Achizitie publica - Infiintare parc in comuna Todiresti, judetul Vaslui
Detaliu pentru invitatia numarul 320200
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320200/13.02.2012
Denumire contract: Infiintare parc in comuna Todiresti, judetul Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Todiresti (Primaria comunei Todiresti), jud. VasluiCod fiscal: 3337630, Adresa: Comuna Todiresti, jud. Vaslui, Todiresti, Telefon: +40 0235459208, Fax: +40 0235459189
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Todiresti, jud. Vaslui, Todiresti, Romania, cod postal: 737535, telefon: +40 235459208, fax: +40 235459189;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Todiresti, Comuna Todiresti, Judetul Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Infiintare parc in comuna Todiresti, judetul Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru obiectivul de investitii: "Infiintare parc in comuna Todiresti, judetul Vaslui"
II.1.6) CPV: 45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 851, 382.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 LEIModul de constituire al garantiei: SGB sau orice alt instrument de garantare in original, OP confirmat de banca emitenta, sume in numerar depuse la casieria unitatii, Dovada constituiri GPnu se introduce in plic.Perioada de valab. a GP va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei: 120 zile.Aut. ctr. va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut. ctr. va retine ofertantului din GP suma de 4631.38 lei, conform art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei: retineri succesive din situatiile de plata.Se va completa si formularul 16.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea1.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 A din documentatia de atribuire (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular), conf. art.180 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.In plus, Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier fiscal al societatii, in original sau copie legalizata, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12 B din documentatia de atribuire.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa completeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C din documentatia de atribuire.1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 4(conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui A.N.R.M.A.P.)1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 5.3.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt presedintele autoritatii contractante, respectiv Primarul, si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluareIn sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Aionesei Vasile Fanel, Handrea Lucian Ciprian, Sima Dumitru, Plopan Ioan, primar ? Neculai IstrateCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerinta minima obligatorie: - Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu. Referitor la Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu, acesta s-a solicitat deoarece operatorii economici utilizatori de surse care genereaza emisii de poluanti in atmosfera sunt obligati a declara si a plati taxa la Fondul de Mediu, in cuantumul si pentru substantele prevazute in anexa nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 196/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu nu face decat sa dovedeasca acest lucru.- Pentru persoane juridice/fizice straine se va prezenta orice document tip ? eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in traducere legalizata in limba romana.- Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractual - Formularul nr. 21Declaratie privind participarea la licitatie in concordanta cu regulile de concurenta1. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa certifice participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 12 D Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.Toti participantii la licitatie, fie societati comerciale, asocieri sau subcontractanti, este obligatoriu ca acestia sa prezintecertificat constatator din care sa rezulte ca detin in obiectul de activitate codurile CAEN necesare indeplinirii contractului de achizitie publica (sau parti din acesta) supus licitatieiPersoane juridice / fizice straineCerinte obligatorii : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cuapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pentru ultimii trei ani respectiv, 2008, 2009, 2010, Se va completa formularul de informatiigenerale. Formularul B2Informatii privind cifra de afaceri: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.650.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 12 E, Lista de experienta similara: - formularele de experienta similara. Formular B31 contract ce are ca obiect amenajarea peisagera a unui parc, dus la bun sfarsit (lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces ? verbal de receptie partiala, lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala) a carui valoare sa fie de minim 850 000 lei fara TVA;
- contracte si procese verbale de predare/receptie(receptie partiala), mentionate anterior (aferente contractului prezentat la experienta similara);
- recomandare din partea beneficiarului, Informatii despre dotarile specifice: Formularul nr. 12 H;copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, o copie dupa contractele de inchiriere sau orice alte contracte/documente relevante care sa confirme indeplinirea cerintei;Necesarul minim de utilaje: - Buldoexcavator ? 1 buc;
- Autobasculanta ? 1 buc;
- Autoutilitara de transport? 1 buc;
- Autoturism - minim 1 buc;
- Excavator ? 1 buc;
- Cilindru compactor ? 1 buc;
- Betoniera ? 1 buc;
- Motocultor ? 1 buc;
- Tavalug ? 1 buc;
- Utilaj pentru scarificare gazon ? 1 buc;
- Incarcator frontal - minim 1 buc- Nacela electrica - minim 1 buc- Masina de tuns iarba ? 1 buc.- Masina insamnatat - minim 1 buc, Informatii privind personalul: Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului ? completarea si prezentarea Formularului 12 ILista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului(Formular 6) trebuie sa cuprinda minim: - un manager de proiect- un lucrator cultura plantelor- un responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile.- un inginer horticol sau un expert inginer horticol- un inginer constructor- un muncitor calificat specializarea electrician- un muncitor calificat specializarea instalator sanitar- un responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- Contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective- Diplome privind specializarea personalului- Autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente- CV-uri, Informatii privind subcontractantiio declaratie din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantuli) Se va completa Formularul nr. 12 G (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora).ii) Se va prezenta acordul de subcontractare, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului).iii) Se vor atasa toate documentele solicitate la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, documente (inregistrare) - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului., Informatii privind asociatiii) Contractul de asociere in original sau copie, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.ii) Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire.iii) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat., Alte Informatii suplimentare conform HG 834/2009 Standarde de asigurarea calitatii: ISO 9001 ? in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, Standarde de protectia mediului: certificarea sistemului de management mediu ISO 14001 in domeniul supus licitatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1. Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei" se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (60 puncte); Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim / Pret (n) X60; Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei"; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Punctaj total oferta: Pfinal=Ppretul ofertei x 60% + Ptermen de executie a lucrarilor x 40%
Termenul de executie a lucrarilor
40
Descriere: Punctajul si algoritmul : a)pt.cea mai scazuta Durata de executie a lucrarii, dar nu mai putin de 15 zile - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv - 40 puncte b) pentru o alta perioada de realizare a contractului, dar nu mai mult de 6 luni (1 luna = 30 de zile) - se acorda punctajul astfel : Dn = Durata de executie a lucrarii minima/(Durata de executie a lucrarii propusa dar nu mai mult de 6 luni (180 de zile)de la emiterea ordinului de incepere a lucrarii) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; D (n) = Durata de executie a lucrarii n ; Oferta care va prezenta o durata de executie mai mica de 15 zile nu va primi punctaj suplimentar. Pentru o oferta mai mare de 6 luni (180 de zile), oferta este declarata neconforma, potrivit art.36(2)a) din HG 925/2006 - nu indeplineste cerintele minime ale caietului de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 16:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 12:59