Achizitie publica - INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA DUBOVA, JUDETUL MEHEDINTI
Detaliu pentru invitatia numarul 353529
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353529/09.09.2013
Denumire contract: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA DUBOVA, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dubova (Primaria Comunei Dubova Jud. Mehedinti)Cod fiscal: 4337336, Adresa: Comuna Dubova, Dubova, Telefon: +40 252368002, Fax: +40 252368002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Dubova, Dubova, Romania, cod postal: 227170, telefon: +40 252368002, fax: +40 252368002, persoana de contact: milosescu rodica-Tatiana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei comunei Dubova, comuna Dubova, sat Dubova, judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA DUBOVA, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA DUBOVA, JUDETUL MEHEDINTIValoare estimata 614.674, 00 lei din care: 525.382, 00 lei fara TVA cheltuieli eligibile si 89.292, 00 lei fara TVA cheltuieli neeligibileEligibil(lei fara TVA) Neeligibil(lei fara TVA) Total(lei fara TVA)cheltuieli pentru amenajarea terenului 124.003, 00 - 124.003, 00cheltuieli pentru asigurarea utlitatilor necesare obiectivului 4.344, 00 67.168, 00 71.512, 00constructii si instalatii 277.750, 00 22.124, 00 299.874, 00montaj utilaj tehnologic 11.704, 00 - 11.704, 00utilaje si echipamente tehnologice cu montaj 78.019, 00 - 78.019, 00organizare de santier - lucrari de constructii 9.206, 00 - 9.206, 00organizare de santier - cheltuieli conexe 11.251, 00 - 11.251, 00cheltuieli diverse si neprevazute reprezentand 1, 5% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica(fara cheltuielile diverse si neprevazute ? 605.569, 00 lei) 9.105, 00 - 9.105, 00Total525.382, 00 89.292, 00 614.674, 00
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 614, 674 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12.000, 00 lei . Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Contulin care se poate depune garantia de participare: RO55TREZ4632145020403XXX deschis la Trezoreria Orsova, Cod fiscal al Autoritatii contractante 4337336In cazul depunerii de oferte in asociere, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 4.385, 56 lei potrivit dispozitiilor art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract..In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 2.Declaratii privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: conform formularului F1;Incadrarea in sit prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaSe va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Cerinta obligatorie: conform formularului F2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: conform formularului F3;5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: conform formularului F4;Persoanele cu functie de decizie: inclusiv membrii Consiliului Local pentru ca el aproba bugetulDoscocil Victor ? primarFlasca Emil ? viceprimarTerescu Maria ? contabilMilosescu Rodica ? secretarUrsu Dan ? referent7.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele localeCertificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.8.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidatCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, , cu semnatura si stampila.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. 1.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 2.Certificatul constatator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor)Certificatul constatator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor). Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs3.Autorizatie pentru executie lucrari de instalatii electrice, eliberata de ANREAutorizatie pentru executie lucrari de instalatii electrice, eliberata de ANRE.In cazul asocierii cerinta de calificare poate fi indeplinita de unul din membrii asocierii in conditiile ion care prin Acordul de asociere se angajaza sa execute aceste categorii de lucrari.In cazul in care ofertantul subcontracteaza aceste categorii de lucrari cerinta de calificare poate fi indeplinita de catre subcontractanti.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): , Informatii privind situatia economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2.Experienta similara, 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform caietului de sarcini.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorea dotare tehnica: - incarcator frontal/buldoexcavator- buldozer- rulou compactor- autobasculante- autobetoniere- pompa pentru beton- statie de betoane, 4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, 5.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiiOfertantul va face dovada ca are inclus in echipa de lucru urmatorul personal: - Inginer constructii civile si industriale, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare in dom. constructii civile. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- SEF DE SANTIER/SEF PUNCT DE LUCRU, inginer constructii civile si industriale, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu Studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale . Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- ING. INSTALATII PENTRU CONSTRUCTII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu Studii superioare specializarea instalatii pentru constructii. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect.- RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE), angajati ai ofertantului sau al caror angajament de participare a fost obtinut, cu atestati tehnico- profesional pentru domeniul: Constructii Civile industriale si agroozootehnice;
- RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
- UN COORDONATOR DE PROIECT ? studii superioare cu experienta profesionala in constructii, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar-- Responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat in domeniul SSM - se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu;Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut;
- angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, etc., valabile la data depunerii ofertelor;
- Decizii interne de numire, pentru specialistii responsabili cu controlul tehnic de calitate., Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).Subcontractantii declarati vor completa declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. 1.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): , 2.Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 14:46