Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA DUBOVA, JUDETUL MEHEDINTI ?


Detaliu pentru invitatia numarul 331190
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Dubova (Primaria Comunei Dubova Jud. Mehedinti)
Numar invitatie: 331190/05.07.2012
Denumire contract: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA DUBOVA, JUDETUL MEHEDINTI ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dubova (Primaria Comunei Dubova Jud. Mehedinti)Cod fiscal: 4337336, Adresa: Comuna Dubova, Dubova, Telefon: 0252368002, Fax: 0252368045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Dubova, Dubova, Romania, cod postal: 227170, telefon: +40 0252368002, fax: +40 0252368002, persoana de contact: Milosescu Rodica, Primaria Comunei Dubova
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Dubova, Primaria Dubova, judetul Mehedinti, cod postal: 227170, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA DUBOVA, JUDETUL MEHEDINTI ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unui centru local de informare si promovare turistica, care contribuie la promovarea zonelor de interes turistic mai putin cunoscute dar cu un deosebit potential (amenajarea terenului, asigurarea utlitatilor necesare obiectivului, realizarea de constructii si instalatii, montajul utilaj tehnologic siutilaje si echipamente tehnologice cu montaj-procurare, organizare de santier
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 605, 569 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.083 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Moduldeconstituireagarantieideparticipare: - Prin virament bancar sau- Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Model Scrisoaredegarantiebancara- Formular L din SECTIUNEA - FORMULARE); sau-Depunerea la autoritatea contractanta cu cel putin 24 de ore inainte de data deschiderii ofertelor a unui ordin de plata in contul de trezorerie RO55TREZ4632145020403XXXdeschis la Trezoreria de Stat Orsova, al autoritatii contractante-Depunere numerar la casieria autoritatii contractanteRetinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazutede art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 4.385, 57 lei.
Garantie de buna executie
Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din pretul fara TVA al contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie este retineri succesive din facturi partiale.Executantulare obligatia de a deschide in maxim 5 (cinci) zile de la semnarea contractului un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului, conform HG 1045/2011Suma initiala care se depune de catre executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin4 din Hg.925/2006.Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ? completare Formularul A din SECTIUNEA FORMULARE;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neinadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ? completare Formularul B din SECTIUNEA FORMULARE;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura? completare Formular 7 din SECTIUNEA FORMULARE;4. Certificatul de participare cu oferta independenta? completare Formular C din SECTIUNEA FORMULARE;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie: Doscocil Victor ? primarPalade Victor ? viceprimarTerescu Maria ? contabilMilosescu Rodica- secretarUrsu Dan-referentCompletare formular D din SECTIUNEA FORMULARE-se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota: - Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inaintede data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, respectiv lucrari constructii de cladiri.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original sau copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentarea unei Scrisori de bonitate (cash flow) sau alte documente prin care confirma faptul ca ofertantul are acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii in cauza, in valoare de minim 403.000 lei, pe o perioada de 8 luni calendaristice., 2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 1.210.000 lei (exclusiv TVA)., 3.Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008)., 4.Tert sustinator financiar - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, in original, insotit de unul sau mai multe contract/contracte de executie lucrari similare, a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 600.000 lei.Lista va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Cerinte minime: obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: -coordonator de proiect cu experienta profesionala in constructii, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-sef santier executie cu experienta profesionala in constructii civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-inginer constructii civile;
-RTE in domeniul constructii civile-responsabil tehnic cu controlul calitatii(CQ), numit prin decizie interna, 3 Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin(2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocatePersoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoareacontractului de lucrari care va fiindeplinit de catre subcontractanti si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea ?Nu este cazul?.-se va completa Formularul J? Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora.- subcontractantii declarati vor completa Formular D -Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri(ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici, depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., Informatii privind masurile pentru protectia mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, certificarea sistemului de protectie a mediului in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici, depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Durata de executie a lucrarilor se va exprima numai in luni calendaristice;
Termenul de garantie
20
Descriere: Termenul de garantie acordat lucrarilor se va prezenta in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer