certificare.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat, Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii. valabil la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata pentru domeniul corespunzator obiectului procedurii sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii EuropeneNota: ? Nu se admit ofertanti in curs de certificare.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcula) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 50
Termen de garantie a lucrarii
25
Descriere: Componenta tehnica: Descriere: Perioada de garantie a lucrarii: a) Pentru perioada de garantie a lucrarii ofertata egala cu 60 luni se va acorda punctajul maxim ? 25 puncte; b) Pentru o alta perioada decat cea prevazuta la lit.a), punctaj se acorda astfel: P (n) = (durata degarantie a lucrarii ofertata/durata maxima de garantie a lucrarii aferente) x25. Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 de luni nu vor fi punctate suplimentar. Durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 24 luni.
Timpul de interventie pentru constatarea efectiunilorin perioada de garantie
5
Descriere: Componenta tehnica: Avand in vedere faptul ca, obiectivul de urmeaza a fi executat este destinat turismului din zona, constructia trebuie sa fie permanent in stare buna de functionare pentru a oferi servicii de calitate turistilor, prin urmare este foarte important timpul in care operatorul economic se delpaseaza la locul obiectivului pentru consttarea defectiunilor care pot aparea in perioada de garantie, pentru a putea lua masuri intr-un timp scurt, in vederea remedierii acestor defectiuni.
Termenul de executie a lucrarii
20
Descriere: Componenta tehnica: Descriere: Acest factor va fi punctat astfel: Durata de exec. a lucr. va fi sustinuta prin prez. unui grafic Gantt care sa contina: operat. tehnologice de exec. a lucr.;asig. pers. in fct. de durata of.;asig. necesarului mijloacelor materiale, utilaje, echip. pt. der. lucr.r pe durata of;tp. alocat fiecarei operatiuni descrisa mai sus;val. pe fiecare operatiune si pe total lucrare. Pt cel mai scazut dintre termenele of. se acorda :20 puncte; pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) terment(n) se acorda punctaj astfel: P (n) = ( termen minim /termen ?n?) x20. Durata de exec. min. este de 10 luni (of. care prevad termen de exec. mai mic de 10 luni nu vor fi punctate suplimentar), durata de exec. max. acceptata (peste care of. va fi declarata neconforma) este de 21 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 10:00