Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?INFIINTARE CENTRU LOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA MOGO? (INCLUSIV REFUGIU TURISTIC VALEA BARNII ), JUD ALBA,


Detaliu pentru invitatia numarul 335910
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Mogos (Primaria Comunei Mogos)
Numar invitatie: 335910/21.09.2012
Denumire contract: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICAMOGO? (INCLUSIV REFUGIU TURISTIC VALEA BARNII ), JUD ALBA,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Mogos (Primaria Comunei Mogos)Cod fiscal: 4562460, Adresa: Comuna Mogos str. Centru nr.3A, Mogos, Telefon: 0258/855530, Fax: 0258/855530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Mogos str. Centru nr.3A, Mogos, Romania, cod postal: 517480, telefon: +40 258/855530, fax: +40 258/855530, persoana de contact: Primaria Comunei Mogos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Mogos str. Centru nr.3A, Mogos, Romania, cod postal: 517480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICAMOGO? (INCLUSIV REFUGIU TURISTIC VALEA BARNII ), JUD ALBA,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectiv A .CENTRU LOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICAMOGO? ?Obiectiv B . ?REFUGIU TURISTIC VALEA BARNII ?componente ale proiectului integrat?INFIINTARE CENTRU LOCAL PENTRU INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICAMOGO? (INCLUSIV REFUGIU TURISTIC VALEA BARNII ), JUD ALBA,
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 592, 359 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare este de11.000 lei, respectiv in cuantum de 1, 86 % din valoarea supusa achizitiei (cf. art.43. ind.1 alin.2, lit a. Din OUG nr 34/2006 ).In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 si completarea Anexei A1) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, respectiv suma de 5.500 lei ..Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul fara TVA al contractului si se va constitui prin scrisoare/ asigurare de garantie, in conformitate cu Formularul nr. 19 din sectiunea III ? Formulare.Daca op. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inLegea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? AnexaA1).Garantia de buna executie, se constituie cf. art.90.alin. (1)-(3) din HG 525/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Modalitati de participare la procedura de achizi?ie1. Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, cf.OU|G 34/2006 art. 46. Alin.(1), candidatul/ofertantul NU are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.;2. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului;.3. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Cerinta nr.2 .Informatii generale despre ofertant -care vor fi oferite prin completarea Formularnr. 2Cerinta nr.3 -Demonstrarea calitatii de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12Ccompletat in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta nr. 4 - Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie privind eligibilitateain original.Cerinta nr. 5 - Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 se va realiza prin: 1.Completare si prezentare Formular 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare;2. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta ;Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice orice ofertant/candidat a carui tert sustinator care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;3. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).4. Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, - in original sau copie conform cu originalul.5. Ofertantul va prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, in original sau copie conform cu originalul..6. In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.7. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestuia in limba romana.8. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.9. Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 6- Prevenirea si combaterea participarii la licitatii publice cu oferte trucate.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314 / 2010 Se cere completarea Formularnr. 12 D.Cerinta nr.7 -Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr 4.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4 privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Macavei Mircea Liviu- primar, Jurj Elena Eugenia- sef Birou financiar contabil, Miclea Radu Achizitii publice, Integrare europeana, Protectia mediului si Deservire, Consilieri locali: Bobar Viorel Nicolae -Viceprimar, Birlea Costea, Pratia Ioan, Medrea Florean, Sularea Ioan Vasile, Deac Cristian Ioan, Munthiu Iosef, Macare Romul, Tima Aurel. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta- Formularul nr.21 .Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1 - Certificarea calitatii de participant la procedura ca persoane juridice/fizice romane se va realiza prin prezentarea Certificatuluiconstatator ? in original sau copie conform cu originalul ? emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca: a. domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;b. nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;In etapa evaluarii ofertelor, autoritateacontractante va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitateceritificatul constatator in original.Cerinta nr. 2- Certificarea calitatii de participant la procedura ca persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare/apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestora.Documentele edificatoare pentru a fi valabile trebuie sa fie emise cu maximum 30 de zileinainte de data depunerii ofertei, cu exceptia certificatelor fiscale care trebuie sa faca referire la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei, fara TVA;2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani: 2009 , 2010, 2011 cu precizarea ca in cazul in care pentru anul 2011, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri;In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor doc. pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a sit.ec. si fin. a candidatului/ofertantului.Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei, fara TVA, Pentru echivalenta RON/EURO se va avea in vedere cursul mediu raportat de BCE dupa cum urmeaza: 2009-4, 2396 lei; 2010-1 euro= 4.21057 lei;2011-1 euro= 4, 2386 leiIn situatia in care operatorul economic are doar 2 ani de la infiintare se va face media aritmetica aferenta celor doi ani seva verifica daca nivelul rezultat este de minim de1.000.000 lei fara TVA, iar daca operatorul este infiintat de mai putin de 1 an se va calcula daca nivelul realizat in lunile de cand este infiintat, estede minim de1.000.000 lei.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in afara ofertei ca si document de participare o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor, Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum ar fi: a)declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;b)bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;c)declaratii privind CA globala sau, daca este cazul, privind CA in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;, Cerinta nr.2- Demonstrarea bonitatii ofert: Confirmarea faptul ca op ec are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace fin suficiente pentru realizarea unui cash-flow, cu valoare maxima ceruta pt exlucrarilor in cauza, de 164.544 leipentru o perioada minima de 5 luni calendaristice , calculat dupa formula din Ord. 509/2011: (val estima contractului / perioada maxima de derulare a contractului* fara perioada de garantie x 5 luni calendaristice.Capac ec si fin a ofert poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ele, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care sustinerea de care beneficiaza ofertantul se refera la cifra de afaceri sau la experienta similara cerinta va fi indeplinita de un singur tert sustinator., Cerinta nr. 3 - Demonstrarea capacitatii economice si financiare pt ofertantii nerezidenti se va face prrin: 1.Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei, fara TVA;2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011 cu precizarea ca in cazul in care pentru anul 2011, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri;Ofertantii nerezidenti pot face demonstrarea capacitatii economice si financiare prin prezentarea de documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta, Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente RON/EURO, cf. cursului mediu raportat de BCE dupa cum urmeaza: 2009, 1 euro= 4, 2396 lei; 2010, 1 euro= 4.21057 lei; 2011, 1 euro= 4, 2386 lei.Pentru operatorii economici care sunt infiintati de mai putin de 1 an se va calcula daca nivelul realizat in lunile de cand este infiintat, estede minim de1.000.000 lei .Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 5- Informatii privind asocierea (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/ selectie care se cumuleaza sunt: -situatia economico-financiara: -informatiiprivind situatia economico?financiara;
-capacitatea tehnica si/sau profesionala: o informatii privind capacitatea tehnica; -informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii;, Contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni dela si in numele tuturor asociatilor , individual si colectiv, si ca asociatii sunt responsabili pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/ Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului., Cerinta nr. 1- Demonstrare experienta similara Cerinta minima de calificare privind experienta similara: valoarea totala a contractului/contractelor de lucrari similare, constructii civile, sa fie cel putin egala cu 590.000 lei, fara TVA.Ofertantul va trebui sa prezinte : minim 1 contract maxim 2 contracte de lucrari similare lucrarilor ce fac obiectul procedurii, finalizat sau in curs de realizare, insotite de acte aditionale (daca e cazul), recomandari din partea beneficiarului., Se solicita prezentarea de certificari de buna executie pentru lucrari care vor contine: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul desfasurarii lucrarilor executate au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale lucrarilor, receptii amanate sau respinse.Pentru confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari/recomandari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul /executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE., Cerinta nr. 2 - Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune: -1 buc buldoexcavator;
-1 statie de betoane-1 buc placa vibratoare-1 buc excavator;
-1 buc autobetoniere;
-1 buc autobasculante cu licenta de transport;
-1 buc automacara;
- Schele si scari metalice ., Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: -facturi fiscale;
-carti de identitate pentru vehiculele rutiere din dotare;
-rapoarte de inspectie pentru utilaje (emise de un organism abilitat) ;
-autorizatia laboratorului de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor (grad corespunzator lucrarii) , precum si, daca este cazul, demonstrarea raportului de colaborare cu un laborator autorizat; -contracte de inchiriere;
-declaratii de punere la dispozitie a utilajelor, etc, Cerinta nr. 3- Nr mediu de angajati.Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate), pentru personalul de conducere si personalul care va activa efectiv in executia lucrarilor .1.Se va completa Formularul 12 I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani ? in original.?Personal de conducere: -1 Sef de santier (specia.constr);
-1 Loctiitor sef de santier (specializ.constr, 2. Expertii cheie: se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la experti cheie- Formular 32 .Se accepta cu cel putin 3 experti cheie: :-1 responsabil tehnice cu exececutia(RTE), absolvent studii sup. cu specializ. constr.civilei;
-1 absolvent studii supuperioare ?desemnat responsabil control calitate (CQ);
-1 responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, conform H.G. 300/2006Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie facuta dovada experientei in domeniu;, CV-urile personalului de specialitate, Anexa 1 la Formularele 12 I si 32, implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;Certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia si pentru responsabilul privind controlul calitatii (experienta in domeniu pentru RTE si CQ poate sa reiasa si din certificatul de atestare tehnico-profesionala);Autorizatii, in termen de valabilitate, pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii si/sau decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii., 4.Documente/informatiireferitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut (spre ex. contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm, etc.) pentru toata perioada de derulare a contractului;5.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, Formular 27 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective (conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)- Formular nr. 25., Cerinta nr. 4- Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), vor fi furnizate prin :1. Prezentare acord de subcontractare (Formular nr 6). Informatii privind lucrarile/ partile din lucari care urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Completarea si prezentarea Formularului 12 G cu subcontractantii.2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului: se va prezenta Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate). ACEST DOCUMENT SE VA PREZENTA NUMAI DE CATRE OFERTANTUL DECLARAT CASTIGATOR, INAINTEA SEMNARII CONTRACTULUI.3. Subcontractantul va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 din OUG 34/2006 (Formularul nr.4)., 4. Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 -(Formularul nr.4. In procesul de evaluare a conformitatii ofertelor cu cerintele minime de calificare, comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a nu solicita alte documente suplimentare referitoare la eligibilitatea ofertantului/ofertantilor de la nici unul dintre ofertanti, in afara cazurilor reglementate in mod expres de lege, evaluarea realizandu-se doar pe baza documentelor depuse in oferta .Toate documentele vor fi in perioada de valabilitate si vor fi valabile pe toata durata de valablitate a ofertei, exceptie facand acele documente a caror perioada de valabilitate expira conform preverilor legale.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, in afara faptului daca nu se precizeaza altfel in Documentatia de atribuire. Cerinta nr. 1Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Punctaj (n) = [(pret (n ) /pret (o)| x 85
durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Punctaj (n) = [(termen (min))/termen (o) | x 15 . Termen min 12 luni, termen maxim 18 luni calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTNTE SI WWW.E-LICITATIE.RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer