Achizitie publica - ?Infiintare de parcuri noi/spatii verzi in comuna Remetea ? Judetul Harghita?
Detaliu pentru invitatia numarul 322863
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322863/28.03.2012
Denumire contract: ?Infiintare de parcuri noi/spatii verzi in comuna Remetea ? Judetul Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REMETEACod fiscal: 4367655, Adresa: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Telefon: 0266352101, Fax: 0266352102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 0266352101, fax: +40 0266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 0266352101, fax: +40 0266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Infiintare de parcuri noi/spatii verzi in comuna Remetea ? Judetul Harghita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de arhitectura si amenajari peisagistice in vederea realizarii unor spatii verzi in trei locatii : curtea scolii, curtea gradinitei si malul Muresului, inclusiv procurarea vegetatieisi materialului dendrolodic si dotari cu mobilier urban si cel pentru spatii de joaca.
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 772, 307 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.000 RON.Se constituie in conformitate cu prevederile art 86 din HG nr. 925/2006 , respectivart. 431 si 278^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin: - Scrisoare de garantie emisa de o banca sau societate de asigurari (Formularul 15 din sectiunea Formulare)- Virament bancar prin Ordin de plata in contul RO28TREZ3535006XXX001336 comunei Remetea la Trezoreria Gheorgheni- Lichiditati depuse la caseria PrimarieiRemetea? Prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind sprijinirea IMM sunt aplicabile. Termenul de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile. Perioada de valabilitate se raproteaza la data limita de depunere a ofertelor. Orice oferta garantata pe o perioada mai scurta va fi respinsa.? Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti? Garantia de participare se va constitui numai in lei.
Garantie de buna executie
5 % din pretul finalal contractului. Se constituie prin: 1.Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va fi anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin.2?4 din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 172.Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o unitate a Trezoreriei statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Completare formular specific situatiei personale a ofertantului: FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 : FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Prezentare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de: ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii., respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale lunii- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale lunii3. Evitarea conflictului de interese: FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoana cu functii de decizie : Laczko-Albert Elemer, primarul comunei, conducatorul autoritatii contractante.4. Participarea cu oferta independenta: FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/20105. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formular nr. 5. 1.Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii: certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertentului din certificatul constatator emis de ORC. (lucrari de intretinere/ amenajare peisagistica)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, form.nr.6.a)cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (31.12.08, 31.12.09 si 31.12.10)min.1.000.000 lei-activitatea de constructii b)Bilant contabil la 31.12.08, 31.12.09 si 31.12.10 vizat si inregistrat la organul competent. Pers. juridice straine: bilant contabil peanii 2008, 2009 si 2010 inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.In situa?ia in care operatorul economic ?i-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiar incheiati, respectiv 2011, 2010 si 2009.2. Declaratie pe propria raspundere privind angajamentul ofertantului pentru sustinerea financiara a lucrarii inproportie de 30%(232.000 RON ) pe o perioada de 6 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara profesionala a ofertantului: 1.Listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ?Formular 7, cu cel putin o lucrare similara ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim470.000 lei. Declaratia va prezenta perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari si calificativul obtinut pentru realizarea lucrarilor. Prezentare proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor cu valoarea de executie receptionata si semnatura reprezentantului I.S.C. 2.Conditii privind comportamentul contractual al ofertantului: Prezentarea documentelor constatatoare cu informatii priv.indeplinirea obligatiilor contractuale conf.art.1811, lit c din OUG 34/2006 si raportat la art. 971din HG 925/2006. Se prezinta minim un document constatator emis conf.art. 971 din HG nr. 925/2006.In cazul depunerii ofertei de catre un grup de operatori economici cerinta se indeplineste prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Informatii privind personalul tehnic de specialitate (Form.nr9) de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, cu certificari, CV-uri (Form. nr10)ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului, conform cerintelor/standardelor specificate in proiectul tehnic: -sef santier(diploma de inginer, studii superioare de lunga durata, specialitatea de peisagistica sau horticultura, experienta profesionala in domeniu doveditaprin participarea la cel putin un proiect similar)-Responsabil tehnic cu executia atestat de MDRT, - Responsabil cu controlul calitatii numit de conducatorul operatorului economic, cu studii de lunga durata din domeniu(peisagistica sau horticultura) sau cu dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii.Se prezinta: diploma de studii in copie, CV in original, actualizat; declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat/ cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Form.nr8, Capacitate tehnica priv.dotarea cu utilaje si echipamente: O declaratie Formular nr. 11, referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se solicita ca ofertantul sa dispuna de minim urmatoarele utilaje: utilaje pentru amenajarea terenului: buldoexcavator sau bulldozer, utilaj pentru transport: autobasculante, utilaje speciale pentru lucrari de amenajare si intretinere peisagistica: masina de sapat, masina de insamantat gazon, masina de tuns iarba. Se vor anexa documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor implicate in realizarea contractului In caz de asociere documentele de mai sus se prezinta de catre fiecare asociat. iar cerinta se indeplineste in mod cumulativ., Informatii priv. asociatii (daca este cazul): Fiecare partener va trebui sa prezinte documentele solicitate privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si capacitatea economico-financiara si tehnico-profesionala. Se va prezenta: Form 12 (model de acord de asociere) completat, in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte: denumirea societatilor asociate; nominalizarea liderului asociatiei si imputernicirea acestuia de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor;partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat Form. 13 (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Daca acordul de asociere nu este incheiat in lb.romana, se va prezenta copie dupa acesta si traducere legalizata in lb.romana. Asocierea va fi legalizata pana la incheierea contractului de achizitie publica, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Se prezinta Declaratia privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze- declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. Ofertantii vor da o declaratie cu privire la categoriile de lucrari care vor fi subcontractate. Formular nr. 14Subcontractantii nu prezinta documente de calificare, dar capacitatea lor tehnico-profesionala si economico-financiara se va lua in considerare., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau cea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica acesta confirma faptul cava pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006.Atentie: Prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 se aplica si tertului sustinator. 1. Standarde de asigurare a calitatii: Certificatul de atestare ISO 9001 sau document echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managmentul calitatii in constructii, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru activitatea de executie de lucrari de intretinere si amenajari peisagistice2. Standarde de protectia mediului: Certificat SR EN ISO 14001 (Sistem de Management de Mediu) care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al protectiei mediului in cadrul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferta cu pretul cel mai scazut (sustenabil)/ oferta analizata x punctajul maxim
Perioada de garantie a lucrarii
25
Descriere: Oferta analizata / Ofertacu perioadade garantie cea mai lunga x punctajul maxim
Durata de executie a lucrarii
5
Descriere: Oferta analizata/ oferta cu periuoada de executieX punctajul maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la SEAP, fiind atasata la invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 09:38