Achizitie publica - Infiintare parc fotovoltaic cu o putere instalata de 320kW, in comuna Pielesti, jud. Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 353998
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353998/23.09.2013
Denumire contract: Infiintare parc fotovoltaic cu o putere instalata de 320kW, in comuna Pielesti, jud. Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PIELESTICod fiscal: 4553992, Adresa: comuna PIELESTI, Pielesti, Telefon: 0251/459474, Fax: 0251/459545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna PIELESTI, Pielesti, Romania, cod postal: 207450, telefon: +40 251459474, fax: +40 251459474, persoana de contact: CONSTANTIN NICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PIELESTI, JUD DOLJ, STR: GHE. GEOLGAU NR 188
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare parc fotovoltaic cu o putere instalata de 320kW, in comuna Pielesti, jud. Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop furnizarea si executarea lucrarilor la obiectivul Infiintare parc fotovoltaic cu o putere instalata de 320kW, in comuna Pielesti, jud. Dolj (furnizare si executie)Valoare estimata a achizitiei este de 1940388 lei si se compune din: -valoarea de executie a lucrarii de 1930648 lei-valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 9740 lei reprezentand un procent de 5.02 %, calculat conform HG 28/2008
II.1.6) CPV: 09331200-0 - Module solare fotovoltaice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 940, 388 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare :19307 lei. Pentru calculul echivalentei, in alte monede, a garantiei de participare, se va aplica cursul lei/valuta comunicat de BNR, la data publicarii anuntului.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H?Scrisoare de garantie bancara?.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO14TREZ2915006XXX012125, cod fiscal 4553992, deschis la Trezoreria Craiova.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1din OUG 34/2006..5.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocieriirespecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Echivalenta leu/euro se va realiza pe baza cursului afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice).
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.d)Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Completare formular nr. 1, din Sectiunea ? Formulare. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul .Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.2, din Sectiunea - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c^ si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social, din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social, din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Documente eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3: Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr.3, din Sectiunea - Formulare. Documentul se depune in original. Declaratia va fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.a)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Dica Dan Viorel - Primar, Tarcomnicu Iliuta - Viceprimar, Dan Costin Dumitru-secretar, Florea Mariana - contabil, Veliscu Iulica-inspector SVSU, Brandasiu Andrei-consilier juridic, Cazangiu Anisoara -inspectorb)Consilierii locali: Tircomnicu Iliuta, Vulcanescu Jean Nicolae, Nicu Aurel, Florea Constantin, Nedelcu Georgeta, Ionescu Lucian, Irimescu Ion Irinel, Ionescu Dumitru, Petre Dumitru, Soroca Paul, Soroceanu Marius Claudiu, Sadoveanu Marian, Matei Ionel.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 4 din Sectiunea - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 5 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 5, din Sectiunea -Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul . Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii si ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundareDocumentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificate constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fieinregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .NOTA: In In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa detina atestare ANRE si licenta de producator E-SRE, astfel incat pana la obtinerea acordurilor necesare de catre atoritatea contractanta, sa poata fi efectuata intermedierea energiei electrice produse prin sisteme regenerabile pe piata energiei electrice, tranzactionarea si, implicit obtinerea de venituri, in conformitate cu Legea nr. 123/2012 a energiei electrice si a gazelor naturale, Legea nr. 220/2008, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012) sa fie de minim 3861296 lei.Ofertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Pentru conversia lei/valuta, se va lua in considerarecursul mediu anual comunicatde BNR pentru fiecare an.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei, Tert sustinator financiar - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica.1.Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similara: Prezentarea a maxim 3 contract avand ca obiect executie lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, dus la bun sfarsit, cu ovaloare de minim 1930348 lei, fara TVA, realizatain ultimii 5 ani, Pentru confirmarea experientei similare se vor prezenta : Procesul verbal de predare primire/ procesul verbal de receptie/ recomandare de la beneficiar/ document constatator cu privire la contractul/contractele care demonstreaza experienta similara (document emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) , documente din care sa rezulte ca, ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale.La calculul valorii contractelor de experienta similara intr-o alta moneda, se va lua in calcul conversia lei/valuta stabilita de BNR la cursul mediu pentru anii 2010, 2011, 2012., Cerinta nr.3Informatii privind dotarile specifice necesare indeplinirii contractului.1.Declaratie cu utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie cel putin urmatoarele echipamente: ? Buldoexcavator, ? Aparat de sudura, ? Grup electrogen, ? Autoutilitara transport marfa.Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila dupa urmatoarele documente: Contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare, sau angajament de disponibilitate., Cerinta nr.4.1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani2. Lista cu personal de specialitate ? cheie, necesar pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa faca dovada faptului ca dispune de sau a obtinut angajamentul de participare a cel putin urmatorului personal de specialitate- electrician autorizat ANRE IIB ?conform legii nr. 220/2008, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.- Responsabil calitate CQ; documente din care rezulta ca poate desfasura activ.resp.calitate, in conf.cu legislatia in vigoare ? min. o persoana- Responsabil securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat cf.Legii nr.319/2006;
- 1 inginer instalatii electrice cu experienta in executia lucrarilor de instalare si punere in functiune sisteme fotovoltaice.Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Pentru electrician autorizat ANRE II B se va prezentacopie dupa Atestat/legitimatiePentru personalul de specialitate se vor prezenta: CV-urile, copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de absolvire, autorizatii atestate sau certificate, declaratii de disponibilitate , copii contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii/conventii civile/angajament de participare in nume personal(in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului)., 5.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari, care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularul nr.12. - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 6.Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat., 7. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). 1.Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in domeniul aferent contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza., 2. Standarde de protectie a mediuluiCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, in domeniul aferent contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 14:46