Achizitie publica - ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN SATUL GALSA, COMUNA SIRIA, JUDETUL ARAD? - Executie de lucrari?
Detaliu pentru invitatia numarul 353242
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353242/30.08.2013
Denumire contract: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN SATUL GALSA, COMUNA SIRIA, JUDETUL ARAD? - Executie de lucrari?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIRIACod fiscal: 3518920, Adresa: Siria, str. Calea Aradului, nr.516, judetul Arad, siria, Telefon: 0257-531101, Fax: 0257-531449
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Siria, str. Calea Aradului, nr.516, judetul Arad, siria, Romania, cod postal: 317340, telefon: +40 257531101, fax: +40 257531449, persoana de contact: VALENTIN BOT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Siria, str. 85 Infanterie, nr.184, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN SATUL GALSA, COMUNA SIRIA, JUDETUL ARAD? - Executie de lucrari?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in: executia de lucrari, asa cum sunt prezentate in caietul de sarcini si proiectul tehnic, pentru implementarea: PROIECTULUI FEADR: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN SATUL GALSA, COMUNA SIRIA, JUDETUL ARAD?Valoarea estimata a contractului este571.410, 00 lei.Valoarea contractului de executie este de 568.581, 00 lei.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 2.829 lei reprezentand 0, 51 % din valoarea de executie.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 571, 410 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 11.300 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.Pentru persoanele juridice straine, garantia de participare va fi echivalata la cursul de schimb BNR leu/valuta din data publicarii invitatiei de participare.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui de catre oricare membru al asocierii in numele intregii asocieri.Forma de constituire a garantiei de participare: a. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular nr.25, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireb.Virament bancar in contul RO94TREZ0272145020401XXX deschis la Trezoreria Pancota, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c. Cash la casieria unitatii.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada incadrarii intrepriderii in categoria IMM, se realizeaza prin prezentarea - Formularul nr.24 ?Declaratie privind incadrarea inreprinderii in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii?.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: = 4.351, 41 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada incadrarii intrepriderii in categoria IMM, se realizeaza prin prezentarea - Formularul nr.24 ?Declaratie privind incadrarea inreprinderii in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5;? Persoanele cu functii dedecizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar : Bot Valentin ; Sef birou financiar contabil : Rentz Melinda, Comisie: presedinte: Pintean Cosmin-Catalin ; membrii : Mihaicuta Oana Maria, Gajdo Tunde, Suciu Catalin-Razvan, Pop MariaConsilieri locali: Back Gheorghe, Bradean Dorin, Buzdugan Viorel, Crisan Samirel Ioan, Nedea Vasile Vlad, Olariu Sofron Dumitru, Pacurar Camelia Elena, Petica Valentin, Potre Florin Gheorghe, Priescu Marcel Ioan, Rosca Cozmin Alexandru, Seviciu Teodor Lucian, Stoiconi Aurel Laurentiu, Trif Ioan, Rapasan Pavel.- Cazier judiciar al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Cazier fiscal al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului care va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit, domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. art. 15 din Legea nr. 359/2004.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.- Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 1.100.000 lei.Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana., Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competente.Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a contractului de lucrari, pentru o perioada de minim 3 luni, pentru o valoare cel putin egala cu: 200.000 lei., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani, in baza a maxim 2 contracte, lucrari similare/lucrari de constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 550.000 lei fara T.V.A.Se vor prezenta certificari de buna executie/documente /parti relevante ale contractelor/ recomandari/ procese verbale partiale /la terminarea lucrarilor/ finale/etc emise sau contrasemnate de beneficiari (din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi)., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani;Lista privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabilOfertantul trebuie sa dispuna- min.1 coordonator de lucrare ? studii superioare sau studii medii, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si industriale, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;;
- min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul: constructii civile si industriale, care sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniul: constructii civile si industriale;
- min.1 inginer sau subinginer instalatii electrice, atestat ANRE, cu legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- min.1 inginer sau subinginer instalatii sanitare si termice.Se solicita depunerea CV-ului, a diplomelor, adeverintelor, autorizatiilor, atestatelor sau certificatelor aferente specialistilor prezentati in oferta, precum si a angajamentelor de participare/declaratiilor de disponibilitate ale celor care nu sunt angajati ai ofertantului., Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate/ prin contract de inchiriere/ contract de colaborare/ contract de comodat/ contract de leasing/etc) de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei., Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Standarde de asigurare a calitatiiCertificatul cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul prezinta un document in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, acest document constituie o dovada in sensul celor prevazute la art. 193 din OUG nr.34/2006In cazul asocierii, fiecare membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat/document, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Standarde de asigurare a protectiei a mediuluiCertificatul cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul prezinta un document in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, acest document constituie o dovada in sensul celor prevazute la art. 193 din OUG nr.34/2006In cazul asocierii, fiecare membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat/document, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere:
Perioada de garantie acordata lucrarilor
25
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 11:03