Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA TAUT, JUDETUL ARAD


Detaliu pentru invitatia numarul 336532
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TAUT (PRIMARIA TAUT)
Numar invitatie: 336532/02.10.2012
Denumire contract: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA TAUT, JUDETUL ARAD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TAUT (PRIMARIA TAUT)Cod fiscal: 3518881, Adresa: TAUT, 613, Taut, Telefon: 0257372222, Fax: 0257372222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TAUT, 613, Taut, Romania, cod postal: 317355, telefon: +40 257372222, fax: +40 257372222, persoana de contact: GHEORGHE PLES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Taut, loc. Taut nr. 613, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA TAUT, JUDETUL ARAD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in: executia de lucrari, asa cum sunt prezentate in caietul de sarcini si proiectul tehnic, pentru implementarea: PROIECTULUI FEADR: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA TAUT, JUDETUL ARAD?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 681 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 11.000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Forma de constituire a garantiei de participare: a. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular nr.25, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireb.Virament bancar cu OP in contul RO76TREZ0275006XXX000023 deschis la Trezoreria Pancota, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c. Cash la casieria unitatii.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada incadrarii intrepriderii in categoria IMM, se realizeaza prin prezentarea - Formularul nr.24 ?Declaratie privind incadrarea inreprinderii in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii?.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: = 4.333, 68 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 10% din val.contr. fara TVA si se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp.aut.contr.la unitatea Trezoreriei Statului in conf.cu prev.art.90 al.3 HG nr.925/2006. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc.de atrib.Dovada incadrarii in IMM, se realizeaza prin prezentarea - Formularul nr.24 ?Declaratie privind incadrarea inreprinderii in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5;Persoanele cu functii dedecizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv consilierii locali, sunt: Ples Gheorghe - Primar;Faur Simion Dorinel;Horga Florin Petrica;Hritcu Barbura;Stana Oana Arabella;Rafila Gheorghe;Pascut Daniel Gheorghe;Hurezan Ioan;Horga Gheorghe;Grec Adrian Florin;Ladari Nicolae;Rad Nicolae;Plesiu Nicolae Dan;Crisan Teodor;Cozma Gheorghe;Halmagean Rodica.- Cazier judiciar al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Cazier fiscal al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si are ca obiect de activitate autorizat, activitatea corespunzatoare codului CAEN: - 4120-Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.- Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 1.000.000 lei., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a contractului de lucrari, pentru o perioada de minim 3 luni, pentru o valoare cel putin egala cu: 200.000 lei., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani, maxim 2 contracte de lucrari, ale caror obiect a fost executia lucrarilor de constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 500.000 lei fara T.V.A. Se va prezenta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Se va depune: - declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani;
- lista privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil;, Continuare cerinta 2Personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului: - min.1 coordonator de lucrare - inginer sau subinginer constructii civile, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si industriale, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;;
- min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul: constructii civile si industriale, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniul: constructii civile si industriale;
- min.1 inginer sau subinginer instalatii electrice, atestat ANRE, cu legitimatia valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.1 inginer sau subinginer instalatii sanitare si termice., Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing) de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei., Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor, Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Standarde de asigurare a calitatiiCertificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul asocierii, fiecare membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat, pentru partea de contract pe care o realizeaza, Standarde de asigurare a protectiei a mediuluiCertificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul asocierii, fiecare membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Anexa FDA criterii de atribuire
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Anexa FDA criterii de atribuire
Perioada de garantie tehnica acordata lucrarilor
25
Descriere: Anexa FDA criterii de atribuire
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer