Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA SI MARKETINGUL SERVICIILOR LEGATE DE TURISMUL RURAL IN COMUNA FARLIUG, JUDETUL CARAS ?SEVERIN


Detaliu pentru invitatia numarul 343893
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Firliug (Primaria Firliug jud. Caras Severin)
Numar invitatie: 343893/15.03.2013
Denumire contract: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA SI MARKETINGUL SERVICIILOR LEGATE DE TURISMUL RURAL IN COMUNA FARLIUG, JUDETUL CARAS ?SEVERIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Firliug (Primaria Firliug jud. Caras Severin)Cod fiscal: 3227815, Adresa: comuna firliug nr80 judetul caras severin, Farliug, Telefon: +40 0255235401, Fax: +40 0255235401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna firliug nr80 judetul caras severin, Farliug, Romania, cod postal: 1720, telefon: +40 0255235401, fax: +40 0255235401, persoana de contact: dorel marcovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Firliug nr. 80 judetul Caras Severin, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA SI MARKETINGUL SERVICIILOR LEGATE DE TURISMUL RURAL IN COMUNA FARLIUG, JUDETUL CARAS ?SEVERIN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru construirea unui centru de informare turistica pentru proiectul ?Infiintare Centru local de informare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Farliug, judetul Caras ?Severin?. Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, respectiv 54119 lei vor fi decontate, doar daca apar, cheltuielile cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica. Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute a fost inclusa in valoarea estimata a contractului conform prevederilor art. 29, alin.2, ind. 1 din OUG 34/2006.Cap. 1.2. Cheltuieli pentru amenajarea terenului 11.508 leiCap. 1.3. Cheltuielicu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala 9.192 leiCap. 2 . Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului10.620 leiCap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza- Cap.4.1 Constructii si instalatii: 493.908 lei- Cap.4.2 Montaj utilaj tehnologic: 2.934 lei- Cap.4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj(procurare): 71.281 leiCap. 5.1.1. Cheltuieli pentru organizare de santier14.842 leiCap. 5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute 54.119 lei
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 668, 404 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant. de part.: 12.200lei. Valab.garant este cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, 90 zile de la term. limita de primire a ofertelor, si trebuie prez. in orig. Modul de const: Scris. de garant. bancara in fav. A.C., elib. de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref. cu coresp. in Romania.Scris. de garant. bancara, elib. de o banca din strainatate va fi prez. in orig. si va fi insotita de trad. legal. si autoriz. in lb. romana.sau OP cu cond. conf. acestuia de catre banca emitenta, pana la data desch. ofertei. Scris de garant bancara sau OP vor fi prez.separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif.Garant de part. se const. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig. in cond. specif. la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu mod. si compl. ulterioare. Garant. de part. poate fi retin. in cazul in care: 1.Of. isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia; 2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna ex. in per. de valab. a ofertei; 3.oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per. de valab. a ofertei;4.In caz de contestatii in masura in care CNSCrespinge contestatia ca nefondata, AC va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de part, in raport cu val. estimata contr., suma calculata conf. prev. art. 278(1)dinOUG34/2006? in val. de 4394 lei. Garantia de part. va fi emisa in numele Of. (ofertant unic sau de catre liderul asocierii incaz de asociere) care transmite oferta. Of. care nu sunt insotite de dov. const. garant. pt. part. vor fi respinse la desch. In cazul of. din cat. IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de part. se const. in procent de 50% din cuantumul preciz. in doc. de atrib. Data echivalentei leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Se va const. in cuantum de 5% din pretul contr., fara TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contr, valabil pe toata per. de garantie a lucrarilor . Garantia se constituie cf. art. 90 din H.G. 925/2006: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr.; fie prin retineri succesive din sum. dat. pt. facturi partiale. In acest din urma caz, contractantul are obligatia de a desch. la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului . In cazul of. din cat. IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. In caz de asociere, pentrua beneficia de preved. Legii nr. 346/2004 toti asociatii trebuie sa fie IMM-uri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Firliugle va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate tertului sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Comuna Firliug le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Firliug le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Tertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Firliug le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, terti sustinatori, si subcontractanti, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Borduz Ioan, Presedintele comisiei de evaluare ? Dragalina Aurelia, Membru comisie de evaluare ? Bogdea Aurica, Membru comisie de evaluare ? Palean Elena Marioara, Expert cooptat? Vescan Florin DorofteiIn conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele domnului Negariu Cornel Ioan (viceprimar) si a persoanelor care aproba bugetul (consilierii locali), dupa cum urmeaza: Laies Petru, Augustin Gheorghe, Moisa Ghoerghe, Frant Petru, Gabor Ioan, Latcu Ioan, Sandru Pavel, Marcu Petru, Vernica Petru, Maier TomaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, trebuind sa faca dovada autorizarii obiectuluide activitate pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei publice, si trebuind sa faca dovada ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificatul constatator va prezenta informatii care trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Firliug le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri care vizeaza activitatea de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 1.000.000 lei.Media cifreide afaceri solicitata este cea globala., Informatii privindsituatia economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 5Informatii privindsubcontractantii. Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din contract ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplini de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contractpe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica, Cerinta nr. 2Se solicita ca ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, cu o valoare de minim 600.000 lei fara TVA. va cuprinde un contract prin care sa se confirme executarea de lucrari similare de aceeasi natura si complexitate. Tertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Pentru contractul nominalizat se vor prezenta : a) Certificari de buna executie., Cerinta nr.3Info privind utilajele, echip tehnice de care dispun ag. econ pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echip, utilajele, instalatii, mijloace de transp pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor. Declaratie privind utilajele, inst, mijloacele de transp, echip. tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp a contr. de lucrari? Este permisa sustinerea capacit. tehnice prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serv pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata sau conforma cu originalul., Cerinta nr. 4Informatii privind personalul Ofertantul va dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului.Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. CV-uri anexate pentru fiecare pers. in parte, declaratie de disponibilitate. ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond.? si a anexei acestuia cu specif. pers. responsabile direct cu indeplinirea contr., precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contr. in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contr. angajati ai of. sau al caror angajament a fost obtinut. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 sef punct de lucru (inginer constructor); 1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional; 1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ., Cerinta nr. 4.1.Pentru pers. implicat trebuie prezentate urm. doc.: copii diplome studii , copii atestate / autorizatii/decizii in termen de valab. la data limita de depunere a ofertelo, copie contracte de munca/contracte de colaborare / contracte prestari servicii/conventii civile.CV-uri anexate pentru fiecare pers. in parte. declaratie de disponibilitate Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
150
Descriere: Componenta financiara. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: - P(n) ? pretul ofertei - Pret minim - pretul cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme si se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; - Pret (n) - pretul ofertei evaluate.
Termen de executie
100
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda 40 de puncte;b) pentru alt termen (n) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Ln = (termen oferta min / termen oferta n) x 40;Ln =punctajul ofertei care se evalueaza;Termen executie oferta min = Termen executie cel mai mic dintre ofertele depuse; Termen executie n =Termen executie ofertei care se evalueaza;Termenul minim de executie ? 5 luni de la semnarea contractului; Termenul maxim de executie ? 12 luni de la semnarea contractului; Pentru termen de executie mai mic de 5 luni nu se va acorda punctaj suplimentar iar pentru un termen de executie mai mare de 12 luni, oferta este neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: anexata prezentei invitatii de participare: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer