Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Infiintare centru local de promovare si informare turistica Baru, jud.Hunedoara/ refugiu turistic Vf. Tulisa


Detaliu pentru invitatia numarul 323775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BARU
Numar invitatie: 323775/10.04.2012
Denumire contract: Infiintare centru local de promovare si informare turistica Baru, jud.Hunedoara/ refugiu turistic Vf. Tulisa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARUCod fiscal: 4521427, Adresa: Prof. Dr. Stefan Garbea, Nr. 222, Baru, Telefon: 0254778003, Fax: 0254778398
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prof. Dr. Stefan Garbea, Nr. 222, Baru, Romania, cod postal: 337035, telefon: +40 254778003, fax: +40 254778398, persoana de contact: Daniel Raducanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare centru local de promovare si informare turistica Baru, jud.Hunedoara/ refugiu turistic Vf. Tulisa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executiade lucrari pentru construirea: ObiectivA.? CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA BARU ?Obiectiv B . ?REFUGIU TURISTIC VF. TULISA, COMUNA BARU ?componente ale Actiunii 1 aleproiectului integrat: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE PROMOVARE SI INFORMARE TURISTICA BARU, JUD.HUNEDOARA/ REFUGIU TURISTIC VF. TULISA??
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 996 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare este de11.000 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 si completarea Anexei A1) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, respectiv suma de 5.500 lei .-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: -Scrisoare/ asigurare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante in original si este valabila pe perioada de valabilitate a ofertei.-ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pina la data deschiderii ofertelor.Contul in care se poate constitui garantia de participare este: RO93TREZ1902145020401XXX, deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Hategtitular cont : COMUNA BARU .In cazul scrisorii/ asigurarii de garantie bancarase va completa Formularul nr. 11.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie conform legii.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza conform legii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul fara TVA al contractului.Daca op. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat?AnexaA1.Garantia de buna executie se poate constitui prin: ?scrisoare/ asigurare de garantie bancara, emisa de o societate bancara sau de asigurare (Formularul 19), care trebuie depusa la contract in original si constituie anexa la contract;?depunerea la casieriea autoritatii contractante a unei sume de bani;?retineri succesive din situatile partiale de lucrari caz in care aceasta seconstituie ca anexa la contract. In acest caz, contractantul are oblig. de a deschide un cont de gar.a dispozitia aut.contractante, la o unitate a trezoreriei statului , in cond. prevaz. de art.90 din HG925/2006 modif.prin HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Modalitati de participare la procedura de achizitie1. Ofertantul NU are dreptul, ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.2. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului;3. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Cerinta nr.2Informatii generale despre ofertantCompletarea Formularului nr. 2 privind informatii generale despre ofertantCerinta nr. 3Demonstrarea calitatii de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12Ccompletat in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta nr. 4Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie privind eligibilitateain original.Cerinta nr. 5Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/20061.Completare si prezentare Formular 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare;2. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta3. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).4. Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala din care sa rezulte ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare- in original sau copie legalizata.5. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestuia in limba romana.6. Ofertantul va prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, in original sau copie legalizata.7. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestuia in limba romana.8. In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.9. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.10. Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 6Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSe completeaza Formularnr. 12 D.Cerinta nr. 7Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducanu Daniel-primar, Farcas Irina-sef Birou financiar-contabil, Achizitii publice, Integrare europeana, Protectia mediului si Deservire, Salasan Silvia-inspector in aparatul de specialitate al primarului, Revitea Cornel-inspector in ap.de specialitate al primarului, Oprise Leonard-inspector de specialit in ap.de spec. al primarului, Ungur Liliana-inspector de specialit. in ap.de specialit.al primarului, Becus Simona-secretar. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta- Formularul nr.21 .Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1Certificatul constatator ? in original , sau copie legalizata ? emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Cerinta nr. 2Certificarea calitatii de participant la procedura ca persoane juridice /fizice straineDocumentele edificatoare, pentru a fi valabile trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare/apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1Demonstrarea capacitatii economice si financiare pentru ofertantii rezidenti se va face conform art. 185 din OUG 34/2006.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor doc. pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a sit.ec. si fin. a candidatului/ofertantului.Media cifreide afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei, fara TVA., Cerinta nr.2Demonstrareabonitatii ofertantilori (capacitatii de asigurare a cash-flowului)Confirmarea faptul ca operatorul economic are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in valoare de minim100.000 lei, pentru o perioada minima de 3 luni calendaristice., Cerinta nr. 3Demonstrarea capacitatii economicesi financiarept ofertantii nerezidenti.Media cifreide afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei, fara TVA, Cerinta nr. 4Oferta comunaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 5Limba de lucruOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Demonstrareexperienta similaraCerinta minima de calificare privind experienta similara este satisfacuta daca valoarea totala a contractului/ contractelor de lucrari similare, constructii civile, sa fie de pana la/ sau egale cu 550.000 lei, fara TVA.Ofertantul va trebui sa prezinte minim 1 contractmaxim 2 contracte de lucrari similare lucrarilor ce fac obiectul procedurii, finalizat sau in curs de realizare, insotite de acte aditionale (daca e cazul), recomandari din partea beneficiarului.Se solicita prezentarea de informatii relevante din contract(e)referitor la : -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul desfasurarii lucrarilor executate au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale lucrarilor, receptii amanate sau respinse., Cerinta nr. 1ContinuarePentru confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari/recomandari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul /executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr. 2Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune: -1 buc buldoexcavator;
-1 statie de betoane-1 buc placa vibratoare-1 buc excavator;
-1 buc autobetoniere;
-1 buc autobasculante cu licenta de transport;
-1 buc automacara;
- Schele si scarimetaliceSe solicita prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: -facturi fiscale;
-carti de identitate pentru vehiculele rutiere din dotare;
-rapoarte de inspectie pentru utilaje (emise de un organism abilitat) ;
-autorizatia laboratorului de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor (gradul II) , precum si, daca este cazul, demonstrarea raportului de colaborare cu un laborator autorizat;
-contracte de inchiriere;
-declaratii de punere la dispozitie a utilajelor, etc., Cerinta nr. 2ContinuareAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta obligatoriu documente contabile (fise ale mijloacelor fixe, contracte de leasing, contracte de inchiriere, declaratii de punere la dispozitie a utilajelor, etc) in care utilajele si echipamentele de mai sus vor fi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate (in cazul contractelor de inchiriere sau comodat sau in cazul sustinerii de catre un tert se vor prezenta fise ale mijloacelor fixe sau contracte de leasingdin partea celui care inchiriaza utilajele, comodantul si/sau sustinatorul., Cerinta nr. 3Nr mediu de angajatiSe solicita prezentarea de informatii referitoare lapersonalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate), pentrupersonalul de conducere si personalul care va activa efectiv in executia lucrarilorSe va face dovada asigurarii personalului de specialitate: ?Personal de conducere: -1 Sef de santier (specia.constr);
-1 Loctiitor sef de santier (specializ.constr);?Experti cheie (Formular 32): :-1 responsabil tehnice cu exececutia(RTE), absolvent studii sup.cu specializ.constr.civilei;
-1 absolvent studii supuperioare ?desemnat responsabil control calitate (CQ);
-1 responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, conform H.G. 300/2006;, Cerinta nr. 3ContinuarePentru personalul de specialitate solicitat trebuie facuta dovada experientei in domeniu;Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective (conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006).Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: -CV-urile personalului de specialitate;
-Certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia si pentru responsabilul privind controlul calitatii (experienta in domeniu pentru RTE si CQ poate sa reiasa si din certificatul de atestare tehnico-profesionala;
-Autorizatii, in termen de valabilitate, pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).In cazul subcontractarii unei parti a contractului: prezentarea Acordului de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Toate documentele vor fi in perioada de valabilitate si vor fi valabile pe toata durata de valablitate a ofertei, exceptie facand acele documente a caror perioada de valabilitate expira conform preverilor legale. Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, in afara faptului daca nu se precizeaza altfel in Documentatia de atribuire., Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea(daca este cazul)Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni dela si in numele tuturor asociatilor , individual si colectiv, si ca asociatii sunt responsabili pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/ Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea. Cerinta nr. 1Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim: 60 puncte. Pentru preturile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei
Durata de executie a lucrarilor
40
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim: 40 puncte. Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (40 puncte), unde: P(n) = punctajul oferteiNota: Durata maxima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 8 luni iar durata minina este de 2 luniconform Graficului de realizare a investitiei prezentat in Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventii, parte integranta a Caietului de sarcini. Pentru o durata de excutie mai mare decat durata maxima indicata de catre autoritatea contractanta 8 luni), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer