Achizitie publica - Infiintare Complex vinatoare Somos
Detaliu pentru invitatia numarul 345986
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345986/26.04.2013
Denumire contract: Infiintare Complex vinatoare Somos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Episcopiei nr.48, Arad, Romania, cod postal: 310084, telefon: +40 257280261, fax: +40 257280361
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Arad, Str Episcopiei nr.48, Arad, Romania, cod postal: 310084, telefon: +40 257280261, fax: +40 257280361
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare Complex vinatoare Somos
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imprejmuirea Complexului de vinatoareSomos, pe un perimetru de 21 Km cu gard special pt. protectia vinatului, asigurarea protectiei si cresterii vinatului in conditii intensive.valoarea lucrarilor este formata din C+M , fara cheltuieli diverse si neprevazute.Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0 lei.
II.1.6) CPV: 45342000-6 - Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 26000, 00 lei.Pt depunere in alta valuta se va stabili echivalenta leu/alta valuta pt. ziua a 5 - a inainte de data limita de depunere a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de60 zile de la datalimita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin depunere in numerar la casseria DS Arad/prin virament bancar in contul DS Arad, deschis la Reiffeisen BankArad, cu numarul RO 26 RZBR 0000060001027446 / printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari / prin virament in contul DS Arad, deschis la Reiffeisen BankArad, cu numarul RO 26 RZBR 0000060001027446 /prin retineri succesive din valoarea facturilor emise, intr-un cont de garantii deschis la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , in favoarea DS Arad, in conformitate cu HG 1425/2011.Cistigatorul procedurii va prezenta garantia de buna executie, autoritatii contractante, in original .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ;3.Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006; 4.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Persoane cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Arad: membrii CA: Tigan Teodor, Zorlintan Paula, Mucescu Ioan, Mogos Gheorghe, comisia de licitatie : Cuzman Avram, Bradean Florica, Pascalau Mircea, , Emil Toader, Costut Adina, Bundau Lucian, Mustata Dan;5.Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct.5 si 6 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal si/sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Prezentarea cel putin a unui document/certificat/declaratie din care sa rezulte ca ofertantul a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de min.350000 lei/contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
20
Descriere: Durata de executie este cuprinsa intre 2 si 5 luni.Sub 2 luni oferta nu va fi punctata suplimentar iar o oferta cu durata de executie mai mare de 5 luni va fi declarata neconforma.
Durata interventie
5
Descriere: Durata de interventie, la avarii, este cuprinsa intre 24 si 72 ore
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. / la sediul DS Arad, gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 16:25