Achizitie publica - INFIINTARE PARC COMUNAL IN COMUNA AMARASTI, JUD. VALCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 337748
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337748/19.10.2012
Denumire contract: INFIINTARE PARC COMUNAL IN COMUNA AMARASTI, JUD. VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AMARASTICod fiscal: 2573888, Adresa: COMUNA AMARASTI, JUDETUL VALCEA, Amarasti, Telefon: 0250764022, Fax: 0250764045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA AMARASTI, JUDETUL VALCEA, Amarasti, Romania, cod postal: 247015, telefon: +40 250764022, fax: +40 250764045, persoana de contact: CONSTANTIN DRAGHICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA AMARASTI, JDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE PARC COMUNAL IN COMUNA AMARASTI, JUD. VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INFIINTARE PARC COMUNAL IN COMUNA AMARASTI, JUD. VALCEA
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 335, 658 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform art.85 lit.a) din HG925/2006, cuantumul garantiei de participare este de 6500 Lei.Conform art.86 alin.1 din HG925/2006, garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Conform art.85 litera b) din HG925/2006, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Conform art.87 alin.1 din HG925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantului _____________(denumirea/numele) i s-a respins contestatia depusa la Consiliul National de
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a ofertei castigatoare.Garantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG 925 / 2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In acest sens ofertantii vor face dovada incadrarii in aceasta categorie.Garantia de buna executie este de minim 3 ani.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Certificat de participare cu oferta independenta - Formular 25Declaratie privind situatia personala a operatorului economic - Formulare 2 (2A, 2B)Declaratia privind neincadrarea in prev. art.69(1) din OUG 34/2006 - Formular 24Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar-Draghici Constantin, Ancuta Constantin Laurentiu, Licu Daniela Carmen, Mitroi Olimpia Maria, Mihailovici Dumitru, Zugravu Elena, consilieri: Abagiu Ion, Bercea Teodor, Burda Ion, Ciobanu Florin Sorin, Dirlea-VladuDan-Andrei, GhitaIon, Gigu Ion-Marius, Lolea Ion, Margaritescu Vasile, Vilcioiu Maria Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii : Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul - cf Ordin ANRMAP 509/2011.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea cominicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va cere pentru conformitate prezentarea documentului in original/copie legalizataPe parcursul existentei persoanei juridice dovada privind starea acesteia, referitoare la functionare, dizolvare, reorganizare, lichidare, reorganizare judiciara, faliment sau suspendare temporara a activitatii, se face cu extrasul de registru emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal, valabil 30 de zile de la data emiterii (art. 9, alin 3. din Legea nr. 359 din 8 septembrie 2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului a persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice).Grup de operatori economici : Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (art 180 din OUG 34 / 2006).Daca la data deschiderii ofertelor se constata ca un ofertant a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala, atunci acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului (art 181 lit.d) din OUG 34 / 2006).Persoane juridice/fizice straineCerinte obligatorii : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara unde ofertantul este stabilit in copie.Toate documentele in alta limba se depun traduse de catre un traducator autorizat, in limba romana.Pentru documentele straine legalizate, se realizeaza o traducere a documentului de un traducator autorizat, iar notarul legalizeaza semnatura traducatorului autorizat cf. Art. 8 lit. j din legea 36 /1995 a Notarilor Publici.Grup de operatori economici : Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrelor de afaceri pe fiecare din ultimii 3 ani, a operatorului economic sa fie mai mare decat 300.000 lei (cu respectarea art. 9 lit. b) din HG 925 /2006). Nivelul minim solicitat pentru cifra de afaceri anuala se refera la cifra de afaceri globala.Prezentarea bilanturile contabile intocmite pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011), vizate si inregistrate de organele competente.Conform art. 186 alin. 2 din OUG 34 /2006, in cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin.1 din OUG 34 /2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea Formular 6 - Angajament Tert sustinator financiar, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate. Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare in ultimii 5 ani, astfel: - prezentarea unui contract de lucraria carui valoare este de minim 300.000 Lei.Pentru contractul de mai sus se anexeaza : - Formular 8 - Experienta similara- contract si acte aditionale in copie conform cu originalul, - procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala in copie conform cu originalul, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratie privind efectivu mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 aniUn inginer constructor RTE cu atestatUn responsabil CQ - Constructii civile numit prin decizieUn responsabil cu protectia muncii cu atestatCopie certificate/atestate doveditoare pentru RTE, protectia muncii, aflate in perioada de valabilitate Prezentarea in copie legalizata a Certificatului SR EN ISO 9001 sau a unor certificate echivalente pentru executie lucrari de constructii de cladiri.Prezentarea in copie legalizata a Certificatului SR EN ISO 14001 sau a unui certificat echivalent pentru executie lucrari de constructii de cladiri.Nu se accepta situatia in care operatorul economic dovedeste ca se afla in curs de certificare. Prin exceptie, se poate face dovada certificarii prin prezentarea unui document in care sa se precizeze ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca certificarea propriu-zisa. Certificatul / documentul prezentat trebuie sa se afle in perioada de valabilitate si nu poate fi sustinut de catre alta persoana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 10:06