Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Infiintare Parc comuna Rediu jud. Neamt"


Detaliu pentru invitatia numarul 304165
Autoritate contractanta
Comuna Rediu (Consiliul local Rediu)
Cod de identificare fiscala: 2613117
Adresa: sat Rediu, comuna Rediu, judetul Neamt, Rediu
Telefon: 0233299021
Fax: 0233299021
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: , ,Infiintare Parc comuna Rediu jud. Neamt"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: , ,Infiintare Parc comuna Rediu jud. Neamt"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.07.2011 16:28
Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Com. Rediu, Sat. Rediu, Com. Rediu, jud. Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Com.Rediu, Sat. Rediu, Com. Rediu, jud. Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 952, 164.5 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Ofertele in care se constata lipsa de documente referitoare la criteriile minime de calificare si selectie, astfel cum au fost solicitate, vor fi considerate inacceptabile. În cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati în parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii în executarea viitorului contract care trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Ofertantii isi vor anunta intentia de participareCifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decât 1.000.000 lei, a)lista a principalelor lucrari similare executate în ultimii 5 ani. un manager de proiect, 1 responsabil tehnic cu executia1 responsabil tehnic cu calitatea
De pe Seap. Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare în cuantumul de 7.750 lei, valabila 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Perioada de executie (Pe)
15
Descriere: Perioada de executie (Pe)
Perioada de garantie a lucrarilor executate (Dg)
15
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor executate (Dg)
Durata de remediere a defectelor
20
Descriere: Durata de remediere a defectelor aparute inperioada de garantie a lucrarilor (Dr)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer