Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE PARC FOTOVOLTAIC STUDIU DE FEZABILITATE


Detaliu pentru invitatia numarul 320742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Lugoj
Numar invitatie: 320742/27.02.2012
Denumire contract: INFIINTARE PARC FOTOVOLTAIC STUDIU DE FEZABILITATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului LugojCod fiscal: 4527381, Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Telefon: 0256/352240, Fax: 0256/350393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 0256352240, fax: +40 0256350393, persoana de contact: Wagner Richard Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Lugoj, Piata Victoriei, nr. 4, Lugoj, Timis.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE PARC FOTOVOLTAIC STUDIU DE FEZABILITATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare Studiu de Fezabilitate, Documentatii Tehnice, obtinere avize si acorduri, in vederea infiintarii unui Parc Fotovoltaice in municipiul Lugoj.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 580.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 1.450 lei.Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor).Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original. Retineri din suma constituita conf. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 - intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de const.a garant.de buna ex.in conf.cu HG 1045/2011 care modif.alin.3 al art.90 din HG 925/2006 Garant.de buna ex.a contr.se constituie la alegere, conf.art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif.si compl.ult., prin (se alege): - instrument de garantare sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contr. are oblig.de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal comp. in admin. acestuia, un cont distinct la dispozitia aut. Contr. ? M. Lugoj. Suma initiala care se depune de catre contr. la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr., fara TVA. Pe parcursul indepl. Contr., aut. Contr. urmeaza sa alimenteze acest cont prin ret. Succ. din sumele datorate si cuvenite contr. pana la conc. sumei stabilite drept gar. de buna ex.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, Nota: -Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat; Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formularul B - Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul Municipiului Prof. Ing. Francisc Boldea, viceprimar Ambrus Ioan, Director economic Nichita Cosmin, Secretar municipiu Ciucu Dan, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor ce vor fi numiti inainte de deschiderea ofertelor prin dispozitia Primarului municipiului Lugoj. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc. in original sau copie lizibila certificata? conform cu originalul? semnata si stampilata); In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta experienta similara: unul sau mai multe contracte similare, cu o valoare minima (cumulata) de 72.000 lei, exclusiv TVA;Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/ BCE. Mentionam faptul ca cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.- ofertantul trebuie sa prezinte date despre contract: denumire, beneficiar, autoritate contractanta, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor).- ofertantul va anexa copii dupa procesul verbal de receptie la terminarea serviciilor si dupa recomandarea / certificatul de indeplinire a obligatiilor contractuale pentru contractul prezentat ca experienta similara/profesionala., Ofertantul trebuie sa dispuna de suficient personal pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii. Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa subcontracteze, respectiv datele de recunoastere ale subcontractantului/ subcontractantilor propusi;Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Dovada implementariistandardelor de asigurare a calitatii in concordanta cu obiectul contractului, si anume contract de servicii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer