Achizitie publica - Infiintare centru local de informare turistica in zona montana a Vaii Topolog, in localitatea Salatrucu si marketingul serviciilor turistice in zona montana a Vaii Topolog judetul Arges?
Detaliu pentru invitatia numarul 341668
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341668/10.01.2013
Denumire contract: Infiintare centru local de informare turistica in zona montana a Vaii Topolog, in localitatea Salatrucu si marketingul serviciilor turistice in zona montana a Vaii Topolog judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALATRUCU (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4122027, Adresa: SALATRUCU, Salatrucu, Telefon: 0248-545013 ; , Fax: 0248-545145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SALATRUCU, Salatrucu, Romania, cod postal: 117635, telefon: +40 0248545013, fax: +40 0248545145, persoana de contact: EMILIAN BARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Salatrucu, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare centru local de informare turistica in zona montana a Vaii Topolog, in localitatea Salatrucu si marketingul serviciilor turistice in zona montana a Vaii Topolog judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru investitia ?Infiintare centru local de informare turistica in zona montana a Vaii Topolog, in localitatea Salatrucu si marketingul serviciilor turistice in zona montana a Vaii Topolog judetul Arges? in conditii optime de calitate si durata a executiei, pe tot parcursul executiei lucrarilor de la data emiterii de catre beneficiar a ordinului de incepere pana la efectuarea receptiei finale a lucrarilor, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 657, 763 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Of va constitui o gar pt part in cuantum de 13000 lei. Gar de part se constituie in conf cu prev art. 86 din HG nr. 925/2006 din OUG nr. 34/2006 .Gar de part pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria AC. Perioada de val a garantiei pt participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este 05.12.2012. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO44TREZ0485006XXX001043 deschis la TREZORERIA CURTEA DE ARGES, Beneficiar: Primaria comunei Salatrucu, cod fiscal 4122027 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei prevazute la art.278^1 din OUG nr.34/2006, garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma fiind calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 alin (1) - (3) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantulu Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 1) Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ) 2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ) Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Langer Nicolae - Primar ;Olteanu Constantin ? Viceprimar;Apostolescu Georgeta ? Contabil;Ghinescu Gheorghe ? Secretar; Barbu Emilian ? Consilier juridic. Consiliei locali: Apostu Nicolae, Ciolovan Alexandru, Iancu Ion Adrian, Nita Constantin Viorel, Ograda Constantin, Mutu Doru, Radulescu Vasilica, Popa Gheorghe Viorel, Gavan Ion, Tudose Nicolae Catalin 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, . In original/copie legalizata pentru conformitate. b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. c) Cazier fiscal si judiciar al societatii ? fara fapte inscrise in cazier2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul) Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 657763 lei.Cifra de afaceri solicitata este globala in conformitate cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006. Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. -Bilant contabil la data 31.12.2009 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie -Bilant contabil la data 31.12.2010 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie -Bilant contabil la data 31.12.2011 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Of trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea unei lucrari similare ca comlexitate si valoare pentru cel putin un contract de executie care sa cuprinda ex de lucrari pentru constr civile. Pt acest/aceste contract/contracte se vor prezenta: - o fisa de experienta similara, cu informatiile relevante pentru autoritatea contractanta; - Recomandarea/certificarea din partea beneficiarului de contract, aferenta/aferente contractului/contractelor prezentate, privind indeplinirea obligatiilor contractuale ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; In cazul in care benef este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posib obtinerii unei certificari/conf din partea acestuia, demonstr prestarii serv se realiz printr-o decl pe propria rasp a op ec., . 2Resurse umane a. Ofertantul va prezenta informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; b. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari; c. Se vor anexa CV si copii certificate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.d.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).e.Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006., Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Ofertant ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Ofertantul trebuie sa aiba asigurat personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: - RTE domeniul constructiilor civile;
- (CQ) in domeniul constructiilor civile;
- Sef de santier cu pregatire in domeniul constructiior civile;
- minim un electrician autorizat ANRE- minim un zidar;
- minim un fierar betonist- minim un dulgher- minim un instalator, Important: Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice. Raspunderea asociatilor este solitara. In cazul asociatilor resursele umane se vor lua in considerare prin punerea lor in comun, iar in cazulsubcontractantilor acestia vor raspunde in functie de partea din contract pe care operatorul economici-a subcontractat-o., 3. Resurse materiale a. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari; In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006Se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele prezentate in declaratie.Lista de inventar va fi insotita de documentele de proprietate, inchiriere sau leasing pentru toate utilajele si echipamentele detinute, documente din care sa reiasa ca ofertantul (asociatia) dispune de aceste utilaje si echipamente., Ofertantul are obligatia de a prezenta documentele de proprietate, inchiriere sau leasing atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. - Schela metalica; - Autobasculanta; - Automacara; - Betoniera; - Trusa instalator. Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2013 18:02