Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA S MARKETINGUL SERVICIILOR LEGATE DE TURISMUL RURAL IN COMUNA CONSTANTIN DAICOVICIU, JUDETUL CARAS-SEVERIN


Detaliu pentru invitatia numarul 336167
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Constantin Daicoviciu (Consiliul Local Constantin Daicoviciu)
Numar invitatie: 336167/26.09.2012
Denumire contract: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA S MARKETINGUL SERVICIILOR LEGATE DE TURISMUL RURAL IN COMUNA CONSTANTIN DAICOVICIU, JUDETUL CARAS-SEVERIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Constantin Daicoviciu (Consiliul Local Constantin Daicoviciu)Cod fiscal: 3227718, Adresa: Constantin Daicoviciu Nr. 101, Constantin Daicoviciu, Telefon: 0255510126, Fax: 0255510126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Constantin Daicoviciu Nr. 101, Constantin Daicoviciu, Romania, cod postal: 327090, telefon: +40 255510126, fax: +40 255510126, persoana de contact: Ileana Antonesa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA: Constantin Daicoviciu Nr. 101, Data deschiderii ofertelor: 10.10.2012 ORA :11, 00telefon: +40 255510126, fax: +40 255510126,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA S MARKETINGUL SERVICIILOR LEGATE DE TURISMUL RURAL IN COMUNA CONSTANTIN DAICOVICIU, JUDETUL CARAS-SEVERIN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REALIZAREA UNUI CENTRU DE INFORMARE TURISTICA
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 603, 417 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 9.500, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita primirii ofertelor. In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor extinderea acesteia.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de Garantie Bancara - Formular 37 - original sau copie legalizata la notar;? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari- original sau? Ordin de plata ? confirmat de banca emitenta - original.Ordinul de plata (in care se specifica cel putin: beneficiarul, titlul proiectului) se face in contul comunei asocieri, plata se va face in contul Comuna Constantin Daicoviciu: RO02TREZ182214502040XXX, cod fiscal comuna Constantin Daicoviciu: 3227718.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare constituita, suma de 4.383 lei, conform prevederilor art. 278ยน alin. (1) din OUG nr. 34/2006.Executare garantiilor de participare: pt. ofertantii care: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;/ oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; /oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere la garantia de participare si garantia de buna executie, facand dovada in acest sens. In cazul asocierilor, toti membrii asociatiei trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 5; Cazier judiciar al operatorului si al administratorului, Cazierul fiscal al operatorului.Aceste documente vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), lit c1) si lit d), din OUG nr. 34/2006 - Formularul 6; Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 7; Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 8, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: PRIMAR BOAMBES DANIEL (RESPONSABIL PROIECT), ANTONESA ILEANA (RESPONSABIL ACHIZITII PUBLICE), SECRETAR PRIMARIE ANA SIBISTEAN, VICEPRIMAR RADUT CRISTINEL DANIELUS, PRESEDINTE COMISIE DE EVALUARE: ANTONESA ILEANA, MEMBRU COMISIE MUNTEANU PETRU, MEMBRU COMISIE RADUT CRISTINEL DANIELUS, SECRETAR COMISIE TOFAN SAVEL, RESPONSABIL CU APROBAREA BUGETULUI ESTE CONSILIUL LOCAL FORMAT DIN BIRAESCU NICOLAE, BLIDARIU ELENA, COJOCARU DORU, CARABAS DORIAN, CALTUN LUCIAN, DAIA MINESCU IOAN LAZAR, HARAMBASA IOAN, JDIOREANTU PETRU DORIN, MUNTEAN PETRU, RADUT CRISTINEL DANIELUS, SIRBU IOAN CIPRIAN, VLAD DOREL, POCREAN DORIN, EXPERT COOPTAT VESCAN FLORIN-DOROFTEI P.F.A.. Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 9.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 5; Cazier judiciar al operatorului si al administratorului, Cazierul fiscal al operatorului.Aceste documente vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), lit c1) si lit d), din OUG nr. 34/2006 - Formularul 6; Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 7; Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 8, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Boambes Daniel, Antonesa Ileana, Radut Cristinel Danielus, Sibistean Ana.Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 9.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare sa fie cel putin egala cu 1.200.000 lei, Declaratie Informatii Generale ? Formular 10, Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului, Declaratie privind incadrarea in IMM(dc. Este cazul), Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces au are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow ?ul de executie a lucrarii in valoare de 226.280 lei pentru o perioada de 4 luni., Angajament ferm (daca este cazul) daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie, Form. 12 si Anexa Form. 12, Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a minim 1 (un) contract, maxim 2 (doua) contracte similare obiectului prezentei proceduri, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 600.000 lei; Formular Experienta Similra, Certificari de buna executie conf. preved art 188/OUG 34/2006., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind informatii de personal ? Formularul 16;Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere ? Form. 13 si Anexa 1 Form. 13 Lista personalului responsabil ? ?expertii principali desemnatii? care va fi angajat in cadrul contractului, Centralizator privind informatii de personal (daca este cazul) - Formularul 17;Se solicita expertii: 1Manager de proiect/ Coordonator de proiect?min.3 ani experienta in domeniu, 1 Sef de santier?min. 3 ani experienta in domeniu, 1 Responsabil tehnic cu executia, 1 Responsabil cu calitatea, 1 Inspector SSM, 1 Ing. atestat ANRE pt. instalatii electrice; CV in care va fi mentionata experienta? model Form. 14, Diplome de studii, Atestate/ autorizatii, Declaratiede disponibilitate, Contract de munca/prestari servicii inregistrate cof. legii/Revisal/ angajament/acord de participare.Expertii ce trebuie sa prezinte atestare, vor prezenta atest.in domeiul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea (dc este cazul).In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica pot fi indeplinite prin cumul., ?Angajament ferm? ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011 Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a)Pt. cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 pcte.;b)Pt. alt pret decat cel prevazut la lit.a, se acorda astfel: P n = pret minim/pretul ofertei x 50 pcte. Preturile care se compara sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara TVA. La stabilirea pretului se vor avea in vedere preved. art.202 dinOUG34/2006;
Termenul de executie a lucrarii
20
Descriere: Descriere: Pt.cea mai scurta durata de executie a lucrarilor, se acorda punctaj max. alocat ?20 pcte; Pt.ofertele cu o durata de executie mai lunga, punctajul se calculeaza: Pde= (Demin./Den) x punctajul maxim alocat)Unde: Pde ?punctajul acordat pt. durata de executie a lucrarilor, Demin ?durata cea mai mica de executie a lucrarilor, Den ?durata de executie a lucrarilor precizata de ofertant. Durata va fi exprimata in luni.Oferta cu o durata de executie mai mica de 4 luni nu va primi punctaj suplimentar, iar cea cu o durata mai mare de 8 luni se va respinge.
Termenul de garantie al lucrarii
30
Descriere: Descriere: Oferta cu o durata de garantie mai mare de 10 ani nu va primi punctaj suplimentar, iar cea cu o durata de garantie mai mica de 3 ani se va respinge.a)Pt. durata ce mai mare a garant. lucrarilor, se acorda 30 pcte; Pt. o durata a garant. lucrarilor mai mica decat cea de la lit.a) se acorda: P(n) = (termen(n)/termenul maxim)xpunctajul max. acordat, unde: P(n)?punctajul ofertei. Perioada de garantie a lucrarilor se va exprima in ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer