Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INFIINTARE PARC NOU KATERLESCA POHULEANCA IN COMUNA SFANTU GHEORGHE, JUDETUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 331668
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Sf. Gheorghe (Primaria Comunei Sfantul Gheorghe)
Numar invitatie: 331668/13.07.2012
Denumire contract: INFIINTARE PARC NOU KATERLESCA POHULEANCA IN COMUNASFANTU GHEORGHE, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sf. Gheorghe (Primaria Comunei Sfantul Gheorghe)Cod fiscal: 4793880, Adresa: Strada a I-a, nr. 39, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0240546701, Fax: 0240546701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada a I-a, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 827195, telefon: +40 240546701, fax: +40 240546869, persoana de contact: Serviciul contabilitate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sfantu Gheorghe, Strada a I-a, Sfantu Gheorghe, judetul Tulcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INFIINTARE PARC NOU KATERLESCA POHULEANCA IN COMUNASFANTU GHEORGHE, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul implica executarea lucrarilor de infiintare a unui parc in comuna Sfantu Gheorghe, judetul Tulcea.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 327, 855.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3278 RON pentru IMM-uri si6556 lei RON pentru ceilalti operatori economici.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO66TREZ6415006XXX000159 deschis la Trezoreria Tulcea , Beneficiar: PRIMARIA COMUNEI SFANTU GHEORGHE , cod fiscal 4793880; se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, - depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractantesau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum :2, 5% din pretul contractului de achizitie publica, fara TVA, pentru I.M.M. ?uri si de5% pentru ceilalti operatori economici.Forma de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain originalsau- depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea, in original.(Completare Formular 1)Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare formular 2.- prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile scadente la data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?- prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile scadente la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?Nota : a.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii 571/2003 privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Prin urmare, operatorii economici vor prezenta certificatele privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata coreland data scadenta a obligatiilor de plata cu data deschiderii ofertelor (obligatiile de plata din luna anterioara celei incare s-a stabilit data deschiderii ofertelor daca data deschiderii ofertelor este stabilita in intervalul 01-25 ale lunii sau obligatiile de plata din luna in care s-a stabilit data deschiderii ofertelor daca data deschiderii ofertelor este stabilita in intervalul 26-31 ale lunii .b.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;c.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.d.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare in conditiile prevazute de art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Participarea la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original. Completare formular 3.Cerinta nr.4Neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Valentin Sidorencu; Viceprimar ? Bondarencu Aurel, contabil ? Smira Georgeta;, asistent comunitar ? Balan Mira.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original. Completare formular 4. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Cerinta nr. 1Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, al asociatilor si/sau subcontractantilor, dupa caz, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, emis cucel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Nota 1: a.Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota 2: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantuluisi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara, din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este cel putin egalacu valoarea estimata a contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani in cadrul a cel putin unui contract similar, lucrari de natura celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare de cel putin 327855 lei (fara TVA). Va prezenta o declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. b) Pentru lucrarile similare executate, se vor prezenta documente care furnizeaza informatii despre indeplinirea contractelor de lucrari, in original sau copie. Proces verbal de receptie si/sau Recomandare din partea beneficiarului, si/sau Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, etc.Nota: Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii cu referinte negative., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 responsabil tehnic cu executia pentru lucrarile supuse procedurii de achizitie publica; - 1 responsabil tehnic cu calitatea pentru lucrarile supuse procedurii de achizitie publica.Ofertantul va prezenta o Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, cuAnexa 1- Personalul responsabil cu indeplinirea contractului de executie de lucrari.Ofertantul va furniza informatii privind studiile, pregatirea si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce va fi executata, va prezenta copii dupa diplomele de studii care atesta specializarea, dupa autorizatii/certificate de atestare si legitimatiile valabile la data deschiderii ofertelor si C.V.- uri in original.Daca se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, fiecare astfel de persoana va completa si semna o declaratie de disponibilitate (in original), Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii propusi nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art.180, art.181 si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata . Se solicita prezentarea documentelor care dovedesc standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca fiecare asociat demonstreaza ca are implementat si ca mentine un sistem de management al mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara - Punctajul pentru criteriul ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel de la punctul a) ? respectiv pret n se acorda punctajul P1(n) astfel: P1(n)=(pret minim/ pret n) x 60 . Nota: Preturile care se compara sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA.
Durata de executie a lucrarilor (P2)
20
Descriere: Durata de executie a lucrarilor va fi exprimata in luni, si nu va depasi 6 luni calendaristice, orice oferta care propune o durata de executie mai mare de 6 luni a va fi declarata neconforma. Punctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: a) pentrucea mai mica durata de executie a lucrarii (durata minima) se acorda 20 de puncte; Daca durata minima ofertata este sub 3 luni, ea nu va fi punctata suplimentar intrucat este nerealista. b) pentru alta durata de executie decat cea de la punctul a) ? respectiv durata n se acorda punctajul P2(n) astfel: P2(n)=(durata minima/ durata n) x 20
Perioada de garantie acordata lucrarilor (P3)
20
Descriere: Garantia va fi exprimata in luni calendaristice. Punctajul pentru criteriul de evaluare ? Perioada de garantie acordata lucrarilor? se acorda astfel: a) Nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice, in caz contrar oferta va fi declarata neconforma; b) Pentru ofertele care prevad garantia minim acceptata de 24 de luni se acorda 0 puncte; c) Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel : P3(n) = [G(n) ? Gminima acceptata / Gmax. ? Gminima acceptata] x 20 puncte, unde garantia minima acceptatat este de 24 luni. Daca garantia maxima oferata depaseste10 ani, ea nu va fi punctata suplimetar, intrucat este nerealista.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer