Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE CRESA ? CONSTRUIRE CLADIRE PARTER


Detaliu pentru invitatia numarul 346961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GIROC
Numar invitatie: 346961/20.05.2013
Denumire contract: INFIINTARE CRESA ? CONSTRUIRE CLADIRE PARTER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GIROCCod fiscal: 5390613, Adresa: Semenic nr. 54, Giroc, Telefon: 0256.395.648, Fax: 0256.395.798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Semenic nr. 54, Giroc, Romania, cod postal: 307220, telefon: +40 256395648, fax: +40 256395798, persoana de contact: Iosif Ionel Toma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Giroc, str Semenic, nr. 54, Giroc, jud. Timis, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE CRESA ? CONSTRUIRE CLADIRE PARTER
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru infiintare cresa ? constructie cladire parter, in localitatea Giroc, jud. TimisValoare estimata totala: 885321.8 lei, fara TVAdin careDiverse si neprevazute: 80483.8 lei, fara TVAIn evaluarea ofertelor comisia se va raporta doar la valoarea ofertei fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 885, 321.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Gar.de particip. este de 16000 lei.Se poate constit.prin virament bancar, instr.de garantare, ordin de plata/fila CEC sau depune la casierie.Gar de particip poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stab de BNR din data anterioara datei limita de dep a of cu 5 zile.Per.de valab.a gar.de particip.: 90de zile de la data limita de dep.a of.Contul in care se va depune gar.de particip.este RO65TREZ6215006XXX007043 deschis la Trez.Timis.In temeiul art.86, alin.3, lit. a si b din HG 925/2006, in cazul in care gar. de particip.se constit.printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta tb.sa prevada ca plata gar.se va executa neconditionat sau conditionat , resp.la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl.acestuia cu privire la culpa pers.garantate.In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul gar.de particip.cf.art.278^1, alin.1, lit.b din OUG 34/2006, o suma in valoare de 4584.837 lei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar.de particip.vor fi respinse si returnate nedeschise.
Garantie de buna executie
DA. Se va const. in cuantum de 10 % din val. contr., fara TVA, in max. 3 zile de la semn. contr., integral printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara/soc. de asig. care devine anexa la contr./partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplic. prev.art. 90, (3) din H.G. 925/2006. Dc. garantia de buna exec. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc.de asig., acesta tb. sa prev. ca plata garantiei se va exec. necond. sau conditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu priv. la culpa pers. garantate. Garantia de buna exec. se va restit. de catre AC, cf. art. 92, alin. 4 din H.G. 925/2006, actualizata dupa cum urmeaza: 70% din val. garantiei in 14 zile de la data incheierii PV de receptie la termin. lucr., daca AC, nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei;restul de 30% din val. garantiei, la exp. per. de garantie a lucr. executate, pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea ( original) ? Formular 3 din Sectiunea Formulare;In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante.Toma Iosif Ionel ? PrimarGalca Ilie - ViceprimarBerariu Valentina ? Secretar comunaJurca Dorina ? Consilier juridicElena Goia ? Sef birou financiar, contabilitate, achizitii publiceMusat Mirel ? Inspector achizitii publiceMihoc Alina - Inspector birou FCAPAvramut Rodica - Referent compartiment FCGruita Octavian- Petru ? Consilier localsipos Nicoleta- Daniela? Consilier localUrsica Adrian- Danut? Consilier localGolban Gheorghe? Consilier localTerteci Lenuta? Consilier localPascota Ionel-Petru? Consilier localVirtosu Dan? Consilier localAlexa Ionel? Consilier localGolban Florin? Consilier localAga Dorin Petru? Consilier localStancea Ioan-Antoniu? Consilier localBota Mircea? Consilier localContescu Miluta? Consilier localCojeia Ciprian? Consilier local2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 (original)- Formular 5din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (original)- Formular 4 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 15 din Sectiunea Formulare;5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/ 2006, asa cum a fost modificat si completat - Formularul nr. 16 din Sectiunea Formulare;6. Cazier fiscal al persoanei juridice eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;7. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Cotrolul Finantelor de Stat, obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Documentul se va prezenta in copie legalizata, in copie certificata "conform cu originalul", sau in original.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.8. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta;Documentul se va prezenta in copie legalizata, in copie certificata "conform cu originalul", sau in original.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii exigibile restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Nota: in cazul unei asocierei, formularele vor fi depuse de fiecare asociat in parte.In cazul in care operatorii economci ofertanti prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerintele vor fi considerate ca indeplinite; se vor prezenta toate documentele justificative in original , copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata. Atunci cand este cazul, operatorii economici a caror durata de functionare (calculata ca interval de timp intre data infiintarii si data desfasurarii procedurii de achizitie) este mai mica decat cea prevazuta la cerinta privind cifra de afaceri si/sau experienta similara , trebuie sa solicite autoritatii contractante, prin intermediul consultantului, in termenul prevazut mai sus, clarificari privind cerintele minime de calificare, comunicand in acest scop doar data infiintarii;In cazul unei oferte comune (asocieri) situatia personala, capacitatea de exercitare, (cerinte regasite in prezenta fisa de date a achizitiei, la cap. III.2.1 ?Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului?), precum si indeplinirea cerintelor referitoare standardele privind asigurarea calitatii (III.2.4 ?Standarde de asigurare a calitatii?)trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte.Cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati care, conform acordului de asociere, a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.In cazul beneficierii de aportul unui tert sustinator, cf art 186 si 190 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acestia vor avea obligatia de a prezenta anagajamentul de sustinere incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate, insotita de anexa aferenta tipului de sustinere acordat. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentand astfel si Declaratia privind eligibilitatea, Formular 3, in original, din Sectiunea Formulare.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alte asemenea; se va prezenta in original Declaratia pe propria raspundere mentionata, insotita obligatoriu de Anexa la Declaratie.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/ completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare la data licitatiei, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, documentele solicitate.Pentru situatia in care ofertantul nu uzeaza de acest drept, de a depune declaratia pe proprie raspundere insotita obligatoriu de anexa, nu se accepta ulterior completarea documentelor lipsa la data deschiderii ofertei. Certificat constatator emis de O.N.R.C. de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine operatorul economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta originalul documetului sau copie legalizata ori copie conform cu originalul.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali;Operatorii economici nerezidenti (straini) participanti la procedura vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele respective trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri a ofertantilor, pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim1609676 lei ? pentru persoanele juridice romane, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In acest sens se va completa si depune Formularul 6 din Sectiunea Formulare, in original (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular -Scrisoare de informatii generale).Nota: Documentele ce vor fi prezentate pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorilor economici.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insite de traducere autorizata in limba romana., Pentru operatorii economici ofertanti se solicita prezentarea de documente bancare corespunzatoare unui cash-flow de 804838 lei, care trebuie sa fie valabil de la data semnarii contractului si sa se mentina pe toata durata de executie a lucrarilor, respectiv 4 luni de la data atribuirii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o listain baza caruia au fost executate in ultimii 5 ani lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri (lucrari de constructii noi si/sau reparatii capitale de cladiri) in valoare cel putin egala cu 800000 lei, fara TVA.In acest sens se va completa Formular 7 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind lista principalelor lucrari (se vor prezenta certificari de buna executie emise de beneficiari din care sa reiasa executarea lucrarii respective) si se va prezenta model fisa exeprienta similara, conform Formular 8 din sectiunea FormulareRespectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Operatorii economici ofertanti trebuie sa prezinte o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si cv-ul acestora.In aces sens se va completa in original, Formularul nr. 9 din Sectiunea Formulare., Operatorii economici ofertanti trebuie sa aiba utilaje specializate pentru indeplinirea contractului.In acest sens se va competa o Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice (Formularul nr. 11 din Sectiunea Formulare)de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini., Informatii privind subcontractantii.
In acest sens se va completa in original Formularul D din Sectiunea Formulare, insotit de acordurile de subcontractare in original, (model Formular D2). In situatia in care nu este cazul, respectiv ofertantul nu va subcontracta o parte din lucrare, acest lucru se va consemna. Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent). Daca este cazul, certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat, in copie., Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu (SR EN ISO 14001 sau echivalent). Daca este cazul, certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat, in copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer