Achizitie publica - ?Infiintare Centru local de informare turistica Ghelari, construire observator turistic Mestecanet- sat Ghelari, infiintare si amenajare trasee turistice in Ghelari si infiintare serviciu de promovare si dezvoltare a turismului rural la nivelul comunelor
Detaliu pentru invitatia numarul 355036
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355036/24.10.2013
Denumire contract: ?Infiintare Centru local de informare turistica Ghelari, construire observator turistic Mestecanet- sat Ghelari, infiintare si amenajare trasee turistice in Ghelari si infiintare serviciu de promovare si dezvoltare a turismului rural la nivelul comunelor Ghelari, Bunila si Teliucu Inferior, judetul Hunedoara "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHELARICod fiscal: 4373991, Adresa: STR.RUSCA, NR.5, LOC.GHELARI, JUD.HUNEDOARA, Ghelari, Telefon: +40 0254735220, Fax: +40 0254735201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.RUSCA, NR.5, LOC.GHELARI, JUD.HUNEDOARA, Ghelari, Romania, cod postal: 337240, telefon: +40 254735220, fax: +40 254735201, persoana de contact: LUCACIU LILIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.RUSCA, NR.5, LOC.GHELARI, JUD.HUNEDOARA, Ghelari, Romania, cod postal: 337240, telefon: +40 254735220, fax: +40 254735201, persoana de contact: LUCACIU LILIANA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servici specifice autoritatilor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintare Centru local de informare turistica Ghelari, construire observator turistic Mestecanet- sat Ghelari, infiintare si amenajare trasee turistice in Ghelari si infiintare serviciu de promovare si dezvoltare a turismului rural la nivelul comunelor Ghelari, Bunila si Teliucu Inferior, judetul Hunedoara "
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: obiectivul A CENTRU LOCAL PENTRU INFORMARE TURISTICA GHELARIObiectivul B CONSTRUIRE OBSERVATOR TURISTIC MESTECANET conponente ale proiectului integrat ?Infiintare Centru local de informare turistica Ghelari, construire observator turistic Mestecanet- sat Ghelari, infiintare si amenajare trasee turistice in Ghelari si infiintare serviciu de promovare si dezvoltare a turismului rural la nivelul comunelor Ghelari, Bunila si Teliucu Inferior, judetul Hunedoara "In conformitate cu art 29 alin 2 ind 1 din OUG 34/2006 modificata procentul pentru diverse si neprevazute este de 0, 51% respectiv suma de 2.930, 26 lei valoarea estimata este de 579.673, 29+2930, 26 = 582.603, 55 lei
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 582, 603.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare este de11.000 leirespectiv in cuantum de 1, 88 % din valoarea supusa achizitiei (cf. art.43. ind.1 alin.2, lit a. Din OUG nr 34/2006 )Echivalentul in valuta a valorii in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data publicari invitatie de participare in SEAP.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 si completarea Anexei A1) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, respectiv suma de 5.500.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.In cazul in care exista contestatii iar aceasta a fost respinsa ca nefondata din cartea CNSC suma calculata conform art.278 ind 1 din OUG 34/2006 se va retine de la contestatorului caruia i-a fost respinsa cererea.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul fara TVA al contractului si se va constitui prin scrisoare/ asigurare de garantie, in conformitate cu Formularul nr. 19 din sectiunea III ? Formulare.Daca op. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inLegea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? AnexaA1).Garantia de buna executie se constituie cf. art.90.alin. (1)-(3) din HG 525/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Demonstrarea calitatii de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12Ccompletat in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 privind eligibilitatea.Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si complectarile ulterioare, conformFormularului 12 A. Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.Declaratia va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006Prezentarea declaratie a privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 12 B.Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.Declaratia privind neicadrarea in prevederile art. 181 lit. a , c^1 si d, va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat si la cel local, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile scadente aferente lunii anterioare datei limita de depunanere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, ,Cerinta nr. 4Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314 / 2010 . Se cere completarea Formularnr. 12 D.Cerinta nr.5Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bulbucan Ioan- Primar, Lascutoni Bogdan -Viceprimar, Toma Emerson-Consilier local, Pal Sorin-Consilier local, Lucaciu Liliana-Birou financiar-contabil, BarbantaDaniel -Inspector in ap.de specialitate al primarului, Gilca Elena- SecretarIncadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art .69^1 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.Declaratia se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta si demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza, documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta- Formularul nr.21 . Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente : Cerinta nr. 1Certificarea calitatii de participant la procedura ca persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator ? in original sau copie conform cu originalul? emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca: a. domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritateacontractante va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitateceritificatul constatator in original.Cerinta nr. 2Certificarea calitatii de participant la procedura ca persoane juridice /fizice straine.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare/apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestora.Documentele edificatoare pentru a fi valabile trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei, cu exceptia certificatelor fiscale care trebuie sa faca referire la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei.Documente ce trebuie prezentate: - Fisa de informatii generale- Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente sau extrase de bilant. In cazul in care din motive obiective justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care unitatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art.181 lit. a, c^1, si d, respectiv art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si complectarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Demonstrare experienta similara.Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani , calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul a executat si dus la bun sfarsit, in conformitate cu normele profesionale in domeniu, lucrari similare cu cele ce fac obiectul procedurii, la nivelul a maxim 2 contracte de lucrari, insotita de certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.2 ? Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, insotita de documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., se va permite si prezentarea unui angajament., Cerinta nr.3- Informatii referitoare la studiile, pregatireaprofesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorSe va prezenta lista cu personalul de specialitate propus., Angajamentul ofertantului privind resursele umane.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 3.1. ? 1 sef de santier- studii universitare in domeniul inginerie civila, participare intr-un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii; se vor prezenta: CV datat si semnat in original, copie diploma, declaratie de disponibilitate3.2. - 1 loctiitor sef santier, studii universitare in domeniul inginerie civila pentru care se vor prezenta: CV datat si semnat in original, copie diploma, declaratie de disponibilitate3.3.- 1 responsabil tehnic cu executia atestat pe domeniul I conform Ordinului nr.777/2003 al Ministrului lucrarilor publice, transportului si locuintei sau echivalent, pentru care se vor prezenta: copie atestat, declaratie de disponibilitate3.4.- 1 responsabil pentru asigurarea calitatii, nominalizat prin decizie interna, studii universitare, participare intr-un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii; se vor prezenta: CV datat si semnat in original, copie diploma, decizie de numire pe functie, declaratie de disponibilitate3.5.- 1 responsabil SSM, cu competente necesare exercitarii func?iei conform HGR 300/2006, pentru care se vor prezenta: CV datat si semnat in original, copie diploma specializare, declaratie de disponibilitate, Cerinta nr.4-Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.Se va completa declaratia privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a, c^1 si d, respectiv art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Cerinta nr. 1 -Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalentCerinta nr. 2 pt - Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 08:13